Articles Stat:
Number of Articles: 298Number of Proceeding pages: 5077
Papers View: 194553
The 17th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
The 17th International Conference on Traffic and Transportation Engineering In date 2018-02-18 by ,معاونت و سازمان حمل و نقل ترافيك in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 17th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 17th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
نورپردازی حمل و نقل شهری و راهکارهایی برای بهبود قوانین و مقررات ترافیکی مطالعه موردی : در شهر تهران
ارایه استاندارد اصلاح رفتارهای ترافیکی و ایمنی ویژه رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری (مورد کاوی: کلانشهر شیراز)
Estimation of Travel Time Utilizing the comparative method in the field of intelligent transportation systems
The Requirements of Regulations in Traffic for the Drivers to Improve Reaction Behavior Patterns (case study in Tehran)
بررسی نقش پیش بینی کننده یادگیری مشاهده ای (نظریه بندورا) بر اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان تهرانی در سال 1396
Pedestrian Movement in Smart Cities, Opportunities and Threats Review
بررسی آثار ایجاد موج سبز بر کاهش زمان تاخیر و زمان سفر وسایل نقلیه در معابر دارای تقاطعات چراغدار متوالی (مطالعه موردی: خیابان ثانی محله نارمک تهران)
شناسایی عوامل موثر بر جریان ترافیک و پیش بینی حجم تردد در یکی از معابر ورودی به شهر تهران با رویکردهای داده کاوی
ارزیابی عوامل تاثیرگذار بر سطح سرویس پیاده رو با استفاده از روش AHP و TOPSIS
پیش بینی میزان تصادفات و تخلفات قبل و پس از دوره آموزشی به رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری با استفاده از نرم افزار spss (مطالعه موردی: شهر گلستان)
ساختار شناسایی و اولویت بندی نقاط پرخطر محورهای برون شهری با استفاده از روش ترکیبی ماتریس ریسک و شباهت به گزینه ایده آل (مطالعه موردی: محور همدان خسرو آباد)
Speed Estimation by Training Adaptive Neuro-Fuzzy Inference Systems (ANFIS) in Highway (Case Study: Tehran-Qom Highway)
مدلسازی عملکرد معابر بزرگراهی با استفاده از خطوط HOV با استفاده از نرم افزار Aimsun
ارایه راهکارهایی برای ترویج دوچرخه سواری و افزایش سهم این وسیله در سیستم حمل و نقل شهری
ایمن سازی تردد دانش آموزان با اجرای اقدامات ترافیکی ( مطالعه موردی: بابل)
واکاوی تصادفات شهرستان بابل با هدف مدلسازی شدت آنها
اولویت بندی معابر در شهر تهران جهت به کارگیری فناوری هوشمند ترافیک(ITS) بر مبنای GIS
بررسی تطبیقی تاثیر شخصیت، رفتار رانندگی و اختلالات روانی بر حوادث ترافیکی رانندگان دارای تصادف و بدون تصادف بر اساس رگرسیون لجستیک (مطالعه موردی: منطقه 5 تهران )
مدل تقاضای سفر با رویکرد به روش رگرسیون و مدل الوجیت، بررسی موردی در یکی از محورهای در دست ساخت راه آهن
مدل سازی برنامه ریزی ریاضی چندهدفه برای حمل ونقل بارهای ناسازگار با تاکید بر مدل تشکیل قطار، بمنظور افزایش ایمنی در شبکه حمل نقل ریلی کشور
تحلیل و ارزیابی تصادفات اتوبوس های حمل و نقل همگانی ناشی از عوامل موثر احتمالی بر خطای رانندگان
آسیب شناسی مدیریت پارک حاشیه ای در شهر تهران و ارایه راهکار
بررسی ترجیحات و چالش های پیش روی برپایی یک طرح دوچرخه های اشتراکی دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد (فام بایک) از دیدگاه دانشجویان و متخصصین
سیاه ه انتشار ذرات معلق از حمل و نقل جاده ای در کلانشهر کرج
تحلیل و رتبه بندی معیارهای اصلی روانسنجی موثر بر عملکرد ایمن الکوموتیورانان
طراحی مدل فاصله عبور برای عابرین پیاده در گذر عرضی از معابر چند خطه درون شهری
نظرسنجی از راننده های شهرستان اردبیل در مورد عوامل ایجاد خواب آلودگی، نشانه های خواب آلودگی و اقدامات مقابله با آن
نقش و اثر موسیقی در رفتار راننده و تصادفات رانندگی با روش SPSS (مطالعه موردی : آزادراه قزوین- کرج)
بررسی مناسبت استفاده از مدلهای ارایه شده در آیین نامه های مختلف برای برآورد جریان اشباع در تقاطع های چراغدار ایران و ارایه یک مدل جدید
تاثیر مثبت استفاده از تجهیزات ترافیکی در جهت ایمن سازی راه ها و همچنین مدیریت اقتصادی در کاهش هزینه ها
