Articles Stat:
Number of Articles: 21Number of Proceeding pages: 215
Papers View: 18902
Fifth International Conference on Management, Economics and Development
Fifth International Conference on Management, Economics and Development In date 2018-01-18 by ,موسسه علمي كيان پژوهان in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS Fifth International Conference on Management, Economics and Development
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in Fifth International Conference on Management, Economics and Development
تاثیر ویژگی های شخصیتی مصرف کننده، شخصیت برند بر رضایت مندی و وفاداری مشتری از برند مطالعه موردی: خودروی بی ام دبلیو و خودروی کیا
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر رضایت مشتریان شرکت های بیمه مطالعه موردی: بیمه البرز در استان اصفهان
بررسی عوامل موثر بر بهبود رفتار سازمانی کارکنان اداری و آموزشی آموزش و پرورش شهرستان میانه
بررسی تاثیرگذاری فناوری اطلاعات برتوانمند سازی منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار
تربیت معلم و سیاست گذاری در آموزش و پرورش
مدیریت زمان و مدیریت استرس در مدیران مدارس منطقه6 تهران
بررسی چابکی سازمانی و رویکرد آینده پژوهی در مدیران آموزشی بنیاد شهید شهر تهران در سال1396
یادگیری سازمانیOL و اثربخشی سازمانی در کارکنان سازمان بهزیستی منطقه 12 تهران در سال 1396
بررسی ابعاد تربیتی حقوق کودک دختر
ارزیابی عملکرد شرکت های فناور نوپا در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز رشد پارک علم و فناوری هرمزگان بر اساس شناسایی عوامل ماتریس SWOT
وظایف و مسیولیت های آموزش و پرورش در فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیرهوش عاطفی بر تصمیم گیری مدیران مورد مطالعه: سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور
نقش سرمایه اجتماعی در توسعه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی
فساد مالی و ادرای در نهاد ها و سازمان های دولتی و خصوصی و راه های کنترل آن
بررسی تاثیرکیفیت خدمات وتصویربرندبرخریدمجدد و وفاداری مشتریان در مراکز خرید منطقه آزاد اروند
بررسی رابطه بین بازاریابی حسی و قصد خرید مجددا مشتریان محصولات شرکت مزمز
بررسی نقش مولفه های تخصصی منابع قدرت -توانمندی سازی و الگو های ارتباطی بر استراتژی های برند شخصی
بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رفتار مصرف کننده نهایی قصد خرید مطالعه موردی:مشتریان شرکت پارس خودرو
بررسی تاثیر رابطه ارزش های فرهنگی درقصد خرید مشتریان در شهر شیراز
بررسی عوامل بازدارنده درتوسعه بانکداری الکترونیک درایران
تبیین رابطه سطح نگهداشت وجه نقد و ریسک سرمایه گذاری در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران