Articles Stat:
Number of Articles: 99Number of Proceeding pages: 1469
Papers View: 254262
07th International Conference of Quality Managers
07th International Conference of Quality Managers In date 2006-07-16 by ,مجموعه همايش هاي بين المللي اجلاس in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 07th International Conference of Quality Managers
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 07th International Conference of Quality Managers
تلفیق مهندسی ارزش و مدیریت کیفیت فراگیر به منظور بهینه سازی پروژه های عمرانی کشور
طراحی، تدوین و اجرای سیستم آدیت رنگ واگن های مسافری شرکت قطارهای مسافری رجاء
بررسی، تجزیه و تحلیل و طبقه بندی مدلهای ارایه شده در زمینه سیستم اطلاعاتی کیفیت
پیشنهاد مدلی مفهومی از سیستم اطلاعاتی کیفیت
پیشنهاد مدلی سلسله مراتبی از سیستم اطلاعاتی کیفیت
بررسی نقش و جایگاه سیستم اطلاعاتی کیفیت (QIS) در میان سایر سیستمهای اطلاعاتی سازمان
بررسی سیستم اطلاعاتی کیفیت (Quality Information System)
بررسی روابط میان تناسب فرد - سازمان و فرهنگ سازمانی در اجرای مدیریت کیفیت جامع
کیفیت و مدیران بین المللی ؛ چالش ها ، ویژگیها ، راهکارها
انتخاب مناسب معیارهای اندازه گیری در فاز تعریف پروژه های شش سیگما مبتنی بر روش کارتهای امتیازی متوازن و مدل نظام ارزشی تریسی - ویرسما مورد کاوی استفاده از BSC در پروژه های ۶ سیگما در شرکت ایران خودرو
تبیین مسئولیت اجتماعی در چارچوب مدیریت کیفیت
مهندسی ارزش تعالی سازمانی، رویکردی برای خود ارزیابی
ارزیابی عملکرد کیفیتی شرکتهای قطعه ساز ایران خودرو بر اساس مدل EFQM با استفاده از تکنیک تحلیل سلسله مراتبی
بررسی چگونگی ارتقای مدیریت کیفیت جامع در شرکت لوله سازی اهواز براساس مدل EFQM
شاخصهای کیفیت زندگی شهروندی و نقش و وظایف دولت
مدل ارزیابی متوازن اثربخشی حوزه های توانمندساز EFQM براساس نگرش کارتهای متوازن امتیازی (BSC)
تغییر و تحول چشمگیر ، چالش نوین کیفیت
ارائه مدل کاربردی مدیریت تغییر دراستقرار سیستم های یکپارچه مدیریت HSE در صنایع نفت
تعیین سطح بلوغ قابلیت های منابع انسانی شرکتهای سازنده قطعات خودرو بر اساس الگوی P-CMM
گسترش کارکردکیفیت برای معماری مدولار محصول
مدل راهبردی مدیریت دانش در توانمندسازی و توسعه پایدار منابع انسانی
بررسی اجرای مدیریت تغییر در سازمانهای نوین با نگاه کاربردی به سازمانهای ایرانی
بررسی رابطه بین اخلاق و مسئولیتهای اجتماعی مدیران جهت نیل به توسعه پایدار
مدیریت استراتژیک تغییر سازمانی و ضرورت توانمندسازی کارکنان
خودارزیابی براساس مدل تعالی سازمانی EFQM در بیمارستان هاشمی نژاد دانشگاه علوم پزشکی ایران - زمستان۴۸
نقاط قوت و فرصت های بهبودارزیابی عملکرد کارکنان مطالعه موردی در شرکت ملی گاز ایران
بهبود فرایند اعمال تغییرات مهندسی با استفاده ازمتدولوژی شش سیگما
مدیریت کیفیت جامع در سازمانهای دولتی مطالعه موردی بر روی طرح تکریم ارباب رجوع در فرمانداری و اداره آبفا
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر کارآیی پرسنل شرکت گاز پارس جنوبی عسلویه
بررسی مهارتهای موثردرتحول آفرینی و اثربخشی مدیران کیفیت فراگیر در دانشگاههای علوم پزشکی
ارزیابی تأثیر فناوری اطلاعات بر سیستمهای مدیریت کیفیت
تحلیل نقش عناصر انسانی در پروژه های تعالی سیستم سازمان با استفاده از یک تحلیل سلسله مراتبی گروهی
طراحی مدل اقتضایی خلاقیت و نوآوری برای بهبود بهره وری در شرکت اطلس پود
مقیاس AQIP ابزاری برای تغییر و بهبود کیفیت آموزش عالی
پیاده سازی مهندسی مجدد فرآیندها در اداره گمرکات استان فارس
طرح ریزی و جاری سازی استراتژیک تضمین آیندة سازمان
بررسی رویکرد های مدیریت کیفیت جامع در دوره های عمر سازمان
طرح ریزی استراتژیک ارتقاء کیفیت منابع انسانی در سازمانهای الکترونیک ( تحلیلی نظری )
ارائه راهکاری جهت ارزیابی عملکرد مدیریت دانایی در سازمان ها بر مبنای جایزة بالدریج
هزینه یابی کیفیت و تاثیرآن در هزینه های سازمان
بکارگیری COPQ در تحلیل کیفیت ملزومات بسته بندی پاکشو
تلفیق مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت منابع انسانی استراتژیک؛ مبانی و پیامدها
بررسی فرایند تحویل دارو و لوازم مصرفی به درمانگاه اورژانس دربیمارستان شهید رجایی تنکابن
بررسی تأثیر انواع یادگیری مدیران بر استقرارو پایداری مدیریت کیفیت جامع
بررسی اثرات مدیریت تغییر بر روی کیفیت محصول
طراحی و تبیین الگوی توسعه و نوسازی نظامهای مدیریتی در بخش حمل و نقل
عوامل بحرانی موفقیت پیاده سازی پروژه های شش سیگما
