Articles Stat:
Number of Articles: 94Number of Proceeding pages: 629
Papers View: 64045
The first National Conference on Computational and Experimental Mechanics
The first National Conference on Computational and Experimental Mechanics In date 2019-02-28 by Shahid Rajaee Teacher Traning University,دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The first National Conference on Computational and Experimental Mechanics
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The first National Conference on Computational and Experimental Mechanics
A novel porosity effect on wave propagation analysis of nanobeam based on nonlocal strain gradient theory
Root Cause Analysis Of A Gas Turbine H-25 Combustion Chamber Burner Crack & Corrosion
Thermal buckling analysis of graphene oxide powder reinforced nanocomposite beam subjected to non-uniform magnetic field
ارتعاشات آزاد تیرهای ساندویچی با هسته متخلخل و رویه های نانو کامپوزیتی تحت میدان مغناطیسی و پیشبار مکانیکی بر بستر خطی الاستیک
ارزیابی آزمایشگاهی و المان محدود تنش ناشی از اعمال پوشش سدحرارتی
استفاده از روش دینامیک سیالات محاسباتی با رویکرد شبکه متحرک، برای محاسبه ی ضریب جرم افزوده طولی یک جسم دلخواه
افزایش راندمان خنک کاری انتهای محفظه احتراق با استفاده از سوراخ های استوانه ای ترنچ شده ردیفی
آنالیز تجربی عملکرد پیل سوختی غشاء پلیمری هیدروژن- هوا با طراحی و مدل سازی عددی میدان شارش سوخت و اکسیدانت
بررسی اتلاف امواج فراصون هدایت شده درخطوط لوله پوشش داربیتومن05
بررسی اثر زاویه نیم راس دماغه جسم ابرصوتی درگرمایش آیرودینامیکی با در نظر گرفتن فعل و انفعالات شیمیایی با استفاده از نرم افزار انسیس فلوئنت
بررسی اثر شعاع دماغه درگرمایش آیرودینامیکی جسم ابرصوتی با در نظر گرفتن فعل و انفعالات شیمیایی گونه های هوا با استفاده از نرم افزار انسیس فلوئنت
بررسی اثر مسیر جوش کاری بر روی توزیع تنش پسماند ناشی از فرایند جوش کاری چند پاسه قوس الکتریکی تنگستن با استفاده از روش اجزای محدود
بررسی اثر موقعیت شمع نسبت به انژکتور در عملکرد موتور پاشش مستقیم گاز طبیعی با بارچین های با شبیه سازی عددی
بررسی اثرات نقص شکل هندسی در کمانش غیرخطی پوسته نامتقارن کروی بدنه ترانسفراسکرت نجات
بررسی امکان افزایش برد رونده های ابر حفره ای با تغییر زاویه حفره زای مخروطی
بررسی آزمایشگاهی جریان کاویتاسیون و ویژگی های آن داخل اورفیس های نازک
بررسی پارامتر های موثر بر عملکرد توربین گاز در سیستم های تولید همزمان قدرت و گرما
بررسی پارامترهای موثر بر جدا سازی سلول های مرده و زنده یک مخمر با استفاده از دی الکتروفورسیس در تراشه های میکرو سیالی
بررسی تاثیر زاویه جریان ورودی بر عملکرد پره لیفت-بالای کمپرسور فشار پایین در توربین گازی
بررسی تاثیر زاویه مخروط بر روی ارتعاشات آزاد پوسته مخروطی نانو کامپوزیتی چرخان
بررسی تاثیر شکل مفصل و تخلخل بر روی عملکرد انگشت منعطف یکپارچه ساخته شده با چاپ سه بعدی
بررسی تاثیرات افزودن گازهای نیتروژن و هیدروژن و راهبرد پاشش دو مرحله ایی سوخت بر میزان تشکیل آلایندگی در یک موتور دیزلی سرعت بالا
بررسی تجربی توسعه ترک خستگی و کاهش سفتی در بارگذاری خمشی مود(II )کامپوزیتهای پلیمری با استفاده از روش نشر آوایی