کمینه سازی مدت زمان سیستم امدادرسانی در شرایط بحران با هدف مکان یابی بهینه مراکز صحرایی امداد و نجات، مطالعه موردی: شهر قزوین
مدل سیستم داینامیک انتقال تکنولوژی قطار سریع السیر
ارایه ی مدل انتخاب مسیر هوشمند وسیله های نقلیه در شبکه های تصادفی بر پایه ی روش های عامل مبنای تعاملی (مطالعه موردی: شاهین شهر)
Freeway Choke Points Analysis using Vehicle Probe-based Travel Time data
ارایه مدل رگرسیونی غیر خطی بر آورد تقاضای حمل و نقل باری در راه های برون شهری کشور
ارایه مدلی برای تعیین و شناسایی محورهای اولویت دار اقدامات ایمنی در شبکه راه های ایران
تحلیل عوامل تاثیرگذار و تعیین تمایل به پرداخت رانندگان برای استفاده از خودرو با سوخت جایگزین در شهر تهران
The Key Role of FFS Computation Methods in the HCM 2016 Performance, Case Study of a Weaving Segment
Efficient Actions towards Sustainable Mobility in the City of Tehran
طراحی مدل های تحلیل عملکرد میدان های شهری چند خطه با استفاده از روش شبیه سازی AIMSUN
ارزیابی آسیب پذیری شبکه ی راه آهن کشور از منظر جابجایی مسافر
تاثیر اقتصادی استفاده از تجهیزات ترافیکی در جهت بالا بردن سطح ایمنی جاده ها(مطالعه موردی محور ارومیه -سلماس در استان آذربایجان غربی)
اولویت بندی سیستم های حمل و نقل همگانی در مناطق با کاربری مسکونی تجاری در کلان شهرها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)_مطالعه موردی: خیابان توحید مشهد
توسعه مدل ترکیبی ارزیابی ایمنی راه بر اساس ریسک
مدل برآورد تعداد تصادفات عابرین پیاده در نواحی ترافیکی با استفاده از متغیرهای کلان
اولویت بندی نقاط پر حادثه در راه های بین شهری با استفاده از روش TOPSIS و ارایه راهکارهای موثر جهت بهبود در آزادراه قزوین - رشت
مدلسازی تصادفات درون شهری براساس پارامترهای آب وهوایی
ارایه راهکارهایی جهت بهبودی و ارتقای عملکرد میدان انقلاب با استفاده از روش مهندسی ارزش
Prioritization of effective parameters to achieve key performance indicators of traffic safety in urban areas
ارایه مدلی جهت پیش بینی پاسخ دینامیکی وسیله نقلیه در تغییرات رفتار و شتاب ترمزگیری در طراحی هندسی قوس افقی
ارزیابی برنامه توسعه دوچرخه سواری در ترویج استفاده از کلاه ایمنی در شهر تهران
ریشه یابی علل بالا بودن نسبی نرخ نقض قوانین و مقررات رانندگی در ایران
ارزیابی اقتصادی سرمایه گذاری بخش خصوصی در متروی تهران براساس مدلهای مشارکت عمومی - خصوصی
بررسی ویژگی ها و نیازمندی های افراد سالمند در انتخاب سیستم حمل و نقل ریلی داخل شهری: با استفاده از مدل انتخاب گسسته ی ترکیبی
ارزیابی نقش سیستم حمل و نقل عمومی در تامین امنیت تردد شهروندان موردی: تاکسی های شهر اهواز)
بررسی اثر ارزش های فرهنگی بر کارآفرینی سازمانی
مقایسه دو روش استفاده از ماتریس های تقاضای سفر و اطلاعات کاربری ها در محاسبه میزان تقاضای پارکینگ ( مطالعه موردی شهر اصفهان)
رابطه هوش معنوی با میزان پای بندی به مقررات رانندگی در تاکسیرانان شهر تهران
مدلسازی مدیریت ترافیکی تقاطعات غیر همسطح لوزوی و شبدری
صادرات یارانه انرژی (مطالعه موردی: بنزین و گازوییل)
مروری بر فناوری ارتباطات خودرویی
بررسی ایمنی طرح هندسی راه ها بر پایه اصطکاک جانبی لاستیک و جاده
ارایه مدل تمایل به خرید انواع موتورسیکلت برقی (مطالعه موردی: موتورسیکلت سواران شاغل در محدوده مرکزی شهر تهران)
بررسی تاثیر استفاده از خدمات الکترونیک بر عملکرد شرکت واحد اتوبوسرانی تهران
استفاده از تیوری بازی در سیستم حمل و نقل شهرهای هوشمند: تحلیل استراتژی های پایدار در یک سیستم عمومی توزیع خودرو
برنامه ریزی عوامل موثر بر بهبود ترافیک شهری مطالعه موردی منطقه 22 تهران
مسیردهی خودروهای الکتریکی به کمک شبکه بی سیم بین خودرویی جهت کاهش مصرف انرژی
ارزیابی مولفه های کیفی اثرگذار بر رضایتمندی کاربران حمل و نقل همگانی در شهر اردبیل بر اساس مدل سروکوال(SERVQUAL)
ارزیابی سیستم های حمل و نقل درون دانشگاهی با رویکرد توسعه پایدار مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد
راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات مسافران در پایانه های مرزی با استفاده از روش کاربرد عملکرد کیفیت (QFD) (مطالعه موردی: پایانه مرزی چذابه - خوزستان)