توانمند سازی استراتژیک منابع انسانی درراستای دستیابی به کیفیت پایدار بررسی موردی " شرکت حفاری واکتشاف انرژی گستر پارس "
دستاوردها و تجارب شش سیگا در ایران
بررسی عوامل موثر بر توانمندسازی کارکنان به همراه پرسشنامه طراحی شده جهت اولویت بندی عوامل
تغییر رویکرد بودجه ریزی، چالش ها و راهکارها
ارزیابی کیفیت مدیریت ارشد، دانشکده و گروه آموزشی دانشگاه اصفهان ( با تاکید بر روابط انسانی)
مدلی هوشمند در انتخاب بهترین راهکار با رویکرد مهندسی ارزش
چگونگی تطبیق قابلیت خروجی فرایند بر اساس رضایت مشتری
اندازه گیری میزان رضایت خریداران مسکن
کاربرد هفت ابزار مقدماتی کنترل کیفیت و FMEA به منظور ارتقاء کیفیت در مجتمع صنعتی غدیر یزد
نقش رهبری اثر بخش در راهبری استراتژیک تغییر و تحول سازمانی
مطالعه تطبیقی سیستم های مدیریت کیفیت داده های بهداشتی و درمانی و طراحی الگو برای ایران
استفاده از تکنیک داده کاوی برای تجزیه و تحلیل دادهها و اطلاعات درسیستم های کیفیت
رابطه سبک رهبری و مدیریت تعارض در بین مدیران بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی لرستان
کیفیت پایدار تجلی همکنشی "دولت خوب" و "الگوی شهروند عقلایی - فعال" تجربه فنلاند
اخلاقیات کار و مسئولیت اجتماعی سازمان در حیطه مدیریت کیفیت
فرهنگ مدیریت تغییر و بهبود کیفیت در آموزش و پرورش
سنجش بهره وری در بخش خدمات «گزارش گردهم آیی سازمان بهره وری آسیا (آگوست 2000 - مالزی)»
Achieving Business Performance Excellence through a Comprehensive Quality Approach
A proposed model of Quality Management in the Iranian health care context
Robust Design: An Advanced Quality Engineering Methodology for Change Management in the Third Millennium
Introduction to the Five Pillars of Organizational Excellence
Workplace Cooperation for Quality and Competitiveness
FOOD SAFETY IN FOOD SERVICE ESTABLISHMENTS: AN URGENT NEED TODAY
The Primacy of Management’s Commitment and Role in Achieving TQM Objectives: Some Evidence
Quality: Past, Present and Future
PERHIMPUNAN MANAJEMEN MUTU INDONESIA INDONESIAN QUALITY MANAGEMENT ASSOCIATION
Define It - Plan It - Change It - Measure It The Change Management Process
WORKPLACE COOPERATION: AN EMPOWERMENT STRATEGY FOR QUALITY
Role of Corporate Social Responsibility and Sustainability in Organization’s Excellence within Virtual Project Management
Tasting the Sweetness” Flowing through Transformational Change"
EFQM in the Excellence Puzzle
Making Quality a Way of Life
QUALITY MANAGEMENT SYSTEM AS PART OF UNIVERSITY MANAGEMENT
Incorporating change through cultural competencies A novel graphical model for adaptation of change to enhance productivity in manufacturing sector bearing to the relevant cultural competencies
Six Sigma Practices in Pakistan
Sustainable Quality in downstream Supply-chain A novel model for incorporating sustainable continuous improvements in quality of delivery mechanisms in downstream supply chain using Fuzzy Logic
Quality of Good Governance: Case study of Pakistan
Prophet Muhammad (peace be upon him) A Role Model for Our Professional Life
Metaphysical Aspect of Empowerment for Long-Term Sustainability
QUALITY PRACTICES IN PRE-ANALYTICAL PROCESSES OF MEDIUM AND HIGH COMPLEXITY CLINICAL LABORATORIES
THE ROLES OF TOOLS AND TECHNIQUES IN REALIZATION OF TQM PHILOSOPHY
Developing insights from Total Quality Management (TQM) principles for Local Government in Pakistan.
THE METHODOLOGY FASHION CONTEST, A HELP OR TORTURE FOR COMPANIES?
Common Assessment Framework (CAF) and Quality Award in the Public Sector
INTEGRATED MANAGEMENT SYSTEM (BEST4) FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT THROUGH PROCCESS APPROCH
CONCEPT OF INTEGRATING VARIOUS IMPROVEMENT INITIATIVES AND DEVELOPING A PROCESS FOR PROJECT SELECTION
INTEGRATED APPROACH TO CHANGE MANAGEMENT TOWARDS SUSTAINABLE BUSINESS EXCELLENCE.
The Magic of Uncertainty
Advantages of CAF Model for Improving Quality within Public Administration
Tools of Quality to drive Organization Excellence
A consideration on "Daily Management -How PDCA work / How PDCA don't work-
Theory Of Constraint and Little’s Law Constraint Management