Articles Stat:
Number of Articles: 35Number of Proceeding pages: 533
Papers View: 2510
9th International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
9th International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World In date 2024-12-19 by ,مركز توسعه خلاقيت و نوآوري علوم نوين سازمان همیاری شهرداری ها(دانشگاه علمی کاربردی) in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 9th International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 9th International Conference on Management, Humanities and Behavioral Science in Iran and Islamic World
شناسایی و اولویت بندی، ارزیابی عوامل موثر بر عدم تحقق اهداف زنجیره تامین در صنایع نفت و گاز و پتروشیمیبا استفاده از الگوریتم تصمیم گیری چند معیاره (مورد مطالعه: شرکت پارس کار)
تعیین تاثیر بازارگرایی سبز بر عملکرد بازاریابی سبز با نقش میانجی نوآوری محصول سبز و رقابتپذیری محصول سبز (مورد مطالعه: شرکت آملون)
تحلیل انواع روش های تدریس درس فارسی در دوره ابتدایی
بررسی نقش روش تدریس پرسش و پاسخ در میزان فراشناخت دانش آموزان از دیدگاه معلمان مقطع ابتدایی
بررسی درس هدیه های آسمان دوره ابتدایی
اثربخشی آموزش کنترل خشم بر هیجان خواهی، ناگویی خلقی و ابراز وجوددر دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی
تاثیر سواد سنجش معلمان بر خودارزیابی دانش آموزان پایه پنجم استان خراسان شمالی سالتحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
نقش سبک رهبری آموزشی بر سرمایه فکری در بین مدیران مدارس ابتدایی خراسان شمالی درسال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
نقش مدیریت زمان برخودشکوفایی معلمان ابتدایی شهرستان اسفراین در سال تحصیلی ۱۴۰۳
بررسی تاثیر نیمرخ روانی بر اشتیاق تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان قائمشهر
بررسی رابطه سبک های مقابله با استرس و خمودگی تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه اول شهرستان قائمشهر
تاثیر تنظیم شناختی هیجان بر مدیریت تعارض معلمان مقطع ابتدایی شهرستان قائمشهر
مدیریت پروژه و ساخت در معماری
واکاوی تاثیر بازابزارهای بازار یابی دیجیتالبر روانشناسی میزان رضایت مشتریان در ارتقا جایگاهبرند، درصنعت خودرو
بررسی تاثیر مسئولیت پذیری اجتماعی بر تعهد عاطفی کارکنان :تبیین نقش میانجی ارزشهای سازمانی و تاب آوری سازمانی در شهرداری سیرجان
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و رفتار شهروندی سازمانی با نقش میانجی اعتماد سازمانیدر شهرداری سیرجان
التحقیق فی عدم جواز الترقیع و زرع اعضاء الاجنبیه للرجل و الرجل للاجنبیه
بررسی و تحلیل پیش بینی قیمت سهام با بهره گیری از تکنیک های یادگیری عمیق( مورد مطالعه: سهامبورس اوراق بهادار تهران)
پیش بینی روند قیمت سهام با استفاده از مدل حافظه طولانی کوتاه مدت و مقایسه با استراتژی سنتیخرید و نگهداری ( مورد مطالعه: سهام بورس اوراق بهادار تهران)
ارزیابی عملکرد زیست محیطی، قیمت و کیفیت شرکت های خودروساز سایپا ، ایران خودرو ، مدیرانخودرو بر رضایت مصرف کنندگان
بررسی احراز مصادیق ایثارگری و شهید در قانون
بررسی رابطه بین سبک رهبری توزیعی و اثربخشی سازمانی در بین معلمان مقطع ابتدایی شهرستانممسنی
تاثیر اخلاق حرفه ای اساتید بر میزان یادگیری فراگیران
بررسی جایگاه قدرت و سیاست در نظام اداری
جایگاه مردم در حکومت اسلامی
تاثیر مشارکت مصرف کننده بر وفاداری برند با نقش میانجی رضایت مشتری
شناسایی و رتبه بندی عوامل فرد ی موثر بر رفتارهای انحرافی در محیط کار دانشگاه قادسیهجمهوری عراق
بازشناسی هویت مجازی جوانان شهر شیراز
بررسی رابطه افزایش نرخ رفتارهای شهروندی سازمانی و ادراک کارکنان از عدالت سازمانی با نرخ رفتارهای کاریضد تولید با توجه به نقش متغیر میانجی تعهد شغلی در شرکتهای وابسته به صنعت خودروسازی
شناسایی اثرات مدیریت ارتباط جمع گرا و اعتماد مشتری به برند بر وفاداری نسبت به برند (موردمطالعه: شرکت های صنعتی شهر کرمانشاه)
بررسی رابطه معنویت در محیط کار با بهبود رفتار شهروندی سازمانی معلمان آموزش و پرورششهرستان بندرلنگه
بررسی عناصر تبلیغاتی موثر بر جذب و نگهداشت خیرین و حامیان
مدیریت مالی در اسلام
ضرورت تشکیل اتحادیه خاورمیانه: تحلیل پتانسیل اقتصادی، منافع سیاسی و امنیتی و تاثیرات احتمالی
شناسایی استراتژی های منابع انسانی موثر بر کیفیت زندگی کاری کارکنان بانک ملت