Articles Stat:
Number of Articles: 249Number of Proceeding pages: 3418
Papers View: 349703
International Conferenceon Strategic Managment
International Conferenceon Strategic Managment In date 2013-11-24 by ,Iran Strategic Management Societyانجمن مديريت راهبردي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS International Conferenceon Strategic Managment
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in International Conferenceon Strategic Managment
انتخاب پیمانکار به منظور برون سپاری پروژه ها بر مبنای تصمیم گیری چند شاخصه و مقایسه با داده کاوی
سازماندهی استراتژیک برنامه ها و اقدامات بازاریابی در صنعت بانکداری
بانکداری جامع: رویکردی استراتژیک به مشتری مداری در صنعت بانکداری
ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران
طراحی و ارائه مدل مفهومی تاثیر نوآوری استراتژیک بر کارآفرینی سازمانی با تاکید بر نقش یادگیری سازمانی
بررسی و تجزیه و تحلیل عوامل محیطی در سازمان ها
اولویت بندی عوامل موثر بر بهره وری منابع انسانی در راستای اهداف استراتژیک و چشم انداز (مورد مطالعاتی: استانداری خراسان شمالی)
الگوی تدوین سند استراتژیک توسعه منابع انسانی صنعت نفت
شناسایی استراتژی کسب و کار مناسب برای شرکت برق منطقه ای خراسان
ارائه مدل مدیریت استراتژیک یافت منابع انسانی بر اساس شبکه های اجتماعی اینترنتی
نقش تفکر استراتژیک در افزایش تولید
بررسی تفاوت های استراتژی های قیمت گذاری مواد معدنی در ایران و جهان: مطالعه موردی سنگ آهن
بررسی اثر استراتژی ساختار و فرهنگ سازمانی بر اثر بخشی سازمانی با تبیین نقش مدیریت دانش (مورد مطالعه: شرکت صنایع الکترونیک شیراز)
بررسی و تبیین روش ISM جهت تعیین اهداف استراتژیک و افزایش توانمندی مدیریت استراتژیک عملکرد برای دستیابی سازمان به چابکی
ارزیابی میزان استراتژی محوری بیمارستان، مطالعه موردی
ارزیابی عملکرد سیستم مدیریت دانش بر اساس BSC با مدل جدید ترکیبی FMADM و ارزیابی جامع فازی
بررسی نحوه به کارگیری استراتژی رقابتی کسب و کار در صنایع کاشی استان یزد
بررسی تاثیر خصوصی سازی بر رقابت پذیری صنعت بیمه ایران (مورد مطالعه: بیمه ایران استان آذربایجان غربی)
بررسی مفهومی اصول و مبانی مسوولیت اجتماعی شرکت ها
تدوین راهبرد رقابتی بر اساس برنامه ریزی استراتژیک مطالعه موردی: هتل مجلل درویشی مشهد
کاربرد تصمیم گیری چند شاخه فازی در اولویت بندی استراتژی های رقابتی (مطالعه موردی: صنعت سیمان)
تاثیر برنامه ریزی استراتژیک سرمایه های فکری بر چابکی سازمانی
Particle swarm optimization approach to portfolio fuzzy optimization
اهمیت مدیریت استراتژیک و کارآفرینی در بهبود عملکرد SME ها
طراحی مدل خودسنجی تفکر استراتژیک اعضای هیات علمی منطقه 3 دانشگاه آزاد اسلامی
ارائه مدلی کاربردی جهت ارزیابی فرهنگ سازمانی در راستای حمایت از برنامه های دانشی سازمان
ارزیابی همراستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کار در مدیریت فناوری اطلاعات شرکت ملی نفت ایران با استفاده از روش تحلیل عاملی
تاثیر ابعاد برنامه ریزی استراتژیک کارآفرینانه بر عملکرد سازمان و بررسی نقش تعدیل گر عدم اطمینان محیطی (مطالعه موردی صنایع غذایی شهر شیراز)
بررسی رابطه بین تصمیم گیری خلاق استراتژیک و کنترل بحران سازمانی
بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی بر سطح اثر بخشی سازمان های چابک (مطالعه موردی: شهرداری اصفهان)
روش تدوین برنامه ریزی راهبردی در شهرداری با استفاده از SWOT و QSPM و نحوه تعیین شاخص های ارزیابی آن
رتبه بندی راهبردهای مدیریت دانش با استفاده از تحلیل سلسله مراتبی در وزارت جهاد کشاورزی
ارائه مدل کلان دانشگاه کارآفرین و برری عوامل موفقیت این دانشگاه
An Internet-Based SWOT Analysis: A Competitive Intelligence Technique for Fledgling Businesses
بررسی مدیریت بحران در زلزله 1391 شهرستان اهر با بکارگیری روش تحلیلی SWOT
برنامه ریزی استراتژیک بیمارستان تخصصی قائم شهر ایلام با استفاده از SWOT و QSPM
معرفی مثلث راهبردی و توسعه الگویی جدید در فرآیندهای طرح ریزی
راهکارهای استراتژیک فناوری اینترنتی از اشیا جهت پاسخگویی به چالش های جهانی سازی تجارت الکترونیک
مدل استراتژی رقابتی کسب و کار صنعت گاز تجدید ساختار یافته: مطالعه موردی شبکه توزیع گاز طبیعی شهر یزد
The Effect of Corporate Strategy on SBU’s Performance
مدیریت استراتژیک پروژه های تولید آثار سینمایی توسط کمپانی های هنری کشور
بررسی رابطه بین برنامه ریزی استراتژیک آمیخته بازاریابی داخلی و قابلیت یادگیری سازمانی (مورد مطالعه: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر اصفهان)
تعیین موقعیت استراتژیک دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزی دانشگاه شهید بهشتی با استفاده از ماتریس تجزیه و تحلیل عوامل داخلی و خارجی
تبیین کارکردهای استراتژیک روابط عمومی در شرکت های هلدینگ
تبیین مدل جامع سناریوپردازی در بازاریابی استراتژیک
هماهنگی عملیات، بازاریابی و استراتژی های رقابتی به منظور بالا بردن عملکرد
رابطه سبک رهبری و تعهد سازمانی در یک شرکت خصوصی در حوزه فعالیت های معدنی
سنجش عوامل تاثیرگذار بر اخلاق و مسوولیت اجتماعی در شبکه های اجتماعی مجاز با تاکید بر استراتژی های مدیریت شبکه ای
بررسی تاثیر یادگیری سازمانی بر تفکر استراتژیک
تدوین استراتژی انتخاب پرسنل با استفاده از ترکیب بهینه سازی چند هدفه و شبکه های عصبی از نوع GMDH
بررسی رابطه بین اثربخشی سازمانی و عملکرد سازمانی در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
شناسایی عوامل و اقدامات موثر بر موفقیت و شکست مدیریت استراتژیک
تعیین سطح بلوغ مدیریت استراتژیک در شرکت های صنعتی (مورد کاوی صنایع تایرسازی ایران)
طراحی مدل s-e-crm با رویکرد کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی: گروه شرکت های طرفه نگار)
مطالعه ادغام و اکتساب و بررسی موانع آن در صنعت مواد غذایی ایران
دورنمایی تجاری شدن جهانی گاز شیل و تاثیرات استراتژیک بر امنیت تقاضای انرژی ایران
کاهش شکاف های کیفیت خدمات، انتظار مدیران استراتژیک در نظام اداری (بررسی طرح تکریم از ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی
بررسی نقش مدیریت استراتژیک در کارآفرینی سازمانی نیروگاه برق نکا
ارائه مدلی برای تعیین استراتژی قیمت گذاری شرکت ها
تدوین استراتژی های تبلیغات در ارتباطات با صادرات کاشی استان یزد با استفاده از روش SWOT
آنالیز فاکتورهای تاثیرگذار بر کاربران شبکه های اجتماعی در بازاریابی ویروسی با تاکید بر استراتژی های شبکه ای
بررسی مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک و تاثیر آن بر موفقیت سازمان ها
پویش محیطی ابزاری برای فرصت آفرینی و مواجهه با شرایط عدم قطعیت مقایسه تجربیات پویش محیطی در سه شرکت صنعتی و خدماتی
Strategic Management in Social Entrepreneurship Organizations:past trend and future perspective
