Articles Stat:
Number of Articles: 44Number of Proceeding pages: 395
Papers View: 24531
3rd National Conference on Internal Combustion Engines
3rd National Conference on Internal Combustion Engines In date 2021-02-17 by Shahid Rajaee Teacher Traning University, was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 3rd National Conference on Internal Combustion Engines
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 3rd National Conference on Internal Combustion Engines
طراحی مجموعه کنترل انژکتور پاشش مستقیم گاز طبیعی برای موتور درونسوز توسط FPGA برنامه ریزی شده
تحلیل دور آرام موتورهای دیزلی توربوشارژ به روش حل مساله و بررسی کنترلر PID و منطق فازی
تحلیل دینامیکی و بهینه سازی سیستم انتقال قدرت پیوسته CVT با استفاده از توان انشعابی
بررسی مسیر انجام واکنش های شیمیایی در فرایند احتراق موتورهای RCCI
بررسی تجربی و طراحی یک مبدل حرارتی با رویکرد بازیابی بهینه حرارت اتلافی از یک موتور دیزلی
تاثیر زمان پاشش بر مسیر انجام واکنش ها در احتراق PCCI برای سوخت دیزل و بیودیزل
پیش بینی نرخ انتقال حرارت در مبدل های بازیافت حرارت از انرژی های اتلافی موتورهای احتراق داخلی
ارزیابی خورندگی روغن موتور های دیزل با سطح کیفیت API CH۴
مطالعه اثر زبری سطح بر عمر خستگی پرچرخه آلیاژ آلومینیوم- سیلیسیوم پیستون موتور
بهینه سازی توپولوژی و شکل پیستون موتور XU۷ با توابع هدف وزن و انرژی کرنش
کمینه کردن وزن و انرژی کرنشی در شاتون موتور XU+ با بهینه سازی توپولوژی و شکل
بهینه سازی چندهدفه پیستون موتور با همپوشانی روش المان محدود و الگوریتم ژنتیک
اثرهای زمان بندی پاشش مستقیم سوخت دیزل و نوع سوخت پیش آمیخته در یک موتور RCCI
کاهش آلایندگی و مصرف سوخت موتور دیزلی OM۳۵۵ با استفاده از سیستم های سوخت رسانی ریل مشترک و کنترل آلایندگی SCR
بررسی استفاده از هیدروژن و پیل های سوختی در سیستم های انتقال قدرت خودرو،کشتی و نیروگاهی
بررسی تجربی افزودن نانوذرات به سوخت موتور یورو ۴ تیبا به منظور بهبود عملکرد موتور و کاهش آلاینده ها
بررسی عددی تاثیر پاشش آمونیاک بر عملکرد موتور اشتعال جرقه ای با سوخت E۸۵
بررسی عددی تاثیر پاشش آمونیاک بر عملکرد موتور EF۷ با سوخت CNG
شبیه سازی و تحلیل تنش در میل لنگ موتور ۶ سیلندر تراکتور ITM ۱۵۰۰
تحلیل ترمودینامیکی یک موتور توربوپراپ مجهز به پیل سوختی اکسید جامد
بهینه سازی ابعاد هندسی پره های یک موتور هوا خنک با الگوریتم ژنتیک و تعیین عملکرد خنک کاری با شبیه سازی عددی
بررسی تجربی استفاده از ترکیبات اکسیژن دار اتانول و دی ایزوپروپیل اتر در سوخت بنزین و تاثیر آن ها بر عملکرد و آلایندگی موتور XU۷ IP/L۳
بهینه سازی آلایندگی یک موتور درونسوز به روش طراحی آزمایش ها
طراحی، ساخت و ارزیابی چندراهه دود خنک شونده
مروری بر فرآیندهای تولید گریس زیستی از زیست توده روغنی
دستگاه آزمون حسگر موقعیت دریچه گاز (دریچه هوا)
مطالعه اثر ارتعاشات و چرخه دما بر نوسانات مقاومت الکتریکی در کانکتورهای خودرو
کاهش مصرف سوخت خودرو با فناوری نیم دونیرو ۴۸ ولت توسط استراتژی بهینه ECMS
تاثیر گازهای سوخته باقیمانده سیکل قبل روی عملکرد احتراقی موتور ترکیبسوز بنزین - گازطبیعی با تکنیک پرش جرقه
مقایسه نتایج شبیه سازی ۲ بعدی و ۳ بعدی در پیش بینی مشخصه های جریان سیال داخل انژکتور پیچشی مماسی
بررسی راندمان و توان خروجی موتور استرلینگ بر اساس تغییر در برخی از پارامترهای موثر در بازیاب حرارتی (طول، قطر، ضریب تخلخل و حجم مرده)
شبیه سازی سه بعدی احتراق RCCI با سوخت گاز طبیعی و دیزل در موتور CFR
بهبود روش شناسایی موتوراحتراق داخلی با هدف بهره گیری در کالیبراسیون مدل پایه
مروری جامع بر توابع توزیع اندازه قطره اسپری مایع
فناوری های پیشرانش هیبرید احتراقی- الکتریکی؛ مدل های مفهومی و معماری سامانه های پیشرانش هیبریدی
تحلیل عددی و تجربی سرعت جریان در سرسیلندر شفاف موتور ملی EF۷ با استفاده از روش تصویر سرعت ذره
اثر تعداد نازل های انژکتور دیزل روی توزیع ضریب انتقال حرارت جابجایی درون محفظه احتراق موتور دیزل سواری
تحلیل عملکرد موتور پرخوران ملی با منیفلد دود یکپارچه باسرسیلندر
اثر تغییر هندسه منیفلد دود روی عملکرد موتور اشتعال جرقه ای
بررسی تاثیر متغیرهای طراحی یک ژنراتور ترموالکتریک بر مصرف سوخت و توان خروجی یک خودرو نمونه
بررسی تاثیر عمق کاسه پیستون اتاق احتراق بر عملکرد و آلایندگی موتور دیزل
بررسی اثر اندازه سوراخ ها بر افت فشار و خطوط جریان درون محفظه احتراق یک موتور توربوفن
مدل سازی روغن موتور حاوی نانوذره الماس بین دو سطح سایشی آهن با استفاده از روش های دینامیک مولکولی
بررسی تاثیر افزودن EGR بر عملکرد چرخه رانکین آلی پایین دستی موتور دیزل