بررسی و مدل سازی آلودگی صوتی ناشی از ترافیک شهری در مراکز آموزشی در شهر تهران
سنجش فاکتورهای موثر سیستم های حمل و نقل هوشمند (ITS) در تغییر ترافیک شهری و رفتار رانندگان (مطالعه موردی: سیستم هوشمند ترافیکی شهر تهران)
ساخت و پرداخت مدلهای ناهمفزود تولید سفر فردی برای سه هدف کار و خرید و تحصیل ساکنین شهر اصفهان
تعمیم الگوریتم فرانک ولف برای مسیله تخصیص ترافیک با محدودیت های ظرفیت کمان
حفاظ ایمنی کابلی؛ روشی مناسب برای ارتقای سطح ایمنی راه (مطالعه موردی: محور هراز - آمل)
تحلیل رفتار عابران در عبور از معابر در تداخل با وسایل نقلیه با تاکید بر رگرسیون لوجستیک در برآورد احتمال قبول فرصت
مدل ارزیابی برآورد نوع خسارت وارده به راننده وسیله نقلیه تحت عوامل گزارشی توسط پلیس راهور (مطالعه موردی آزادراه زنجان- قزوین)
بهینه سازی مصرف سوخت سیستم حمل و نقل ریلی به روش الگوریتم فازی و الگوریتم ژنتیک و مقایسه آنها
شبیه سازی و کالیبراسیون تردد عابرین پیاده در تقاطع چراغدار با استفاده از نرم افزار Aimsun (مطالعه ی موردی تقاطع مخابرات شهر بجنورد)
بررسی زمان های عکس العمل و مانور ایست برای رانندگان اتوبوس مبتنی بر خصوصیات راننده و راه با استفاده از شبیه ساز رانندگی
طراحی کنترل کننده ی هوشمند برای کنترل چراغ راهنمایی در میدان
مقایسه مدل رگرسیون خطی و سیستم فازی-عصبی تطبیقی برای تخمین جذب سفرهای غیر اجباری (مطالعه موردی شهر قزوین)
بررسی و ارزیابی آثار مخرب ارتعاشات ریلی ناشی از حرکت قطار بر ساختمان ها و تاسیسات اطراف راه آهن و راهکارهای کاهش آن
بررسی موانع و بازدارنده های استفاده از دوچرخه در حمل و نقل درون شهری (مطالعه موردی: مسیر ویژه دوچرخه سواری بلوار رحمت شیراز)
ارایه متدولوژی ارزیابی کیفیت عملکرد ترافیکی تقاطع های غیر همسطح شهری (مطالعه موردی: تقاطع های غیر همسطح شهر ارومیه)
سازمان حمل و نقل و ترانه مهراب تعیین روش مناسب برای توسعه حمل و نقل پایدار در خیابان ستارخان تهران - حدفاصل فلکه اول تا دوم صادقیه
معرفی و رتبه بندی انواع روش های رسیدن به پایداری در مدیریت ترافیک تهران با استفاده از روش TOPSIS-FUZZY
اثر تصادفات در سیستم حمل و نقل جاده ای بر هزینه اجتماعی، روانی و اقتصادی خانوار (مطالعه موردی کلانشهر کرج)
پیاده سازی و ارزیابی تاثیر اولویت دهی به حمل و نقل همگانی در زمان بندی چراغ راهنمایی با استفاده از نرم افزار VISSIM:مطالعه موردی یکی از تقاطع های شهر اصفهان
Effectiveness of mitigation scenarios in reducing pollution emission from transport sector in Tehran
طراحی مدل لاجستیک شدت تصادفات در راه های برون شهری (مطالعه موردی: محور الموت در استان قزوین)
مدیریت سرعت در راه های دوخطه ، با استفاده از مدل لوجیت چند جمله ای
تحلیل ظرفیت خطوط اتوبوس BRT و ارایه راهکارهای پیشنهادی برای افزایش مطالعات موردی- خط تندرو 107 تهران (میدان راه آهن - پایانه تجریش) و میان راهی آن
بررسی عوامل موثر در موجی شدن روسازی آسفالتی در مناطق کوهستانی (مطالعه موردی: جاده صوفیان - تبریز)
ارزیابی طرح های آرام سازی ترافیک در کلان شهرها با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)_ مطالعه موردی: شهر مشهد
تحلیل سیاست های توسعه شهری در بخش حمل و نقل و کاربری زمین در شهرهای تک هسته ای و تدوین راهبردهای مناسب جهت دستیابی به حمل و نقل پایدار شهری در آنها (مطالعه موردی شهر اراک)
مدل سازی عوامل موثر بر سطح سرویس عابر پیاده: مطالعه موردی شهر تهران
بررسی تاثیر ویژگی های شخصیتی بر قانون گریزی ترافیکی در جوانان
تدوین چارچوب ارزیابی پیاده مداری محلات به منظور ارتقاء سهم حمل و نقل پیاده
سیستم خودکار تعیین نرخ حمل بار به صورت زمینی
تدوین راهبردهای رشد هوشمند حمل ونقل شهری (نمونه مورد مطالعه: کلان شهر تهران)
تحلیل و ارزیابی عملکرد سیستم اتوبوسرانی براساس شاخص های بلیط، استهلاک و مسافر مطالعه موردی : شهرستان فلاورجان)
گسترش تابع زمان تاخیر در محل برخورد جریان های ترافیکی (مطالعه موردی: دوربرگردان ها شهر تهران)
تعیین گونه سفر مبتنی بر پویشگر شبکه وای فای با استفاده از شبکه فازی-عصبی تطبیقی
مدل سازی تاثیر توسعه و ارتقا پارامترهای حمل و نقلی بر رشد اقتصادی یک منطقه و تعیین موثرترین پارمتر بوسیله روش سیستم دینامیک (مطالعه موردی منطقه فرضی در ایران)