strategic role of management team on performance in Iranian academic spin-offs
نقش عوامل استراتژیک در تولید و عرضه پوشاک
ارائه مدل شناسایی عوامل کلیدی (CSF) موفقیت با رویکرد استراتژی (بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن BSC)
بررسی تاثیر چشم انداز استراتژیک بر کارآفرینی
انتخاب استراتژی بهینه بر اساس تحلیل SWOT و روش فرآیند تحلیل شبکه ای ANP (مطالعه موردی: شرکت مخابرات استان مازندران)
ارزیابی آمادگی سازمان های کوچک و متوسط جهت استقرار سیستم های برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)
فرآیند شناسایی عدم قطعیت های کلیدی در سناریونگاری (مطالعه موردی: شرکت فولاد ماهان سپاهان)
بررسی رابطه بین تفکر استراتژیک مدیران و فرهنگ سازمانی (از دیدگاه کارکنان شرکت آب و فاضلاب شهر کرمان)
بررسی رابطه معنویت محیط کاری با تفکر استراتژیک کارکنان در سازمان های دولتی شهر کرمان
تدوین برنامه ریزی استراتژیک با استفاده از مدل دیوید (مطالعه موردی: شرکت صنعت چوب شمال)
الگوی ساده طراحی چکاد دوم پیشرفت سازمان
راهبردهای توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در بازار کار با نگرشی بر روش SWOT
تدوین استراتژی های ارتباط با تامین کنندگان شرکت فولاد خوزستان بمنظور کاهش ریسک
تدوین مدل راهبردی مدیریت دانش برای موسسات تحقیقاتی
استفاده از مدل برنامه ریزی خطی فازی جهت سنجش عملکرد استراتژیک تامین کنندگان مورد مطالعه: دانشگاه علم و هنر یزد
رویکرد نوین نگاشت شناخت فازی جهت اولویت بندی اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (مطالعه موردی)
رهبری استراتژیک در تعالی سازمانی با تاکید بر ماموریت سازمان
بررسی تاثیر ترکیب هیات مدیره و ساختار مالکیت بر میزان مسوولیت پذیری اجتماعی شرکت ها در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
Auditor industry specialization, board governance and investment efficiency
تحلیل شکاف استراتژیک خبرگزاری های بر خط بر اساس مدل swot و space (مطالعه موردی: خبرگزاری ایمنا)
اولویت بندی استراتژی ها با تکنیک تاپسیس فازی گروهی
ارائه الگوی مناسب توسعه سرمایه گذاری در بخش نفت و گاز ایران و تدوین خط مشی های مربوطه
تدوین و اولویت بندی استراتژی ها با استفاده از تحلیل SWOT و فرآیند تحلیل شبکه ای (ANP) (مطالعه موردی: شرکت طراحی و مهندسی ساخت تجهیزات و ابزار آلات سایپا تبریز)
نگرشی بر حاکمیت شرکتی و نقش مدیران در بهبود اجرای آن
نقش استراتژیک مدیران منابع انسانی در شادکامی کارکنان با محوریت دین مورد مطالعه دانشگاه اصفهان
بررسی استراتژی دفاعی با رویکرد آینده پژوهشی
ارایه مدلی برای پیاده سازی استراتژی ها به کمک مدیریت کیفیت فراگیر (TQM)
سنجش عملکرد مالی استراتژیک شرکت ها با استفاده از فنون تصمیم گیری چند معیاره فازی
Introducing a Buyer Coalition Collaborative Model in the form of a Meta-awareness Scheme
طراحی استراتژی در سازمان های کوچک با استفاده از مدل TOWS و طوفان فکری
الگوی تطابق استراتژی های مدیریت دانش با استراتژی های کسب و کار و منابع انسانی
توسعه مدل QFD در تدوین استراتژی های تولید بر مبنای عملکرد اهداف رقابتی تولید
رابطه دیالکتیک تفکر استراتژیک و برنامه ریزی استراتژیک
تاکسونومی از استراتژی های عملیات بخش های بیمارستان های درمانی شهر مشهد
استانداردسازی استراتژی انحصار در ورود به بازار جهانی
