Articles Stat:
Number of Articles: 86Number of Proceeding pages: 727
Papers View: 94143
Second national congress of internal combats
Second national congress of internal combats In date 2019-02-06 by Babol Noshirvani University of Technology,Iranian Society of Engine in City Babol was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Second national congress of internal combats
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Second national congress of internal combats
بسط زیرمدل تشکیل مونوکسید نیتروژن برای موتور دیزلی اسکانیا DC9 در شرایط پایدار
بسط یک زیر مدل برای انتشار دوده در حالت پایدار برای موتور دیزلی اسکانیا DC-9
حفظ پاشش افشانه ها در بهترین شرایط با یک روش ساده
بررسی عددی نقش بازگردانی هوای خروجی در موتور اشتعال تراکمی با کنترل واکنش پذیری (RCCI) با سوخت گاز طبیعی/دیزل و سوخت گاز طبیعی/B7
بررسی عددی نقش اثرات دمای ورودی و زاویه پاشش انژکتور در عملکرد یک موتور احتراق تراکمی با کنترل واکنش پذیری (RCCI)، با در نظر گرفتن بازگردانی گاز خروجی
شبیه سازی عددی احتراق گاز طبیعی/ دیزل سوخت دو گانه برای بررسی اثرات پارامترهای عملکردی بر احتراق و آلایندگی
شبیه سازی چند ناحیه ای برای پیش بینی احتراق و انتشار گازهای HCCI
تحلیل عددی میزان انتقال نویز سیستم ورودی هوای موتور بنزینی
بررسی اثر تغییر مقدار EGR بر جریان یونی در احتراق متان HCCI
واکاوی توزیع تجربی دما و شبیه سازی آن در توربوشارژر موتور با دوربین گرمائی
بررسی پارامترهای ساخت بر عملکرد وظیفه ای پیچ کپه یاتاقان موتور دیزل دور بالا با روش گشتاور- زاویه
بررسی تاثیر افزودن هیدروژن بر بازیافت انرژی هدر رفت موتورهای HCCI
شبیه سازی ترمومکانیکی حسگر پایش برخط کیفیت روغن در شرایط کارکرد موتور
بهینه سازی طرح حسگر القایی شناسایی برخط ذرات آهن در روغن موتور
بررسی تاثیر نوع انتقال حرارت سیال خنک کننده در جانمایی دمابان و حسگرهای دما
تخمین آسیب پیوسته در آلیاژ آلومینیوم- سیلیسیوم پیستون موتور تحت بارهای خستگی کم چرخه همدما
بررسی تاثیر افزودن نانو ذرات نقره و نانو لوله های کربنی به سوخت دیزل و بیودیزل بر آلایندگی موتور دیزل
Real Time Controlling of a CHP System Employed in Residential Complexes
A Comprehensive Investigation on Performance of an Ethanol-Gasoline Blend Fueled Spark Ignition Engine
تعیین استحکام خستگی اتصال جوش در رام زیر موتور با استفاده از آزمون خستگی تجمعی و مدل سازی عددی
تخمین سختی در فرایندهای مختلف عملیات حرارتی برای آلیاژ آلومینیوم با کمک شبکه عصبی مصنوعی و آنالیز رگرسیون
شبیه سازی احتراق PCCI با سوخت بیودیزل با استفاده از مدل CFD
مطالعه اثربخشی جایگزینی موتورهای درونسوز با موتور الکتریکی بر مصرف انرژی و آلاینده کربن دی اکسید
طراحی و ساخت دینامومتر هیدرولیکی 900 کیلووات