ارزیابی ریسک جابجایی گاز توسط شیوه های ریلی، جاده ای و خطوط لوله (مطالعه موردی کرمان تا زاهدان)
روش های پیش بینی تصادفات شهری و میزان تاثیر گذاری متغیرها بر تصادفات شهری
انتخاب راهبرد بهینه تعمیرات و نگهداری پل های آبی با روش تاپسیس فازی سلسله مراتبی (Hierarchical FUZZY TOPSIS) ؛ مطالعه موردی: پل های شهر اصفهان
تحلیل ظرفیت میدان با در نظر گرفتن عدم قطعیت در تقاضا
فناوری ارتباطات خودرویی راهکاری برای بهبود حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا
ارزیابی اثرات زیست محیطی احداث آزاد راه با استفاده از ماتریس لیوپولد مطالعه موردی آزاد راه اراک - خرم آباد)
مطالعه امکان بهینه سازی ساختار سازمانی از طریق ارزیابی عملکرد سازمانی در صنعت حمل و نقل درون شهری
ترکیب بهینه ارسال نیروهای امداد زمینی و هوایی در زمان بحران با در نظر گیری قید بودجه
رتبه بندی ایمنی نواحی ترافیکی بر مبنای خصوصیات جمعیتی و ترافیکی
ایمنی در حمل و نقل شهری
شاخص های حمل و نقل پایدار شهری با رویکرد رشد هوشمند
ارایه ی ساختاری برای ذخیره سازی اطلاعات بلیط الکترونیک در راستای هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل عمومی بر پایه ی معماری اینترنت اشیا
استفاده از تکنیک های داده کاوی در تحلیل اثرگذاری محتوای ترافیکی در شبکه های اجتماعی بر فرهنگ ترافیک
ایمنی ترافیک با مکان یابی تیم های پاسخ اضطراری تحت شرایط اختلال در خطوط مترو تهران با روش الگوریتم فرا ابتکاری کرم شب تاب
امکان سنجی احداث خط ویژه BRT با استفاده از نرم افزار AIMSUN (مورد مطالعه خیابان سهروردی شمالی، شهر تهران)
بررسی عوامل موثر در شیوه باریابی رانندگان ناوگان باری در شهر قم به روش مدل ترکیبی متغیرهای نهانی-پروبیت
تصمیم گیری حمل و نقل مواد خطرناک براساس ریسک جابجایی از طریق ریل و جاده
ارزیابی سیستم های حمل و نقل هوشمند مرتبط با ایمنی حمل ونقل به همراه اولویت بندی استفاده از آن ها با استفاده از تاپسیس فازی
توسعه مدل اقتصادی مکانیابی ایستگاه های مواد سوختی بر مبنای ارزش زمانی پول (مطالعه موردی: استان های شمال غربی ایران)
ارزیابی رضایتمندی شهروندان از طراحی و جانمایی ایستگاه های مترو نمونه مطالعه: ایستگاه دانشگاه علم و صنعت خط 2 مترو تهران
ارایه شاخص و مدل کمی نوین برای ارزیابی درک خطر راننده جهت بکارگیری در آزمون دریافت گواهینامه رانندگی
توسعه مدلهای مناسب برای افزایش دقت حجم ترافیک اندازه گیری شده توسط شناسگرهای القایی در ورودی تقاطع ها
تعیین و اولویت بندی شاخص های کار آمدی زیرساختهای حمل و نقل بار درون شهری (مطالعه موردی شهر مشهد)
An Applicational Approach Toward comparing Deep Learning Based Methods and Classical Machine Learning Methods in Traffic Industry
شناسایی عوامل موثر بر شدت تصادفات جلوبه جلو با استفاده از رگرسیون لجستیک چندگانه
اولویت بندی توسعه معابر به منظور کاهش آسیب پذیری شبکه در نتیجه اختلالات عملکردی اجزای آن
ارایه متدولوژی تعیین تقاضای آشکار پارکینگ در نواحی ترافیکی شهری مطالعه موردی شهر تهران
ارزیابی شاخص های دسترسی پیاده با رویکرد توسعه مبتنی بر حمل و نقل عمومی (TOD)
تحلیل رضایت مسافران حومه ای در استفاده از شیوه های مختلف حمل و نقل و عوامل موثر بر آن ( مطالعه موردی: مسافران حومه ای تهران پرند)
بررسی عوامل تاثیرگذار بر انتخاب وسیله نقلیه شخصی در خطوط پر سرنشین (مطالعه موردی بزرگراه شهید چمران تهران)
علل قانونی موثربرقانون گریزی راکبین موتورسیکلت مورد مطالعه منطقه 12 تهران بزرگ سال (1394)
تدقیق سرعت منطقه ای و مقایسه سرعت طراحی ،عملکردی و پیمایشی (مطالعه موردی استان اصفهان)
بازدهی اجتماعی سیاست قیمت گذاری بنزین با تمرکز بر آلودگی هوای ناشی از موتورسیکلت سواران شاغل در محدوده مرکزی شهر تهران
به کارگیری رویکرد مدل های انتخاب گسسته در مدل سازی مدت زمان فعالیت خرید؛ نمونه موردی: شهر قزوین
ارزیابی تاثیر کاهش خط بر جریان ترافیک آزادراه، با شبیه سازی توسط نرم افزار Aimsun
ارزیابی انتشار آلودگی هوا ناشی از حمل و نقل شهری در تقاطع های چراغدار با نرم افزار ترافیکی - IVE مطالعه موردی: چهارراه ولیعصر تهران
تصدیق اصالت داده های دریافتی در خودروهای هوشمند به منظور افزایش اطمینان
تعیین بهترین مسیر راه اندازی خط BRT با اولویت بندی معابر به روش تحلیل شبکه ای : (ANP ) مطالعه موردی خمینی شهر اصفهان
جانمایی جمعیت و اشتغال در جهت کاهش معضلات ترافیکی با رویکرد توسعه پایدار
Introducing new measures for monitoring of BRT drivers to evaluate the effects of training on their behavior
یادگیری عمیق ترکیب با شبکه عصبی شعاعی جهت طبقه بندی خودروها و شدت تصادفات
محاسبه شاخص همسنگ خسارت مالی برای تعیین نقاط حادثه خیز-مطالعه موردی شهر آمل
ارزیابی شیوه های آموزش و یادآوری قوانین ترافیکی در کلان شهرها_مطالعه موردی: شهر مشهد
برآورد شدت تصادفات با استفاده از مدل های انتخاب گسسته در محدوده 33 کیلومتری شهر تهران
ارزیابی تاثیر تغییرات در برنامه زمان بندی پروژه بر آلاینده های جوی تولیدشده توسط وسایل نقلیه در مرحله ساخت تقاطع غیرهمسطح
انتقال یادگیری در سیستم های چندعامله جهت کنترل هوشمند سیگنال های ترافیک
ارزیابی حمل و نقل پایدار بین کاربری های توزیع شده و کاربری منفرد با تحلیل حوزه نفوذ مطالعه موردی: بازارهای زنجیره ای کوثر و مجتمع چندمنظوره سیتی سنتر اصفهان
Using the Bootstrap Forest Method to Predict Bus-bunching Events
مقایسه میزان جرایم و حوادث و مرگهای ناشی از حوادث رانندگی در رانندگان تاکسی و رانندگان غیر حرفه ای
تاثیر سیاست افزایش قیمت بنزین بر وضعیت آلودگی هوای شهر تهران بر مبنای شاخص (AQI)
شناسایی و اولویت بندی عوامل زمینه ساز آسیب های اجتماعی موثر بر عملکرد رانندگان حمل و نقل بار درون شهری (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
بررسی تاثیر تابلوهای سرعت مجاز بر انتخاب سرعت رانندگان مطالعه موردی: استان لرستان
توسعه مدل بهینه سازی افزایش منافع ایمنی و تخصیص حداقل بودجه در راه ها (مطالعه موردی :راه های استان تهران)
بررسی و تحلیل کیفیت سیستم حمل و نقل عمومی از نظر شهروندان (مطالعه موردی شهر ارومیه)
مروری بر روشهای بهینه سازی مدلهای ترافیکی با استفاده از الگوریتم ژنتیک
ارزیابی حمل و نقل و دسترسی پایدار شهری مبتنی بر رویکرد رشد هوشمند نمونه موردی: مناطق 15 گانه کلانشهر اصفهان
استفاده از مدل انتخاب وسیله در سیاست قیمت گذاری پارکینگ محدوده مرکزی شهر مطالعه موردی: شهر اصفهان
شبیه سازی و ارزیابی عملکرد BRT در شهرهای با جمعیت متوسط با استفاده از نرم افزار Aimsun؛ مطالعه موردی شهرستان خوی
مقایسه مدل های تولید سفر بین شهری رگرسیون خطی و تربیت برای سفرهای خرید و امور شخصی
بررسی میدانی مشکلات ناشی از کمبود فضای پارک عمومی خودرو از منظر شهروندان تهرانی
ارزیابی و تحلیل میدانی تاثیر آموزش کودکان بر افزایش آگاهی های مرتبط با مبانی ترافیک
Modelling Interface For Designing Risk Of Free Junctions
مقایسه الگوریتم های تخصیص ترافیک بر پایه کمان، بر پایه مسیر، و بر پایه مبدا از نظر تناسب جریان
مقایسه اثرات زیست محیطی فاز بهره برداری حمل و نقل ریلی و جاده ای با رویکرد حمل ونقل پایدار (نمونه مورد مطالعه: آزادراه و خط راه آهن قزوین-رشت)
ارزیابی شدت تصادفات در نقاط پرحادثه (حادثه خیز)
پیش بینی جراحات در تصادفات از روی حسگرهای واقعه نگار، آسیب سنج و تلفن همراه
تحلیل ایمنی تقاطعات بدون چراغ براساس رویکرد مبتنی بر تصادفات و ممیزی ایمنی مطالعه موردی تقاطعات استان سیستان و بلوچستان و هرمزگان
اولویت بندی شیوه های محدودسازی حرکات گردشی وسایل نقلیه با استفاده از تاپسیس فازی
ارزیابی سیستم های هوشمند حمل و نقل مرتبط با ایمنی و کارآیی آن در مد ریلی
جایگاه انتخاب مقصد در سفرهای اختیاری، مطالعه موردی شهر قزوین
پیش بینی شدت تصادفات عابرین پیاده در شبکه های درون شهری با استفاده از روش شبکه عصبی فازی
طبقه بندی سیگنال های صوتی میکروفون های تلفن همراه هوشمند جهت شناسایی بی درنگ تصادفات و ارسال ویژگی های آن به مراکز امداد
ارایه ی راهکار های مدیریت پارکینگ های شهری جهت کاهش تقاضای سفر با استفاده از تکنیک ها تصمیم گیری (مطالعه ی موردی شهر کرج )
برآورد متوسط ترافیک روزهای کاری به روش به روزرسانی داده های بیزین
بررسی و تحلیل میزان اهمیت مشارکت عمومی خصوصی در اجرای پروژه های حمل و نقل شهرداری های ایران با مطالعه درس آموخته های سایر کشورها