بررسی نقش فرهنگ در اجرای موفق استراتژی ها و ارائه چارچوبی مفهومی برای شناخت فرهنگ سازمانی و همسو سازی آن با استراتژی سازمانی
چالش های پیش رو در تدوین برنامه استراتژیک خیریه ها
ارائه مدلی برای سنجش آمادگی سازمان به هنگام تدوین برنامه استراتژیک
بررسی تاثیر شبکه ها در خط مشی گذاری
بررسی جایگاه معنابخشی در اجرای استراتژی و تغییرات استراتژیک
طراحی و تبیین الگوی معنابخشی استراتژیک در سازمان
بررسی و سنجش آمادگی سازمانی برای پیاده سازی استراتژی ها در شرایط بحرانی
تاثیر سرمایه های اجتماعی بر تحقق استراتژی های سازمانی
تاثیر سرمایه های فکری بر تحقق استراتژی های سازمانی
بهبود استراتژی عملکرد بنگاه ها و موسسات اقتصادی بر پایه کارت امتیازی متوازن (BSC) با استفاده از رویکرد سیستم دینامیک
بررسی نقش سیستم اطلاعات استراتژیک در کنترل استراتژیک سازمان
نقش هوش رقابتی در کسب مزیت رقابتی
بررسی میزان اثربخشی استراتژی های ارتباطی منابع انسانی در سازمان های مجازی و الکترونیکی (مطالعه موردی: موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان)
تاثیر رابطه بین مدیریت کیفیت جامع با مدیریت استراتژیک برای رسیدن به بهبود عملکرد در سازمان
نقش تفاوت های برنامه ریزی استراتژیک و مدیریت منابع انسانی در سازمان ها برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ
مدیریت استراتژیک منابع انسانی، راهبردی برای توسعه عملکرد سازمانی
ارائه الگویی به منظور افزایش نقش منابع انسانی در پیاده سازی استراتژی مورد کاوی در شرکت تعاونی خاص کارکنان ایران خودرو
ارائه الگوی تلفیقی استراتژی تکنولوژی در سازمان بر مبنای تحلیل swot و رویکرد مبتنی بر منابع
نقش مدیریت عملکرد بعنوان عامل استراتژیک درج هت رسیدن به اهداف پالایشگاه
ارزیابی و اولویت بندی استراتژی های سازمانی بر اساس تحلیل SWOT و مدلی تلفیقی از روش های ANP و VIKRO
روریکردی استراتژیک جهت انتخاب بهترین تامین کننده با مدیریت زنجیره تامین هماهنگ بر اساس سفارش مشتری و ویژگی های محصول با استفاده از روش F-ANP-QFD
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برنامه ریزی استراتژیک منابع انسانی برق منطقه ای سمنان با بکارگیری تکنیک های SEM و FDEMATEL
شناسایی مولفه های اساسی برای ورود شرکت های ایرانی به حوزه ائتلاف های استراتژیک
رویکرد سیستم BSC-VIKOR جهت ارزیابی عملکرد دانشگاه های برتر آزاد استان خوزستان
ارائه روشی برای تعیین اهداف استراتژیک با استفاده از منطق BSC
ارائه مدلی برای تدوین استراتژی HSE
بررسی رابطه بین متغیرهای حاکمیت شرکتی و عملکرد
سیاست مدیریت استراتژیک در استفاده از راه های جدید برای مشارکت استراتژیک
تدوین استراتژی های منابع انسانی در پارک های علم و فناوری ایران
تحلیل استراتژیک صنعت کاشی و سرامیک ایران و ایتالیا، مطالعه موردی: شرکت صنایع کاشی مریم میبد و مارازی ایتالیا
تدوین نقشه غنی ذینفعان پارک های علم و فناوری در ایران
تدوین راهبردهای برتر برای شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران
بررسی تاثیر متغیرهای محیطی و خصوصیات هیئت مدیره بر مشارکت در فرآیند تصمیم گیری استراتژیک
مدل سازی انتخاب سبک رهبری استراتژیک در شرکت های هلدینگ
ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مراکز آموزشی با کمک کارت امتیازی متوازن
ارائه الگوی کاربردی جهت یکپارچه سازی سیستم های اطلاعاتی با بهره گیری از مدیریت استراتژیک
همراستایی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات: دیدگاه متفاوت مدیران اجرایی و مدیران فناوری اطلاعات
