Articles Stat:
Number of Articles: 39Number of Proceeding pages: 549
Papers View: 89854
3rd International Conference of Quality Managers
3rd International Conference of Quality Managers In date 2002-07-15 by ,شركت فرآيند تحقيق in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 3rd International Conference of Quality Managers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 3rd International Conference of Quality Managers
ضرورت تحول در سازمانها
Necessity Of Changes In Organisations
درآمدی بر ترازیابی راهبردی
ترازیابی در صنعت خودرو
مطالعه تطبیقی فرآیندهای الگوبرداری و توسعه یک مدل ژنریک
به بهترینها بپیوندید؛فرهنگ تحول و ترازیابی از نگاه مدیریت کیفیت فراگیر
مدیریت کیفیت جامع و مدیریت تحول سازمانی در بخش دولتی (مدل کاربردی ویژه مدیران کیفیت)
فرهنگ ایران، مانع یا عامل پیشرفت کیفیت
شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخشهای محصول و خدمات «شاید دیگر هرگز قطاری نیاید»
سطح بلوغ مدیریت کیفیت فراگیر در سازمانها
آموزش و کیفیت در سازمانها
آموزش Online ره آور نوین فنی برای بهبود کیفیت
مشتری گرائی طلیعه بهبود کیفیت و قابلیت رقابت در صنایع موتورسازی
تفکر کایزنی استراتژی مطمئن در توسعه کیفیت
استقرار سیستم 5S در صنایع و شرکتها
نظام سنجش عملکرد پیمانکاران «نگرشی نو به ارزیابی سازندگان»
Quality for the Net ''EB TRUST''
ایجاد بسترهای لازم به منظور به کارگیری بهینه فنون مهندسی کیفیت
چگونگی تعریف محصول در سیستمهای خدماتی
هزینه یابی کیفیت و متدولوژی 6 سیگما
ده ایراد رایج در بکارگیری نمودارهای کنترل در ایران
ارایه یک سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای یکپارچه و سازگار با ایزو 9000
کیفیت و مدیریت زیست محیطی و چالشهای در پیش رو «مطالعه موردی واحدهای چوب و کاغذ»
کیفیت و سیستمهای مدیریت بهداشت حرفه ای و ایمنی
مدیریت ایمنی کیفیت فراگیری وممیزی، معرفی نرم افزار (TQSM)
Perfect Product سیستم یکپارچه کنترل کیفیت
A review of the possible reasons of inefficient quality management autcoms in Iran
شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخشهای محصول و خدمات
چالش های نوین مدیریت کیفیت در عصر اقتصادی مشتری
مدیران کیفیت و چالشهای سازمانی
حرکت ملی کیفیت و استراتژی جامع کیفیت ایران
استراتژی جامع کیفیت ایران
بهبود مستمر و ناگفته هایی پیرامون آن
استفاده از تکنیک های DOE , SPC , FMEA جهت بررسی و اصلاح فرایند تولید در یک واحد تولیدی
شناخت موانع و چالشهای موجود بر سر راه کیفیت در بخش محصول و خدمات
نقش هماهنگ کننده در اجرای کار گروهی شرکت صنایع آذر آب
مشتری محور: اصلی در تحول فرهنگ کیفیت در مراکز آموزشی
ایجاد نظام آموزشی مبتی بر تحول و تغییر پذیری سازمان
جایزه ملی کیفیت راهکاری مناسب برای محوریت قرار گرفتن کیفیت