بررسی تحلیلی تقویت کننده های ساختاری نوین برای بدنه خودرو
بررسی تنش پسماند در جوشکاری فلنج به نیم کره فولاد A517 با اعمال تاریخچه حرارتی
بررسی روش هدایت تعقیب محض انحراف یافته (DPP)
بررسی عددی اثر موقعیت جرقه بر طول پیش از انفجار
بررسی عددی افزایش نرخ انتقال گرما در یک کانال دو بعدی با استفاده از موانع در مسیر جریان
بررسی عملکرد سیستم مانیفولد متغیر بر روی موتور ملی
بررسی کیفی انتقال گرمای جابجایی اجباری ناپایا در جریان داخلی سه بعدی با اعمال سیلندر با مقطع مربعی عمود بر جریان
بررسی تجربی رفع رسوب به کمک موج انفجار ناشی از پدیده گذر احتراق به انفجار
بررسی تنش ها درمیله های توخالی مدرج تابعی با مقطع مربع گرد شده تحت پیچش
به کارگیری ضریب همگنی در راستای بررسی تاثیرات افزودن گازهای هیدروژن و نیتروژن بر سطح عملکرد یک موتور اشتعال تراکمی
بهبود راندمان خنک کاری در انتهای محفظه احتراق با استفاده از سوراخ های شکل دار انبساط یافته
بهینه سازی سطوح دارای انحنا در جریان جابجایی آزاد آب مایع با روش انتروپی تولید شده
بهینه سازی طراحی نمونه آزمایش کشش دومحوره با استفاده از تحلیل المان محدود
بهینه سازی عددی مطلق از طریق مدلهای شبیه سازی شده با پیچیدگی های متغیر برای طراحی سازه یک حسگر نیرو/گشتاور شش محوره
بهینه سازی فرکانس طبیعی یک برد الکترونیکی خاص با متد آماری و ژنتیک
بهینه سازی هدایت فاز میانی یک پرتابه با استفاده از الگوریتم حرکت گروهی ذرات
پیش بینی برگشت فنری به کمک روش های المان محدود در ورق های با استحکام نسبتا بالا و مقایسه آن با روش تجربی
تاثیر توابع پایه شعاعی در یافتن میدان جابجایی تیر یکسر گیردار تحت بارگذاری برشی با استفاده از روش بدون المان درون یابی نقطه ای شعاعی
تاثیر کشش سطحی بر توزیع تنش های مساله تماس لغزشی یک محیط الاستیک
تاثیر پارامترهای فرآیند ساخت افزایشی مبتنی بر سیم و قوس بر هندسه لایه ها
تاثیر پارامترهای مختلف بر پاسخ های دینامیکی خودرو
تحلیل اثر اعمال بارهای حرارتی بر تغییرات ابعادی ساختارهای مشبک کامپوزیتی شیشه-اپوکسی بدون پوسته
تحلیل ارتعاشات تیر خمیده نانوکامپوزیتی واقع بر بستر ویسکو الاستیک
تحلیل ارتعاشات غیرخطی یک نانو تیر منحنی شکل با در نظر گرفتن اثرات سطحی
تحلیل پاسخ هواپیمای انعطافپذیربه اغتشاشات جوی براساس مدل ناپایای آیرودینامیک
تحلیل تجربی ارتعاشات ناشی از زنجیر تایم در سیستم تایمینگ موتورهای احتراق داخلی
تحلیل تجربی عملکرد پنل فتوولتائیک با استفاده از آرایش های مختلف ترموالکتریک ها و هیت سینک ها
تحلیل ترمودینامیکی و اگزرژتیک سیستم تولید همزمان اب و الکتریسیته در یک منطقه ساحلی جنوب ایران
تحلیل رفتار کمانشی صفحات حاوی ترک منشعب از گشودگی مرکزی
تحلیل عددی بررسی فرآیند کشش عمیق مقاطع استوانه ای با اعمال ارتعاشات محوری فرکانس بالا بر روی قالب و سنبه
تحلیل عددی جریان مواد در فرآیند اکستروژن اصطکاکی اغتشاشی
تحلیل عددی عملکرد یک ذخیره کننده انرژی حرارتی جهت کنترل دمای سیستم های الکتریکی یک ماهواره
تحلیل مقایسه ای روشهای آیروالاستیسیته تجربی
تحلیل میزان تاثیر مدل فیزیکی درون لوله ای دوار دو پره ای در افزایش ضریب عملکرد حرارتی آبگرمکن گازی
تحلیل چرخه ترکیبی برایتون–استرلینگ با مدل سازی ترمودینامیکی
تحلیل عددی اثرات آیرودینامیکی جدایش یک پرتابه چند-مرحله ای با طول ها و آلیاژهای مختلف