همراستایی استراتژیک کسب و کار و فناوری اطلاعات از دیدگاه مدیران آموزش عالی
رویکردی جهت تدوین استراتژی با بکارگیری مدل تعالی کیفیت اروپایی FQFD
تدوین و اولویت بندی استراتژی ها با استفاده از مدل های SWOT و QSPM (مطالعه موردی: شرکت آلومتک)
تدوین استراتژی ها و اولویت بندی پروژه های بهبود با استفاده از TOPSIS (مطالعه موردی: شرکت مکو)
ارائه مدلی جهت ارزیابی عملکرد شهرداری ها و انتخاب شرکت های عمرانی (مطالعه موردی: پروژه های عمرانی شهرداری تهران)
بررسی و تبین مدیریت استراتژیک رفتار مصرف کننده
تحلیل نقش رهبری استراتژیک در پیاده سازی استراتژی: مطالعه موردی شرکت بیمه خصوصی
بودجه عمومی و مدیریت استراتژیک در بستر اقتصاد مقاومتی
برنامه ریزی استراتژیک پژوهشی در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مطالعه موردی دانشگاه رازی کرمانشاه
رتبه بندی عوامل موثر بر اجرای موفقیت آمیز استراتژی ها نمونه موردی: کمیته امداد امام خمینی (ره)
بررسی عوامل مهم در موفقیت و شکست مدیریت استراتژیک در مراکز تحقیقات سازمانی
بررسی حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار از طریق تبیین رابطه بین ساختار سرمایه و ساختار مالکیت
تعیین مشاغل استراتژیک در مدل کارت امتیازی متوازن با فرآیند تحلیل سلسله مراتبی (ahp)
نقش تصمیم گیری درباره انتخاب تکنولوژی و تاثیر آن بر تحقق استراتژی های سازمانی در صنعت سازه های فضایی
بررسی رابطه بین فرهنگ استراتژیک و کیفیت خدمات در سازمان های دولتی شهر کرمان
تعیین ارتباط اهداف استراتژیک کارت امتیازی متوازن (BSC) و شناسایی فرآیندهای کلیدی با استفاده از گسترش عملکرد کیفیت (QFD)
ارائه الگوی فرآیندی از بکارگیری رهبری استراتژیک در کسب و کارهای فناورانه
ارزیابی درجه بلوغ اجرای مدیریت استراتژیک در شرکت پایانه های نفتی ایران بر اساس اصول سازمان های استراتژی محور (SFO)
ملاحظاتی در تدوین استراتژی تکنولوژی منبع محور برگفته از رویکرد توانمندی های پویا در عصر اقتصاد دانش بنیان
تاثیر فرهنگ سازمانی بر افزایش مزیت رقابتی در کسب و کارهای کوچک ایرانی
ارائه مدل مفهومی تاثیر سبک رهبری رابطه ای مدیران عامل بر تصمیمات استراتژیک بواسطه ایجاد اعتماد بین مدیران ارشد و یادگیری آنان از شکست ها
بررسی تاثیر میانجی گری سبک رهبری نوآورانه بر رابطه هوش هیجانی مدیران ارشد هماهنگی استراتژیک و عملکرد سازمان
جایگاه مدیریت استراتژیک بر تحقق رضایت مشتری
تصمیم گیری درباره انتخاب تکنولوژی مورد استفاده در تخلیه و بارگیری در بندر خلیج فارس بر اساس استراتژی های سازمانی بندر خلیج فارس
بررسی و شناسایی علل بروز بحران های ناشی از تحریم ها با رویکرد مدیریت استراتژیک
معرفی الگوی نوین مدیریت راهبردی (بکار رفته در مدیریت راهبردی زنجیره تامین تجهیزات حمل و نقل)
نقش منحنی یادگیری بر مدیریت استراتژیک صنایع ذوب فلزات
معرفی الگوی موفق مدیریت راهبردی توسعه حمل و نقل و کاهش مصرف انرژی
تناسب استراتژیک در طراحی سازمان
ارائه مدلی جهت همسویی استراتژیک استراتژی رقابتی کسب و کار و استراتژی فناوری اطلاعات
بکارگیری تحلیل VRIO در ماتریس برنامه ریزی استراتژیک
بررسی و تحلیل تاثیر توانمندی بازاریابی در رابطه بین جهت گیری های استراتژیک و عملکرد فروشگاه های زنجیره ای کشور
بررسی تاثیر هوش معنوی بر توانمندسازی کارکنان در مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر استراتژی تمرکز بر عملکرد شرکت های کوچک و متوسط (مطالعه موردی: شهرک های صنعتی استان خوزستان)
