Articles Stat:
Number of Articles: 57Number of Proceeding pages: 656
Papers View: 354
The 17 Bitumen, Asphalt & Machinery Conference & Exhibition
The 17 Bitumen, Asphalt & Machinery Conference & Exhibition In date 2025-11-04 by Road, Housing & Urban Development Research,سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ایشرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشوربنیاد مسکن انقلاب اسلامیشرکت آرمانیشگاه فنی و مکانیک خاکموسسه نشرفن آریا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings The 17 Bitumen, Asphalt & Machinery Conference & Exhibition
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 17 Bitumen, Asphalt & Machinery Conference & Exhibition
مروری بر ارزیابی چرخه عمر روسازی در بستر دوقلوی دیجیتال
مدل سازی رئولوژی قیر اصلاح شده با SBS بهبود عملکرد و پیشبینی رفتار تحت شرایط بارگذاری و دمای متغیر
بهبود عمر خستگی و مقاومت شیارشدگی آسفالت SMA با استفاده از قیر اصلاح شده با ترکیب بهینه پودر لاستیک و ساسوبیت
بررسی تاثیر افزودنیهای کاهنده ویسکوزیته بر خواص رئولوژیکی قیر حاوی SBS و عملکرد مخلوطهای آسفالتی ساخته شده با آنها
تحلیل چند معیاره و بهینه سازی ترکیبات قیر لاستیکی اصلاح شده جهت افزایش دوام و مقاومت روسازیهای آسفالتی
پیش بینی نقطه نرمی و رئومتر برش دینامیکی قیر بر اساس درجه نفوذ با استفاده از الگوریتمهای یادگیری ماشین
کاربرد استاندارد ۱۸۱۳۴ DIN در ارزیابی تراکم لایههای خاکی و سنگریزی
تاثیر توزیع نامناسب بار محوری وسایل نقلیه بر روسازی: مطالعه موردی تهران-رودهن
ارزیابی بازیافت پذیری قیرهای اصلاح شده با ضایعات پلاستیک و پودر لاستیک
بهینه سازی تعاملی WEO، CRM و PPA در قیر نیمه سنتزی با هدف افزایش دوام و پایداری در شرایط اقلیمی متنوع
مدل ترکیبی بینایی ماشین و یادگیری عمیق برای ارزیابی خودکار خرابی روسازی آسفالتی با استفاده از تصاویر پهپادی و داده های آزمونهای غیر مخرب (NDT)
بررسی خصوصیات قیرهای پلیمری اصلاح شده با گریدهای مختلف پلی اتیلن پرچگال HDPE
معرفی وصله آسفالت حفاظتی رولی نازک پیش ساخته به عنوان یک رویکرد فناورانه در ترمیم روسازیهای آسفالتی
بررسی اثر اصلاحات ساختاری سوخت، قیر و سازه بر تولید گازهای حاصل از دودکش، غبارها و آلودگی پساب کارخانه آسفالت (مطالعه موردی کارخانه آسفالت مشکین راه جهان بتن خوزستان)
بررسی تاثیر نانورس بر خواص رئولوژیکی و مقاومت خستگی قیرهای اصلاح شده با پلیمر SBS
ارزیابی تاثیر روش تعیین حداکثر وزن مخصوص نظری آسفالت (Gmm) در برآورد میزان درصد فضای خالی مخلوط آسفالتی
بهسازی بستر رسی راهها با مواد زائد بر پایه ژئوپلیمر با توجه به مزایای زیست محیطی
بررسی تاثیر افزودنی ساسوبیت بر خصوصیات مکانیکی قیر حاوی پودر لاستیک
تاثیر افزودنی حاوی اسید آمینه چرب دارای خاصیت ضد عریان شدگی بر پتانسیل شیار شدگی مخلوطهای آسفالت گرم
بررسی تاثیر سیمان در کاهش حساسیت رطوبتی روسازی آسفالتی آزاد راه قزوین-رشت
نوآوری در بهره گیری از سرباره فولاد و پودر لاستیک جهت بهبود خواص مکانیکی و دوام آسفالت
بررسی روشهای غیرمخرب پایش عملکرد روسازی در مطالعات میدانی
پیشبینی شیارشدگی قیر اصلاح شده با SBS با استفاده از الگوریتم شبکه های عصبی مصنوعی (ANN)
بهبود عملکرد قیر اصلاح شده با پلیمر طبیعی کیتوسان – مطالعه مروری