تحلیل عملکرد دینامیکی خودروی سه چرخ در مقایسه با خودروی چهارچرخ
تحلیل کمانش جانبی خطوط لوله های دریایی تحت فشار و دمای بالا
تعیین پارامترهای بهینه سنگ زنی سرامیک های اکسیدی از طریق انجام آزمایش های عملی
تعیین ضخامت بهینه پوسته کامپوزیتی تقویت شده تحت بار کمانش محوری
تعیین ضرایب تراکم پذیری و ژول-تامسون گاز طبیعی با استفاده ازمعادله حالت پنگ-رابینسون
شبیه سازی ترمودینامیکی موتور پیستونی برای پهپاد با مداومت پروازی طولانی در ارتفاع متوسط
شبیه سازی و طراحی کنترل کننده موقعیت عملگر سیستم سروو هیدرولیکی با استفاده از روش کنترل تطبیقی مدل مرجع
شبیه سازی و محاسبه خطای مسیر در مرحله ی انتقال مداری ماهواره
طراحی انگشت رباتیک نرم با استفاده از عملگر آلیاژهای حافظه دار و حسگر خمش
طراحی عملکردی سامانه جدایش قلابی سه پایه دو ریز ماهواره به روش AHP
طراحی کنترلر رهگیری مسیر تعویض خط خودروهای مفصلی با روش کنترل غیرخطی مد لغزشی
طراحی کنترل کننده مبتنی بر تکنیک خطی ساز فیدبک برای سیستم چهارپره
طراحی و بهینه سازی کابین هواپیما جهت آسایش سرنشینان با استفاده از سیستم تهویه مطبوع لوله گردابی
طراحی و بهینه سازی آتل شکسته بندی دست با چاپگر سه بعدی با رویکرد کاهش وزن
طراحی و بهینه سازی سیکلون در اسکرابر برای تصفیه آلاینده های صنعت سرب و روی
طراحی و تحلیل مولد ترموالکتریکی در سیستم اگزوز خودرو با ماژول HZ-20
طراحی یک کنترل کننده فرمان فعال برای خودروهای مفصلی سنگین براساس روش فیدبک بهینه خطی
طراحی، ساخت و ارزیابی ایمپلنت متخلخل گرادیانی با مدول الاستیسیته نزدیک به بافت استخوان
کاهش ارتعاشات پیچشی موتور و سامانه انتقال قدرت خودرو با استفاده از چاه های غیرخطی انرژی با در نظر گرفتن مدل سیزده درجه آزادی سیستم
کنترل مدول الاستیک سلول واحد مکعبی برای کاربردهای پزشکی بر پایه تغییر میزان تخلخل
مدل سازی اثر پارامترهای لیزر پالسی نئودیمیم یگ در برهم کنش با سطح سیلیکونی و توزیع حرارت ناشی از آن در عمق ماده
مدل سازی انتشار امواج فراصوت هدایت شونده درخطوط لوله پوشش داربیتومن 50
مدل سازی رشد ترک دینامیکی با استفاده از تئوری پری داینامیک مبتنی بر پیوند
مدل سازی عددی ورود به آب مایل یک پرتابه پر سرعت سوپرکاویتاسیونی، مبتنی بر نتایج یک پژوهش آزمایشگاهی
مدلسازی و شبیه سازی عددی ورودی هوا دوپیچشه با قابلیت کاهش سطح مقطع راداری
مدلسازی، آزمایش و بررسی پارامتریک عملکرد کمک فنر مغناطیسی هوشمند خودرو
مرور مدل های طراحی منظومه های ماهواره ای با رویکرد بررسی مطالعات صورت گرفته
مطالعه اثر پارامترهای فرایند روی زبری سطح و دما در ماشین کاری به کمک لیزر
مطالعه آزمایشگاهی پایداری فوم و عوامل موثر بر تحرک آن در مقیاس حباب با رویکرد ازدیاد برداشت نفت
مطالعه تجربی شکست مود اول تیر کامپوزیتی شیشه/اپوکسی حاوی نانو لوله های کربن با کمک روش امپدانس الکترومکانیکی
مطالعه تنش های پسماند، در نمونه های تنش زدایی شده به روش حرارتی و آلتراسونیک
مطالعه ی پارامتریک وعددی در توربین های بادی با روش RSM
مقایسه شناسایی عیوب ریل و جوش بیل راه آهن به روش آرایه فازی
مطالعه عددی تاثیر تغییر پروفیل نازل از حالت مخروطی به حالت جریان موازی بر عملکرد اجکتور مورداستفاده در انتقال ذرات
بررسی تجربی انتقال حرارت جابجایی طبیعی فروسیال تحت اثر میدان مغناطیسی متغیر و ثابت درون یک محفظه مستطیلی با شار حرارتی و دمای ثابت