بررسی حوزه تاثیر مدیریت استراتژیک درطراحی سیستم اطلاعات مدیریت پروژه بر اساس مدل M (مطالعه موردی: شرکت ماشین سازی اراک9
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های خدمات مشاوره، مورد مطالعه: مهندسان مشاور اوج پژوهش صنعت
استفاده از داده کاوی در رهبری و مدیریت استراتژیک
استراتژی کسب و کار دانش بنیان: رویکردی جدید به تدوین استراتژی از منظر مدیریت دانش
سنجش سبک رهبری بر طبق الگوی لیکرت و رابطه آن با اجرای اثر بخش استراتژی
بررسی مدیریت استراتژیک منابع انسانی و نقشآن در بهبود عملکرد سازمان های دولتی و غیردولتی ایران
حاکمیت شرکتی و نقش هیئت مدیره در تصمیم گیری استراتژیک
ارائه الگوی تدوین اولویت های توسعه فناوری در سازمان های پژوهش و فناوری مطالعه موردی: پردیس بالادستی پژوهشگاه صنعت نفت
تعیین اولویت های راهبردی فناوری در بخش بالادستی صنعت نفت کشور
درک اثر تکنولوژی اطلاعات بر روی مدیریت استراتژیک از دیدگاه عدم تقارن قدرت
پیاده سازی مدل هیبریدی SWOT-DEMATEL با رویکرد فازی جهت ارزیابی و بررسی ارتباط بین استراتژی های تولید صنعتی در شرکت های تولیدی (مورد مطالعه: کارخانه کاشی نوین سرام یزد)
بکارگیری چارچوب جامع تدوین استراتژی برای تدوین استراتژی های توانمندسازی کارکنان؛ مطالعه موردی
نقش راهبردهای مدیریت ریسک در بهبود عملکرد مدیران شرکت ملی حفاری ایران
طراحی یک نقشه راه برای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی بسویله کارت امتیازی متوازن و مدل رمبراند
استراتژی مبتنی بر منابع (RBP) شرکت های دولتی پس از واگذاری به بخش خصوصی
بررسی همراستایی استراتژی های تولید با استراتژی های شرکت در کارخانجات دارویی ایران
تدوین استراتژی و کارایی موسسات: مورد تحقیق بنگاه های کوچک و متوسط بریتانیایی فعال در صنایع با تکنولوژی برتر
مدیریت استراتژیک و تحلیل SWOT
ارزیابی تفکر استراتژیک مدیران موسسات پژوهشی
مدیریت استراتژیک در سازمان های پیچیده
تحلیل وضعیت شرکت سامان صنعت با کمک ابزارهای مدیریت استراتژیک
Application of strategic management models for the Post
نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست در موفقیت کسب و کارهای کوچک و متوسط
تعیین میزان اثر عوامل مختلف بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو))
استفاده از نظریه آشوب جهت بررسی و مدلسازی اهمیت شرایط موجود در یک سازمان برای آغاز و بهبود مدیریت استراتژیک
ارائه راهکارهای لازم برای مدیریت استراتژیک جوامع چند قومیتی بر اساس سیستم های چند متغیره و دکوپله سازی آنها
تاثیر استراتژی مدیریت ذینفعان و اهمیت ذینفعان بر مسوولیت اجتماعی شرکت مطالعه موردی: شرکت های کوچک شهر تهران
استراتژی حکمت محور: ارائه رویکردی جدید در مدیریت استراتژیک
بررسی تاثیر همسویی استراتژی های فناوری اطلاعات و کسب و کار بر عملکرد سازمان (مطالعه موردی: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین)
مفهوم رواداری و نسبت آن با مسوولیت اجتماعی در اندیشه مایکل والزر، نمونه ای از تاثیر تفکر استراتژیک برای دستیابی به توسعه پایدار سیاسی
بررسی استراتژی برون سپاری و کارکردهای آن در انواع سازمان های کشور
مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی
ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد
مدل استراتژیک low cost برای شرکت های هواپیمایی ایرانی
