Articles Stat:
Number of Articles: 97Number of Proceeding pages: 1521
Papers View: 8838
The fourth national history education conference
The fourth national history education conference In date 2023-07-26 by Farhangian University,دانشگاه فرهنگیان استان لرستان in City Khorramabad was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The fourth national history education conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The fourth national history education conference
چکیده ای از تاریخ روم برای دانشجویان آموزش تاریخ
روش های تدریس در یادگیری تاریخ
نقش و جایگاه تربیتی آموزش تاریخ در نظام تعلیم و تربیت
بینش و روش تاریخ نگاری ابن عساکر (د. ۵۷۱ق / ۱۱۷۶م)
تحلیل محتوای کتاب درسی تاریخ یازدهم انسانی به روش تحلیل محتوا ویلیام رومی
موزه ها محیطی مناسب در یادگیری تاریخ
روایت پژوهی معلمان تاریخ با استفاده از یافتن مصداق بر طبق منابع کمک تاریخی برای روایت-ها و نقش آن در آموزش این علم
روش های خلاقانه در آموزش تاریخ به دانشجویان؛ تاثیر آشنایی با جهان بینی کمال الدین بهزاد بر طراحی های دانشجویان رشته طراحی لباس
آموزش تاریخ با استفاده از هنرهای نمایشی
آموزش ترکیبی؛ برداشت ها و باورهای معلمان تاریخ
تبیین نقش و جایگاه آموزشی و تربیتی داستان گویی در برنامه درسی تاریخ
اثربخشی آموزش چندرسانه ای برانگیزش پیشرفت درس تاریخ دانش آموزان نابینا
نقش محیط در شکل گیری هنرها در طول تاریخ
کارکرد آموزه های اخلاقی تاریخ بیهقی در آموزش تاریخ
فواید وآموزش تاریخ اسلام در اجتهاد و فهم صحیح فقه ونظام حقوقی اسلام
چگونگی پرستش الهه ها و ایزد بانوان ایرانیان باستان و تاثیرات آنها بر بنیان خانواده
تاثیر آشنایی با تاریخ محلی در علاقه مندسازی مخاطبان به تاریخ
درآمدی بر روش های نوین تدریس تاریخ در مدارس چند کشور جهان
نقش روایت پژوهی در آموزش علم تاریخ
جستاری در علوم و دانش ایران باستان
اثر بخشی استفاده از نقشه مفهومی در آموزش تاریخ ۳( ایران و جهان معاصر )( یادگیری معنادار )
بررسی تاثیر تحولات سیاسی- مذهبی بر قوانین و مفاد درسی مراکز علمی-آموزشی عصر سلجوقی
تاثیر آموزش تاریخ بر هویت و وحدت ملی کشورهای جهان
بررسی نقش اسناد آرشیوی در آموزش و مطالعات تاریخ
نقش عکس تاریخی در توسعه تفکر انتقادی در آموزش تاریخ
بررسی ناسیونالیسم درآموزش تاریخ دوران پهلوی اول
بررسی علوم اسلامی با تکیه بر درک تاریخی، مطالعه موردی: علم کلام
کند و کاوی در آموزش تاریخ
نقش آموزش تاریخ در توسعه گردشگری
کاربرد ادبیات در پژوهش تاریخی( مطالعه موردی؛ عتبه الکتبه)
بررسی چالش های درس تاریخ و راهکارهای ایجاد انگیزه در دانش آموزان
بررسی تاثیر روش تدریس شبیه سازی در آموزش تاریخ بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر پایه هشتم منطقه رضویه
بایسته های آموزش درس تاریخ تحلیلی صدر اسلام
نقش کارورزی در آموزش تاریخ به دانش آموزان مقطع ابتدایی
بررسی نقش و جایگاه حقوق در صیانت از میراث فرهنگی و آثار باستانی
چالش ها و آسیب های آموزش تاریخ در دانشگاه
واکاوی آموزش مجازی درس تاریخ از دیدگاه دبیران تاریخ
واکاوی روش های جذاب آموزش تاریخ
نقش معلمان درجذابیت درس تاریخ
کارکرد روش ایفای نقش در تدریس تاریخ(یاد دادن برای یاد گرفتن)
تحلیلی بر محتوا تاریخ دهم انسانی به روش ویلیام رومی
ده گام در طراحی واحد یادگیری در آموزش تاریخدر قالب یک تجربه زیسته در درس طراحی واحد یادگیری
تاملی بر رویکرد چندمنظری در آموزش تاریخ؛ چیستی، ضرورت، کارکرد، موانع و محدودیت ها
کاربرد خط و خطاطی و خوش نویسی در آموزش علم تاریخ در ایران اسلامی
عقلانیت و آموزش تاریخ در نهج البلاغه
راهنمای کاربردی سنجش تکوینی (مستمر) در درس تاریخ
جایگاه متون کلامی در پژوهشهای تاریخی: مطالعه موردی کتاب «النقض» قزوینی
بررسی اهمیت و ضرورت آموزش تاریخ در نهج البلاغه