طبقه بندی و بررسی عوامل موثر بر شدت تصادفات ترافیکی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی- فازی تطبیقی
برنامه ریزی سرویس های حمل و نقل کارکنان در شرکت پالایش نفت اصفهان با در نظر گرفتن عدم قطعیت زمان سفر و رویکرد GIS
بررسی تاثیر افزایش جریمه های رانندگی و نمرات منفی در تغییر رفتارهای پرخطر رانندگان
قیمت سوخت، مصرف سوخت و تلفات حوادث ترافیکی
ارایه یک مدل برنامه ریزی اقتصادی جهت توسعه سیستم حمل و نقل همگانی و کاهش آلودگی هوای کلانشهرها (مطالعه موردی: کلان شهر تهران)
اولویت بندی شاخص های ارزیابی اقتصادی سیستم تاکسی های اینترنتی در کلان شهرها_مطالعه موردی: شهر مشهد
شبیه سازی ترافیکی و بررسی اثرات خودروهای تک سرنشین بر حجم ترافیک کل (مطالعه موردی شهر ساری)
قیمت گذاری محدوده ترافیکی با در نظر گیری محدودیت ظرفیت کمان
بررسی محدوده ترافیکی شهر تهران با تکیه بر معایب طرح موجود
ارایه ی مدل رفتاری تاثیر شاخص توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات (IDI) بر سفرهای روزانه تفریحی در کلانشهر تهران
مقایسه روشهای ثبت تخلف سرعت و ارایه روش پیشنهادی به منظور تشخیص و ثبت سرعت غیرمجاز در بزرگراه های شهری تهران
ارایه مدل اولویت بندی قطعات راه های برون شهری در استفاده از سیستم های حمل ونقل هوشمند با هدف ارتقای مدیریت ترافیک و سفر (مطالعه موردی: محور اصفهان-دلیجان)
ارزیابی میزان مواجه ه ی صوتی و ارتباط آن با رفتار رانندگی در تاکسیرانان خطی شهر قزوین در سال 1396
مدل سازی مساله حداکثر پوشش با در نظر گرفتن پوشش جزیی و ظرفیت تسهیلات در مکانیابی بهینه پایگاه های امداد (مطالعه موردی: محور سنندج - بانه)
بررسی تغییرات غلظت آلاینده کربن سیاه در هوای شهر تهران و تاثیرات ممنوعیت تردد ناوگان دیزل بر آن
اثرسنجی سامانه های ثبت تخلف سرعت کلانشهر اهواز بر میزان تخلفات سرعت و رفتار رانندگان
ارزیابی عملکرد ترافیکی شبکه معابر با اعمال سیاست قیمت گذاری در معابر بزرگراهی (مطالعه موردی: شهر تهران)
مدیریت و زمان بندی عبور خودروها در تقاطع ها بدون استفاده از چراغ های راهنمایی و رانندگی به کمک ارتباطات بین خودرویی
الگوی توسعه دوچرخه به عنوان یک طرح حمل و نقل در ابعاد اجتماعی، فرهنگی، کالبدی، فضایی ، در پهنه مرکزی تهران با استفاده از تکنیک AHP
مدلی برای طراحی شبکه تغذیه کننده خطوط حمل و نقل انبوه بر توسط الگوریتم زنبور عسل
مقایسه و تحلیل آماری کیفیت خدمت رسانی تاکسی های معمولی با تاکسی های اینترنتی در تهران از دیدگاه مسافران
مدل سازی حرکت رشته خودروها به وسیله ارسال اطلاعات پدال گاز خودرو پیشرو
ارایه مدل قیمت گذاری پارکینگ حاشیه ای معابر شهری با مطالعه موردی یکی از معابر اصلی شهر تهران
ارایه الگویی برای ارزیابی ریسک مالی پروژه های زیربنایی حوزه حمل و نقل ریلی کشور ( پروژه دوخطه کردن راه آهن جمهوری اسلامی ایران)
بررسی حوزه تاثیر دوربین های کنترل سرعت ثابت در راه های شهری مطالعه موردی شهر یزد)
Influence of In-Car Advertisements on Drivers Visual Distraction
برنامه ریزی یکپارچه کاربری و حمل و نقل عمومی با رویکرد بهینه سازی با اهداف چندگانه نمونه موردی: منطقه 22 تهران
ارزیابی استفاده از مدل فعالیت مبنا در قیاس با مدل سفر-مبنا برای برآورد تقاضای سفر کلان شهر تهران
پیش بینی کوتاه مدت پارامترهای ترافیکی با استفاده از روش ماشین بردار پشتیبان
بررسی تاثیر پارامترهای شهرسازی بر تصادفات عابر پیاده (مطالعه ی موردی: شهر مشهد)
شناسایی و بررسی عوامل موثر بر تصادف عابرین پیاده و دوچرخه سواران (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
اقدامات کم هزینه و زودبازده ارتقاء ایمنی و تاثیر آنها در میزان کاهش تصادفات درون شهری ( مطالعه موردی در پهنه شرق و جنوب شرق شهر تهران
ارزیابی تاثیر اجرای طرح زوج یا فرد از درب منزل بر میزان تردد وسایل نقلیه در سطح شهر تهران
ارایه الگوریتمی برای تعیین سرعت بهینه در بزرگراه های شهری (مطالعه موردی: تهران)
راهبری ترافیک شهری با استفاده از سیستم اطلاع رسانی RS در مقایسه با تابلوهای متغیر خبری
هزینه خارجی نگهداری سالیانه زیر ساختهای جاده ای در آزاد راه های کشور
تحلیل اهداف تعیین شده در اسناد بالادستی ایمنی راه ها مطالعه موردی آذربایجان غربی)
اثربخشی عملکرد و تاثیر سامانه های ثبت تخلف بر پیشگیری و کاهش از تخلفات رانندگی