شبیه سازی توزیع دما در پرخوران موتور احتراق داخلی و مقایسه با نتایج تجربی با استفاده از دوربین حرارتی
بررسی عددی تاثیرسرعت شعله آرام سوخت ترکیبی ایزواکتان-اتانول در موتور اشتعال جرقه ای بر روی پارامترهای عملکردی موتور
بهبود صدای ناشی از فن رادیاتور خودروی سواری با ملاحظات خنک کاری موتور به روش عددی و تجربی
Increasing waste heat recovery and elimination of the radiator of the internal combustion engine by utilizing a Low-Temperature Rankine Cycle
بررسی تجربی و عددی پارامترهای عملکردی موتور با تغییر زمان جرقه برای رسیدن به کمترین مقدار ارتعاش
بررسی عملکرد و آلاینده های موتور RCCI با سوخت دیزل و گاز سنتزی
شبیه سازی عددی خنک کننده دود بازگردانی شده (EGR) در یک موتور احتراق داخلی با استفاده از نانوسیال
شبیه سازی دینامیکی تسمه مصرف کننده های جانبی موتور با استفاده از نرم افزار Adams
مروری بر مطالعات موتورهای استرلینگ: دستاوردهای جدید به منظور بهبود توان و بازده
مروری بر مقایسه انواع سوخت های الکلی و غیرالکلی در عملکرد احتراق RCCI
بررسی تاثیر هندسه سنبه در شبیه سازی احتراق دوگانه سوز موتور پاشش مستقیم
بررسی تجربی پدیدهی کوبش چند ترکیب بنزین-گازطبیعی با سوخت غالب بنزین در یک موتورSI
بررسی تجربی احتراق و آلایندگی در موتور با نسبت گاز طبیعی متفاوت و بارگذاری متغییر
بررسی تاثیر سوخت بر احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده
مروری بر عوامل موثر بر شکست میل لنگ ها
بهینه سازی عددی و تحلیل احتراق کم دما در موتور RCCI تحت شرایط عملکردی مختلف به وسیله اپن فوم
تجزیه (CO(2 جداشده از گاز خروجی موتور دیزل با راکتور پلاسمای تخلیه سد دی الکتریک
بررسی نقش پارامترهای کیفیت سطح بادامک در تولید صدای غیرعادی با بسامد بالا در موتور احتراق داخلی
ارائه مدل تخمین عمر خستگی به روش انرژی کرنش پلاستیک اصلاح شده در آلیاژ آلومینیوم پیستون تحت بارهای سیکلیک ترمومکانیکی همفاز
بررسی آلایندگی تعدادی ذرات معلق جامد خروجی از خودروهای دیزلی و موتورسیکلت های کاربراتوری
اثر اکسیداسیون در شرایط کارکرد گرم روغن موتور بر ویسکوزیته و رسوبات روغن
مطالعه تجربی اثر فشار پاشش و زاویه قرارگیری افشانه بر عمق نفوذ فواره تزریق درگاهی بنزینی با استفاده از روش عکسبرداری پرسرعت
مروری بر روش های کنترل احتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده
هشدار بازماندن مجاری گیج روغن و حفظ تهویه ایده آل کارتر
تاثیر جنس بازیاب و دمای کارکردی بر توان ترمزی موتور استرلینگ نوع گاما
طراحی و محاسبه سیستم کلاچ هیدرولیک بر روی خودرو سورن با موتور دیزل
بررسی تاثیر موقعیت قرارگیری فن نسبت به رادیاتور بر عملکرد سیستم خنک کاری خودرو
مقایسه عملکرد یک موتور اشتعال تراکمی پس از جایگزینی انژکتور مکانیکی با انژکتور برقی به همراه ریل مشترک
Enhancement of Vibration Characteristics of an Air Filter Box Utilizing Numerical Analysis
بررسی تجربی و عددی شاخصه های حرارتی سامانه خنک کننده هوا به وسیله ترموالکتریک ها در خودروها
