Articles Stat:
Number of Articles: 59Number of Proceeding pages: 953
Papers View: 116788
04th International Conference of Quality Managers
04th International Conference of Quality Managers In date 2002-07-15 by ,سالن مركزي اجلاس سران كنفرانس اسلامي in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 04th International Conference of Quality Managers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 04th International Conference of Quality Managers
کارآیی و اثر بخشی در سیستمهای مدیریت کیفیت و روشهای اندازه گیری آن در فرآیندها و سازمان
نقش توسعه منابع انسانی در کار آیی و اثر بخشی فر آیندهای سازمانی
مدیریت کیفیت اطلاعات جامع در مدیریت دانش
سیستم مدیریت کیفیت برای سازمانهای مجازی
برسی تاثیر ارتباط فناوری اطلاعات (IT) و مدیریت کیفیت جامع (TQM) برکارایی و اثر بخشی سازمانهای صنعتی و خدماتی
نقش فن آوری اطلاعات در بهبود کارآیی و اثربخشی مراکز بهداشتی ، درمانی
حسابداری کیفیت ابزاری برای مدیریت کیفیت جامع
رویکرد ٨ گانه در مدیریت فرآیند
معرفی کارآمدسازی در مدیریت کیفیت و تأثیر آن بر بهبود کارآیی و اثربخشی فرآیندها
Six Sigma و نقش آن در بهبود کارایی و اثر بخشی فرایندهای سازمان
A review of the critical sources for quality programs fail
کارآئی و اثربخشی کیفیت ؛ پیشران تعالی سازمانی
مدیریت دانش، فنآوری و خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارآیی و اثربخشی فرآیندها
بررسی تأثیرمدیریت مشارکتی (نظام پیشنهادها ) برمیزان اثربخشی آیت ا...کاشانی کرمان درنیمه اول سال ١٣٨١ بیمارستان
ارتقای فرایند : معاینات دوره ای دانش آموزان مناطق شهری : کرمانشاه ،اسلام آبادغرب و کنگاور
ارزیابی عملکرد سیستم کیفیت سازمان « مورد کاوی شرکت آذین خودرو»
بررسی فاکتورهای مؤثر در مدیریت بهینهء منابع انسانی به منظور افزایش اثربخشی و کارآیی فرآیندهای درمانی
بررسی آگاهی و عملکرد مدیران سطح اول از مهارتهای حرفه ای خود در بیمارستانهای شهر زاهدان
مقایسه کارآیی منابع تولید خدمات در بخشهای هماتو لوژی و ایمونولوژی ، و رابطه آن با تعداد خدمات ، در آزمایشگاه بیمارستان مرکزی شرکت ملی نفت ایران
کایزن عملیاتی
ارتباط بین رضایت مشتری با کارائی واثر بخشی فرآیند ها
تجربه استقرار FMEA
شرایط لازم برای برخورداری از یک فرآیند کارا و اثربخش اندازه گیری رضایت مشتری
CALIBRATION MANAGEMENT SYSTEMS: THE TOTAL SOLUTION SYSTEM APPROACH
روشهای پایش و اندازه گیری فرایندها
یک تفسیر دیگر از کیفیت
راهکارهای مؤثر جهت کارآیی مدیریت کیفیت خدمات در راستای رضایت مندی مشتریان در بخش حمل و نقل کشور
الگوی برنامه ریزی منابع انسانی با تأکید بر استانداردهای عملکرد برای تحقق رویه های جهانی شدن
اندازه گیری عملکرد فرآیندهای سازمان : ارائه راهکار و مورد کاوی
بهبود اساسی فرایندها با استفاده از شش سیگما (6δ)
بهبود فرآیند از طریق انداز هگیری عملکرد - روش کارت امتیاز دهی متوازن (Balanced Scorecard Methodology)
رویکرد نوین حل مساله برای بهبود مستمر اثربخشی در سیستم های مدیریتی
تعیین نیازهای دریایی کشور به روش Q.F.D
اندازه گیری عملکرد، بایدها و نبایدهاویژه طرح درچهارمین کنفرانس مدیران کیفیت
درک نکات کنکوری ISO9001:2000 ، ضرورتی انکارناپذیر جهت افزایش کارایی و اثر بخشی سیستم های کیفیت
انجام مطالعات ارزیابی چرخه حیات، گامی درجهت توسعه پایدار
نقش شش سیگما در بهبود فرآیند آموزش
افزایش اثر بخشی فرایند طراحی شناورهای دریایی با استفاده از شبکه های عصبی هوشمند
مهندسی مالی
معرفی و نحوه محاسبه OEE
ایمنی فرآیندها، نیازمند تبیین و تعیین یک پروتکل ملی
ارایه مدل عّلی و معلولی برای معیار"رضایت مشتری" در مدل تعالی کیفیت اروپا EFQM
طرح ساماندهی چرخه مدیریت بهره وری با رویکرد بهبود مستمر (گمباکایزن)
معرفی و توسعه نقش تکنولوژی اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی در چرخه بهبود کیفیت شرکتهای خودروساز
سنجش کارائی فرآیند های صنعتی در نظام های مشتری مدار
اثر بخشی و کارآیی فرآیند توسعه نیروی انسانی
اندازه گیری رضایت مشتری ، آسیب شناسی و ساز و کارهای آن
کاربرد اجرای آنالیز واریانس همراه با SPC در بهبود فرآیندها
کانونهای توجه در طراحی و استقرار مدیریت عملکرد در سازمان (تحلیلی از تجارب)
توسعه پایداراز مدیریت کیفیت جامع تا مدیریت کیفیت زندگی جامع
نقش سازمانهای غیر دولتی در کارائی و اثر بخشی فرآیند های منجر به توسعه پایدار و چالشهای در پیش رو
آیند مدیریتی مدیریت فرآیندهای کسب و کار
اندیشه کیفیت در آیینه ادب پارسی
مدیریت دانش و خلاقیت و نقش آنها در بهبود کارآیی و اثر بخشی فرآیندها
کاربرد دیدگاه فرآیندگرا در طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ISO/TS16949:2002 (OCTOPUS modle)
نگرش سیستماتیک در بهبود فرآیندها
Process Effectiveness
کارایی و اثر بخشی فرایندهای سازمان و نظامهای تعالی سازمانی
کارایی و اثر بخشی در سیستم های مدیریت کیفیت - علل تجدید نظر در استانداردهای ایزو ۹۰۰۰ و تدوین استانداردهای ISO9000:2000,ISO9001:2000