Articles Stat:
Number of Articles: 49Number of Proceeding pages: 651
Papers View: 20727
3rd International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
3rd International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World In date 2021-12-21 by ,سازمان همياري شهرداري هامركز توسعه خلاقيت و نوآوري علوم نوين in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 3rd International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 3rd International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
نقش فعالیت های فوق برنامه در عملکرد تحصیلی دانش آموزان ابتدایی
مفاهیم برنامه ریزی درسی نیازمحور با رویکرد مرور نظام مند
بررسی ساختار مدیریت بحران و ارائه راهکارهای کاربردی در دانشگاه علوم پزشکی
نقش مدیریت واحد در بحران های طبیعی شهری در قم
مزایای افزایش درک مصرف کننده از آزمایش تولید سفارش انبوه و قابلیت های تنظیم فروش
بررسی چالش های آموزش عمومی انتخابات و هنجارهای انتخاباتی (مطالعه موردی: شهرستان دلفان استان لرستان)
تاثیر بازارگرایی الکترونیکی بر سطح پذیرش بازاریابی خدمات الکترونیکی تجاری (مطالعه موردی: شرکت های پشتیبانی لوازم و تجهیزات پزشکی استان البرز)
قانون گریزی چالش جوامع امروزی
مدیران خلاق سکان داران سازمان های پویا
مدیریت نوین روابط عمومی
کارایی نگارگری بر کارکرد ذهنی و جسمی کودک
تاثیر شبکه های اجتماعی و تغییر در سبک زندگی دانشجویان
بررسی و تاثیر یادگیری به کمک کامپیوتر بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان متوسطه اول شهر ایوان
مشکلات و موانع تدریس هنر در مدارس
تاثیر رهبری تحول گرا بر عملکرد کارکنان خط مقدم بیمارستان ها: نقش تعدیل کنندگی شخصیت فوق فعال
بررسی و تحلیل بیانات انتخاباتی مدیریتی روسای جمهور
بررسی و نقد دیدگاه کیث وارد در مورد رابطه ایمان و عقل (بر اساس کتاب تصوراتی از ابدیت)
بررسی تاثیر استفاده از ماسک در ایجاد اختلال در ارتباطات میان فردی
بررسی تاثیر میزان آگاهی معلمان از روانشناسی کودک روی میزان عزت نفس دانش آموزان در مقطع ابتدایی شهر اراک
نقش هوش مصنوعی در تحول کسب و کار مطالعه موردی شرکت های دارویی
تجربه زیسته معلمان از آموزش مجازی در بحران کرونا: مطالعه موردی معلمان مقطع ابتدایی شهرستان رشت
مطالعه پدیدارشناسی آموزش مجازی در بحران شیوع کرونا در معلمان مقطع ابتدایی شهرستان رشت
بررسی تاثیر کووید ۹۱ بر کارایی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
بررسی میزان آشنایی مدیران سازمان های دولتی با مهارت های سرپرستی
تحلیل رابطه فرهنگ و توسعه اقتصادی
بررسی روش های پیش بینی بازدهی سهام در بورس اوراق بهادار تهرا ن
علت و انگیزه واقعی نادرشاه افشار در حمله به هندوستان
کاهش عملکرد آموزشی پیش دبستانی ها در طول همه گیری کووید ۱۹ به دلیل عدم آمادگی مدیریتی
شناسایی عوامل ارزیابی عملکرد مدیریت پروژه های فنی با استفاده از مدلهای تعالی سازمانی دمینگ (مطالعه موردی در شهرداری سمنان)
ارتقای اخلاق اسلامی در کارکنان
بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی بر رضایت شغلی با نقش میانجی مشارکت کاری کارکنان در بانک رفاه
بررسی تاثیر رهبری تحول آفرین بر مشارکت کاری با نقش میانجی هویت سازمانی در بانک آینده
تطبیق دعوای متقابل در دیوان بین المللی حقوق دریاها و دیوان بین المللی دادگستری
بررسی نقش ادبیات کودک و نوجوان در رشد اجتماعی کودکان
جهان از دیدگاه کودکان چگونه است؟ (ادبیات کودک و نوجوانان)
تخیل در ادبیات کودک
ویژگی های شعرزنان و تفاوت های آن با شعر مردان
بررسی تاثیر نشاط سازمانی بر کاهش بی تفاوتی سازمانی و فرسودگی شغلی کارکنان بانک سپه استان اردبیل
تاثیر مشاوره تحصیلی بر انگیزش تحصیلی و بهداشت روان در دانش آموزان شهرستان ابهر
بررسی تاثیر کارآفرینی استراتژیک بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی قابلیت های فن آوری اطلاعات (مورد مطالعه: شهرداری ارومیه)
بررسی نقوش زن در دوره سلجوقی در ایران
بررسی نقش برجسته های دفاع مقدس با رویکردعملیات های دفاع مقدس
بررسی نمادشناسانه در پوسترهای دفاع مقدس
طراحی مدل زنجیره تامین در شرایط عدم اطمینان (مورد مطالعه:مجتمع فولاد مبارکه)
بررسی پیامدهای تربیتی مبانی فلسفی فقر و نیاز بر اساس نظریات اندیشمندان اسلام و غرب
مروری بر مفاهیم و ادبیات چسبندگی هزینه
رفتار سازمانی از دیدگاه اسلامی
شناسایی و بررسی عوامل موثر در انتخاب سبد پروژه ها براساس رویکرد تصمیم گیری چندمعیاره فازی (مطالعه موردی: صنایع غذای ی شهر تهران)
نگاشت شبکه ادراکی هوش فرهنگی ناجا با استفاده از نقشه مفهومی برند