بررسی اثر کیفیت خدمت و ارزش درک شده بر رضایتمندی مسافران مترو، با استفاده از مدل سازی معادلات ساختاری
مکان یابی ایستگاه های اتوبوس شهری در شهر رشت با استفاده از GIS
ارزیابی تخلفات سرعت در محدوده ی دوربین های کنترل سرعت در راه های برون شهری (مطالعه موردی آزادراه قزوین- رشت)
تاثیر دوربین های کنترل سرعت در کاهش تخلفات سرعت با استفاده از روش بیز و گروه مقایسه (مطالعه موردی آزادراه قزوین- رشت)
تحلیل و ارزیابی میادین نوین از منظر پارامترهای طراحی هندسی، ایمنی و ترافیک
تعیین ابعاد بهینه محدوده ایستگاه های اتوبوس شهری
آشکارسازی بار در خودروهای سنگین
ارایه مدل مکانیابی فرودگاه های هاب و تعیین استراتژی تخصیص ظرفیت در شبکه خطوط هوایی تحت شرایط عدم قطعیت
ارایه مدل ریاضی دو هدفه مکان یابی بنادر خشک-مطالعه موردی ایران
A model prioritization factors in accidents caused by carelessness with using analytical network Process (ANP)
The role of effective attitude and behavioral factors on mode choice for the elderly
بررسی تاثیر ادراک عابران پیاده بر میزان استفاده از تسهیلات عبور عرضی عابر پیاده در معابر درون شهری
درک از خطر و نگرانی والدین چه نقشی در سفر تحصیلی دارد
مدلسازی چگالی محدوده تحت تاثیر رمپ های خروجی آزادراه زنجان-قزوین با استفاده از اطلاعات محلی
ارایه روش عملکرد محور (PBC) برای نگهداری علایم، تابلوها و تجهیزات ترافیکی (مطالعه موردی: شهرداری تهران)
امکان سنجی ایجاد خط ممتد گردش به چپ (TWLTL) به منظور مدیریت موثر ترافیک و بهبود ایمنی در معابر شهری
ارایه مدل همزمان تمایل به دور خریدی و فراوانی انجام آن
تاثیر رفتار انسان در طرح هندسی راه
واکاوی پیش بینانه خطاهای شناختی راننده با استفاده از تکنیک TRACEr
بررسی جاگذاری میدان و چراغ راهنمایی در تقاطعات هم سطح مطالعه موردی: چهاراه اشراق، تقاطع امیرکبیر - کاج، میدان قیصر امین پور
تغییرات تلفات ترافیکی در استانهای ایران و نقش ابزارهای اعمال قانون
Economic evaluation of vehicle brand change in rollover crashes with an emphasis on safety impacts
تخمین شاخص PET با استفاده از مدلسازی رگرسیون خطی و مقایسه ایمنی عابر پیاده در تداخل با موتور سیکلت و اتوموبیل
بکارگیری نرم افزار HIDMS برای بازبینی طرح هندسی در راه های تفریحی
ارایه مفهوم ایمنی جدید مبتنی بر تغییرات فاصله بینابینی وسایل نقلیه نسبت به زمان
Evaluation of ITS based dynamic traffic control and management solutions. Case Study Tehran Motorways
ارزیابی سازگاری طرح قوس ها با استفاده از سنجش سرعت خودروها بصورت پیوسته
اثرات استفاده از تلفن همراه بر رفتار ایمن عابر پیاده هنگام عبور از تقاطعات شهری - مدل پیش بینی رفتار غیر ایمن عابر پیاده
بررسی کاهش حجم ترافیک و افزایش سرعت با اجرای روسازی های پیش ساخته بتنی
معرفی و طراحی خط اتوبوس هدایت شونده (Guided Busway)
ارایه روشی جهت ارتقای سهم حمل و نقل سبز در راستای دستیابی به توسعه پایدار (مطالعه موردی: حمل و نقل بار در شبکه راه آهن ایران)
عوامل موثر بر دسترسی ایمن مسافران به ایستگاه های قطار سبک شهری (LRT) (مطالعه موردی: اصفهان)
تعیین ساختار بهینه فرایند اجرای طرح های هندسی توسط اولویت بندی مشکلات وضع موجود به روش مقایسه سلسله مراتبی (AHP و پیشنهاد اصلاح روندهای اجرایی موجود در شهرهای کشور (مطالعه موردی: شهر تهران)
مدلسازی آلودگی صوتی در یک تقاطع شهری
بررسی اثر استفاده از بلیت های الکترونیکی بر افزایش ظرفیت اپراتوری سیستم های اتوبوس رانی (مطالعه موردی شهر ساری)
مدلسازی مسیریابی دوچرخه در شبکه های شهری با استفاده از الگوریتم مورچگان (مطالعه موردی شهر تهران)
ارایه مدلی برای پیش بینی زمان سفرهای درون شهری با استفاده از گوشی هوشمند
تحلیل قابلیت اطمینان زمان سفر در راه های برون شهری: مطالعه موردی محور تهران-آمل
مدلسازی توسعه ایستگاه های شبکه مترو (مطالعه موردی متروی مشهد)
به کارگیری تحلیل تداخل ترافیک برای ارزیابی ایمنی راه با لحاظ کردن شدت تداخل
مدل سازی عوامل موثر بر مدت زمان پیاده روی و انتخاب شیوه پیاده روی در تمامی سفرها: مدل های خطرمبنا و لوجیت از داده های تور مبنای سفر
مدلسازی رفتار ترافیک ناهمگن و دارای بینظمی در خطوط عبور با استفاده از نرم افزار شبیه سازی VISSIM