مدل سازی و بررسی گسترش ترک در محل اتصال تعریض جاده (مطالعه موردی پروژه محور جلفا کلاله)
بررسی آزمایشگاهی تاثیر همزمان گوگرد پلیمری و پودر لاستیک بر درجه عملکردی دمای بالای قیر
مقایسه اثر افزودنی سیمان سرباره گرانوله ذوب آهن و الیاف شیشه بر پایداری مخلوطهای آسفالتی سرد بازیافتی با تمرکز بر اقتصاد چرخشی
مدلسازی مدول دینامیکی مخلوطهای آسفالتی تولید شده بر پایه یک نوع مصالح سنگی در قالب یک مدل یکپارچه با استفاده از روش SVM
تحلیل اثر افزودنیهای آسفالتی بر کارایی انتقال توان بیسیم از زیرساخت روسازی به خودروهای برقی
بررسی تاثیر تثبیت خاک رس با آهک بر ویژگیهای ژئوتکنیکی بستر راه (مطالعه موردی: محور زنجان - تخت سلیمان)
سنجش ضریب اصطکاک روسازی بر اساس تغییرات بافت درشت سطح با تحلیل کنتراست تصاویر دیجیتال
تحلیل و ارزیابی رضایت عمومی در پروژه های آسفالت شهری
بررسی تاثیر پلی اتیلن ترفتالات (PET) بازیافتی بر عملکرد قیر در دمای بالا
پیش بینی و تحلیل فرسایش روسازی آسفالت با بهره گیری از یادگیری ماشین مطالعه موردی-شهر (کرج)
بهینه سازی قیر اصلاحی با پودر لاستیک و EVA در مقایسه با SBS
تحلیل تجربی رابطه درجه نفوذ و نرخ تغییرات خزشی قیر عملکردی
مروری بر خرابیهای روسازیهای آسفالتی و روشها و ابزارهای نوین برآورد و ارزیابی آنها
ارائه مدل نوین در صنعت قیر و آسفالت بر مبنای همکاری بین بخشی دستگاههای اجرایی و اثربخشی آن در دستیابی به توسعه پایدار در محلات هدف بازآفرینی شهری
خصوصیات رئولوژیکی و مکانیکی مخلوطهای آسفالتی حاوی بایو روغن های برپایه چوب
بررسی تغییرات خواص قیر در نتیجه افزودن پسماندهای ماسکهای ضایعاتی
ارزیابی خصوصیات فیزیکی قیر حاوی خاکستر سبوس برنج و روغن پخت و پز ضایعاتی
ارزیابی آزمایشگاهی تاثیر خاکستر بادی بر رفتار دمای بالای ماستیک آسفالتی
ارزیابی پیرشدگی بلندمدت قیرهای با رده بندی عملکردی مختلف با استفاده از آزمایش طیف سنجی مادون قرمز (FTIR)
ارزیابی تاثیر زمان بازیابی بر نرمی خزشی برگشت ناپذیر قیر اصلاح شده با استایرن - بوتادین – استایرن (SBS)
تحلیل عددی و مطالعه آزمایشگاهی اثر نوع قیر و درصد فضای خالی بر رفتار شکست مخلوطهای بتن آسفالتی
ارزیابی رفتار شیارشدگی در مخلوط آسفالتی حاوی گوگرد پلیمری تحت بارگذاری مکرر
یکپارچه سازی داده های LTPP و PMIS برای بهبود تصمیم گیری در نگهداری و بهسازی روسازیها
بهسازی بستر راه در مناطق سردسیر با ژئوپلیمرهای مبتنی بر مواد زائد تحت سیکلهای یخبندان-ذوب
کاربرد فیلر سیلیسی به عنوان راهکار تولید مخلوط آسفالتی بازیافتی سرد ساخته شده با مصالح آهکی و قیرآبه کاتیونیک
تحلیل رئولوژی قیرهای اصلاح شده با ریکلیم پالایش نشده و پودر لاستیک
بررسی خرابی رطوبتی در مخلوطهای آسفالتی داغ با استفاده از افزودنی گریپر
ارزیابی اثر افزودنیهای ضد عریان شدگی بر حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی با رویکرد انرژی آزاد سطحی و مقاومت کششی غیر مستقیم مطالعه موردی استان اردبیل
اثر نانوسیلیکا بر خصوصیات عملکردی و رتبه بندی ترافیکی قیرهای اصلاح شده
تاثیر پودر باریت بر رفتار خزشی و مقاومت شیاری در مخلوطهای آسفالتی تحت شرایط دمایی و تنشی مختلف
بررسی آزمایشگاهی اثر الیاف پر مرغ بر خواص مکانیکی و حساسیت رطوبتی مخلوطهای آسفالتی گرم
تاثیر رفتار ناهمسانگرد عرضی مصالح بر عمر خستگی و شیارشدگی روسازیهای آسفالتی
ارزیابی پتانسیل شیارشدگی و خستگی مخلوطهای آسفالتی با استفاده از شاخصهای حرارتی و شیمیایی قیر