مطالعه آزمایشگاهی نحوه انتشار شعله پیش مخلوط متان-هوا در محفظه بسته با حضور مانع متخلخل و مانع صلب
الگوریتم تعیین فاز پاشش سوخت با استفاده از سیگنال سنسور فشار مانیفولد هوا در موتور تک سیلندر بنزینی
روش های نوین کنترل سوپاپ ها جهت بهبود عملکرد موتور های احتراق داخلی
تحلیل انرژی و اگزرژی زمانبندی متغیر سوپاپ در موتور اشتعال تراکمی مخلوط همگن هیدروژن سوز
بررسی تجربی پدیده ی کوبش چند ترکیب بنزین-گازطبیعی با سوخت غالب بنزین در یک موتور SI
پیش بینی تحلیلی مصرف مواد کمیاب در قوای محرکه آینده
بررسی آزمایشگاهی تاثیر لحظه پاشش سوخت دیزل بر فاز احتراقی موتور احتراقی با واکنش پذیری کنترل شده (RCCI)
توسعه میله تعادلی و چرخ طیار موتور دیزلی تک استوانه ای بر مبنای روش تحلیلی و مقایسه با نتایج شبیه سازی
بررسی انتقال حرارت و افت فشار نانوسیال با سیال پایه روغن گیربکس اتوماتیک
بررسی عملکرد ترکیب سوز 50 %بنزین-50% گازطبیعی و تک سوخت آن ها و مقایسه در بار غیرکامل
طراحی سیستم ارزیابی غیرمخرب سختی قطعات کربونیتروره شده با آزمون جریان گردابی: مطالعه موردی قطعات استکان تایپیت
تحلیل خستگی دسته سنبه براساس آزمون عملکردی در یک موتور احتراق داخلی
Comparison of Aged and fresh Automotive Three-Way Catalyst in Driving Cycle
اثر تغییر طول منیفولد هوا بر عملکرد موتور دیزل
بررسی تجربی تاثیر سامانه خروجی دود بر روی پارامترهای عملکردی موتور
بررسی تجربی و تحلیلی انتقال حرارت قطعات الکترونیکی موتور با درنظر گرفتن اثر EDL
بررسی اثر ارتفاع بر عملکرد خودرو دیزل در حالت شتاب گیری تمام بار
مطالعه عددی اثر مدل های مختلف شکست اولیه جت سوخت بیودیزل در انژکتور بر روی عملکرد و آلایندگی موتورهای دیزلی
ایجاد توانمندی در شبیه سازی های اجزای محدود تنش/خستگی طی فرایند توسعه پیستون برای ارتقای یک موتور احتراقی
جریان های ثانویه در توربین توبوشارژر
بررسی عددی تاثیر زاویه مخروطی اسپری و فشار پاشش سوخت بر آلاینده های یک موتور دیزل
مدلسازی عددی جوشش جریانی آب در درون یک کانال با گرمایش نقطه ای
بررسی اثر شکل راهگاه ورودی بر احتراق و آلایندگی یک موتور دیزل
شبیه سازی تاثیر فشار سوخت و جرم اجزای متحرک روی نرخ تزریق سوخت افشانه یک موتور بنزینی پاشش مستقیم
بررسی عددی اثر کسر انرژی گاز طبیعی براحتراق اشتعال تراکمی با واکنش پذیری کنترل شده در بارهای پایین
بررسی عددی تاثیر رقیق سازی سوخت بر عملکرد احتراق دماپایین پاشش مستقیم در بارهای پایین
بررسی تاثیر پوشش های نانومتری بر اتلاف اصطکاکی و سایش در رینگ پیستون
مطالعه عددی جهت بررسی تاثیر هوای اکسیژنه شده و گازهای برگشتی بر عملکرد احتراق موتور اشتعال تراکمی مرسوم
بررسی کمیت های نامشخص در عملکرد موتور دوزمانه
تخمین عمر خستگی دسته شاتون با استفاده از مدل رشد ترک پاریس-اردوگان
تعیین زمانبندی دریچه ها در یک موتور دوگانه سوز با هدف کاهش فرار گازها و افزایش راندمان حجمی