تحلیل تصادفات خطوط و مسیرهای ویژه حمل و نقل عمومی با استفاده از مدل رگرسیون لجستیک باینری (مطالعه موردی منطقه 11)
اولویت بندی تمهیدات مقابله با ریسک های بحرانی پروژه های بازسازی خطوط ریلی با استفاده از تکنیک تصمیم گیری فازی
میزان اثرگذاری ویژگی های فردی خریداران و نوع کالا در انتخاب شیوه ی خرید
حل مساله مسیریابی وسایل نقلیه سبز با در نظر گرفتن وضعیت ترافیک شهری و کاهش سوخت مصرفی در توزیع کالاهای فاسد شدنی
ارایه مدل برنامه ریزی تخصیص پهلوگاه در پایانه های کانتینری با در نظر گرفتن عدم قطعیت های موجود
بهینه سازی هزینه های نگهداری جاده برپایه پارامترهای راننده، جاده و وسیله نقلیه در جهت کاهش تصادفات
مدل سازی پیش بینی فراوانی تصادفات وسیله نقلیه - عابر پیاده در تقاطعات چراغدار شهری (مطالعه موردی: تقاطعات شهر اصفهان)
اولویت بندی مناطق مناسب برای اجرای سیاست توسعه مبتنی بر حمل و نقل همگانی (TOD) با کمک نرم افزار GIS مطالعه موردی: شهر اصفهان
روش تعیین مجموعه انتخاب در توزیع سفرهای خرید
مدلسازی لوجیت آشیانه ای برای انتخاب همزمان مسافر و مقصد توسط رانندگان تاکسی شخصی در تهران
نقش خودروهای الکتریکی در کاهش آلودگی هوا و بهبود شرایط زیست محیطی در ایران
ارایه مدل اولویت بندی سیستم های حمل و نقل هوشمند با هدف افزایش ایمنی در راه های برون شهری (مطالعه موردی: محور اصفهان- نایین)
پویا سازی تاکسی های خطی بین ایستگاه مبدا و مقصد (مطالعه موردی شهر تهران خط تاکسیرانی دانشگاه علوم تحقیقات میدان صادقیه در بازه زمانی 11 : 30 الى 15)
مدل سازی شاخص های فردی دوچرخه سواران با استفاده از مدل لوجیت باینری
شناسایی و مدلسازی ناحیه بلاتکلیفی تقاطع های چراغ دار مطالعه موردی: تهران، تقاطع امیر آباد شمالی - جلا آل احمد
بررسی تاثیر عوامل محیطی بر آمار تخلفات و شدت تصادفات جاده ای با بکارگیری قواعد باهم آیی
نوآوری، تکنولوژی و خلاقیت در صنعت حمل و نقل و چالش های موجود در ایران
ارایه مدل پیش بینی زمان سفر با استفاده از سری های زمانی
ارزیابی عوامل موثر بر میزان رضایتمندی مسافران از سیستم اتوبوسرانی با استفاده از روش TOPSIS (مطالعه موردی خط هفت اتوبوسرانی قزوین)
ارزیابی تاثیر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی شهری بر روی رفتار استرس و نگرش به سرعت رانندگان
امکان سنجی مقدماتی اجرای اشتراک خودرو و بررسی منافع آن (مطالعه موردی شهر تهران)
اصلاح برنامه زمانبندی سیروحرکت قطارها با توجه به برنامه تعمیرات خطوط ریلی
راهکارهایی برای افزایش در آمد حمل و نقل در ایران
برآورد زمان سفر با استفاده از داده های خوردروی کاوشگر
مدلسازی سوانح برخورد قطار با وسیله نقلیه در محل گذرگاه های ریلی
Public Perspectives to plan Transit- Oriented Development Empirical Evidence from Iran
تحلیل سرعت عابرین پیاده در تقاطع های چراغدار با استفاده از نرم افزار Tracker و تحلیل آن تحت تاثیر پارامترهای مختلف با استفاده از آزمونهای Gabriel Anova و ضریب همبستگی اسپیرمن (مطالعه موردی: شهر رشت)
Specific Considerations for Non-Permanent Data Collection Practices:Experienced Cases in Hawaii (USA) and China
استفاده از مدل مدافع مهاجم برای تحلیل آسیب پذیری شبکه حمل و نقل همگانی
بررسی تحلیلی و مقایسه نرم افزار های کنترل مرکز تقاطعات هوشمند در کلان شهر تهران، مطالعه موردی (نرم افزارهای SCATS و BALANCE)
پیش بینی فراوانی تصادفات عابران پیاده با قطار در خطوط راه آهن در محدوده های شهری و حومه ای مطالعه موردی بلاک کرج-کردان
تشخیص رویدادهای غیر عادی در ویدیوهای نظارتی ترافیک
مدل برنامه ریزی سیستم نظارتی ترافیک تحت شرایط عدم قطعیت
مدل احتمال وقوع تصادف در راه های برون شهری بر مبنای ویژگی های خطرات غیرخودرویی شامل رنگ و متحرک بودن
تاثیر اولویت دهی به اتوبوس های BRT در میزان حجم عبوری تقاطعات هوشمند متصل به SCATS در کلانشهر تهران ( مطالعه موردی: دو تقاطع خط 10 BRT در محور اشرفی اصفهانی)
بررسی محدود کردن تردد در معابر و ایجاد خطوط ویژه اتوبوس بر شاخص های ترافیکی و زیست محیطی
Transportation Planning and Trip Distribution by Trip Length Frequency Distribution with Fuel Data
تحلیل ظرفیت های توسعه حمل ونقل پایدار شهر شیراز مبتنی بر تفکر راهبردی