استفاده از شیوه های نوین درآموزش تاریخ
اسناد بالادستی و آموزش تاریخ: آموزش تاریخ از منظر ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت در سند تحول بنیادین
الگوها و روش های تدریس در آموزش تاریخ
آسیب شناسی آموزش مجازی درس تاریخ فرهنگ و تمدن اسلامی دانشگاه ها در دوره کرونامطالعه موردی مجتمع آموزش عالی اسفراین
آشنایی با انواع تدفین در تاریخ ایران و بررسی موردی نحوه تدفین در گورستان سفید چاه بهشهر
آشنایی با علوم آرشیوی و تاثیر آن در پژوهش های تاریخی
آموزش تاریخ با بازی های تاریخی دیجیتال
بررسی تدریس آنلاین دروس تاریخ در طول فرآیند آموزش از راه دور اضطراری و مروری بر نظرات اساتید و معلمان
بررسی ضرورتهای مطالعه تاریخ و اهمیت آن از دیدگاه استاد مطهری(ره)
بررسی عوامل موثر بر تغییر و تحولات شیوه های آموزش در دوره قاجار
بررسی کاربرد فناوری های نوین در آموزش سلسله های تاریخ ایران (با تاکید بر نرم افزار iMindMap)
بررسی محتوای تاریخ کتاب مطالعات اجتماعی پایه ی پنجم کشور ایران و ترکیه: یک مطالعه ی تطبیقی
بررسی مفهوم هویت ملی و مولفه های آن در کتاب های تاریخ مقطع متوسطه دوم
بررسی نقش قرآن کریم در آموزش علم تاریخ
بررسی نمادهای هویت ملی ایران در کتب مطالعات اجتماعی متوسطه اول(پایه هفتم، هشتم و نهم)
تاثیر داستان سرایی در تدریس و یادگیری درس تاریخ در مقاطع پایین تر
تاریخ شفاهی، به مثابه ابزاری نو در آموزش تاریخ
تاریخ، جغرافیا و فرهنگ بخش دشمن زیاری از توابع ممسنی فارس
تحلیل عوامل اثرگذار بر افزایش کیفیت یادگیری سیار در آموزش درس تاریخ در مدارس
تحلیل کتاب درسی تاریخ (۱) ایران و جهان باستان: نقاط قوت، ضعف، و راهکارهای بهبود
تحلیل محتوای کتاب تاریخ (۱) ایران و جهان باستان پایه دهم رشته ادبیات و علوم انسانی
توجه به تاریخ و آموزش تاریخ در آثار ابوالقاسم سحاب تفرشی
چگونگی تدریس درس تاریخ اسلام دوران هجرت پیامبر اکرم (ص)، ازشهر مکه به مدینهبا روش مناظره: رویکرد درس پژوهی
چگونگی تدریس درس تاریخ هخامنشیان با روش بدیعه پردازی: درس پژوهی
چگونگی تدریس درس عصر شکوفایی با روش تدریس مناظره:رویکرد درس پژوهی
چگونگی تدریس درس« جنگ جهانی دوم و جهان پس از آن» با روش «پرس و جو»: رویکرد درس پژوهی
رابطه و اولویت بندی ابعاد پخش برنامه های آموزشی تاریخی شبکه های محلی بر انسجام اقوام
راهبرد های معکوس در آموزش تاریخ متوسطه دوم
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ با تاکید بر تدریس فعال و کار گروهی
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ
راهبردهای تدریس موثر در آموزش تاریخ
راه کارهای تقویت تفکر انتقادی در آموزش تاریخ
روش پژوهش تاریخی با تاکید بر تاثیر مکتب آنال بر پیدایش و گسترش آن(پویشی بر منطق، ویژگی ها و مراحل)
ساختار اموزش و پرورش عصر صفوی با مرکزیت اصفهان
سواد تاریخی و شهروند پروری
شناسایی و رتبه بندی روش های تدریس آموزش تاریخ در مدارس متوسطه
شناسایی و رتبه بندی محیط های یادگیری مناسب برای تدریس تاریخ در مدارس متوسطه
شناسایی و رتبه بندی میزان توجه به مولفه های اجتماعی در کتب درسی مطالعات اجتماعی متوسطه اول
ضرورت تدریس علم تاریخ در مدارس
ضرورت و اهمیت گردش های علمی و سفرهای مجازی در آموزش تاریخ
کتابشناسی توصیفی-تحلیلی: مروری بر کتاب های رشته آموزش تاریخ
مسائل و چالش های تدریس واحد درسی تاریخ ( تدوین و آموزش)
معرفی و کاربرد نرم افزارهای ثبت تجربه زیسته در فرایند آموزش تاریخ
نقش تذکره ها در پژوهش های تاریخی و آموزش تاریخ(با تکیه بر هنر خوشنویسی و نگارگری در دوره صفویه)
نقش تلمیحات ادبی در آموزش تاریخ با تکیه بر اشعار خاقانی شروانی
نقش فناوری اطلاعات بر رشد حرفه ای دبیران و دانش آموزان در درس تاریخ
نقش فناوری نوین در آموزش درس تاریخ
نقش واقعیت مجازی در آموزش تاریخ
واکاوی ضرورتهای مطالعه تاریخ و اهمیت آن از دیدگاه امام خامنه ای (مدظله)