شناسایی و اولویت بندی شاخص های تفکر استراتژیک با استفاده از مدل AHP فازی - گروهی مطالعه موردی: استانداری خراسان رضوی
اولویت بندی ابعاد کارت امتیازی متوازن با تحلیل رابطه خاکستر به منظور سنجش عملکرد
تاثیر استراتژی پاداش بر میزان مشارکت کارکنان در مراکز آموزش عالی استان ایلام
پیاده سازی مدل هیبریدی SWOT-TOPSIS با رویکرد فازی جهت ارزیابی و بررسی ارتباط بین استراتژی های منابع انسانی و کسب و کار در سازمان ها (مورد مطالعه: سازمان راه و شهرسازی استان یزد)
تاثیر استراتژی های جذب کارکنان و توسعه منابع انسانی بر میزان مشارکت کارکنان در مراکز آموزش عالی استان ایلام
ارزیابی اثر بخشی اهداف راهبردی بکارگیری سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی در مراکز درمانی با استفاده از کارت امتیازی متوازن
اثرگذاری منابع بازاریابی / انسانی بر اثر بخشی در اجرای استراتژی بازاریابی از طریق خلاقیت در استراتژی بازاریابی
تحلیل استراتژیک وضعیت موجود بیمارستان تخصصی ابن سینا و ارایه استراتژی های پیشنهادی
کاربرد روش تصمیم گیری آنتروپی برای تعیین موانع و چالش های مدیریت راهبردی در وزارت ورزش و فدراسیون های ورزشی با داده های فازی
تدوین نقشه استراتژی موسسات آموزش غیرانتفاعی با رویکرد کارت امتیازی متوازن (BSC) (مورد: موسسه آموزش عالیج هاد دانشگاهی یزد)
نقش حسابداری مدیریت در بهبود بودجه ریز عملیاتی در دستیابی به اهداف استراتژیک سازمان های دولتی
طراحی و استقرار سیستم ارزیابی متوازن (BSC) در شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان
برنامه ریزی استراتژیک توسعه شهر بجستان با استفاه از مدل ANP,SWOT
هوشمندی رقابتی، مزیت رقابتی در موفقیت سازمان های تجاری
بررسی رابطه بین شکل گیری فرهنگ مشارکتی با برنامه ریزی استراتژیک در شرکت تراکتورسازی ایران
تحلیل عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی و بررسی نقش آن در عملکرد زنجیره تامین با استفاده از متدولوژی پویایی های سیستمی
طراحی مدل کاربردی تعالی حرفه ای پرستاران: مطالعه کیفی به روش گراندد تئوری
آینده نگاری و شناسایی روندهای حیاتی موثر بر شکل گیری آینده
بررسی جایگاه و کارکرد سرمایه اجتماعی در راهبردهای منابع انسانی و ایجاد مزیت رقابتی
نقش فرهنگ سازمانی در تدوین اهداف استراتژیک سازمانی
مدل استراتژیک رتبه بندی و امتیازدهی صندوق های سرمایه گذاری ایران با روش TOPSIS
تحلیل مدل شبیه سازی رهبری استراتژیک در سازمان های غیرانتفاعی
بکارگیری برنامه ریزی استراتژیک در مدیریت پروژه با رویکرد مدیریت تغییر
خودارزیابی عملکرد شرکت سهامی آب منطقه ای سیستان و بلوچستان بر اساس مدل تعالی بنیاد اروپایی مدیریت کیفیت با رویکرد پرسشنامه
ارزیابی وضعیت سازمان ها با طراحی مدل جدید زندگی سازمانی
برآورد ارزش چرخه عمر مشتری برای تعیین استراتژی های توسعه یک محصول جدید بر مبنای مدل کانو با مطالعه موردی در صنعت خودرو سازی
ارزیابی عملکرد شرکت با استفاده از رویکرد ترکیبی کارت امتیازی متوازن (BSC) و تصمیم گیری چند معیاره فازی (FMCDM)
پیوستگی متقابل مدیریت کیفیت فراگیر و مدیریت استراتژیک، چرا و چگونه؟
انتخاب استراتژی مدیریت ریسک زنجیره تامین به روش تحلیل سلسله مراتبی فازی
بررسی تاثیر استراتژی بر پیچیدگی سازمانی در کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر
تدوین استراتژی با بکارگیری روش های SPACE,IEFE,SWOT مطالعه موردی: بانک اقتصاد نوین
بررسی عوامل موثر در تغییر استراتژی فناوری
اثر برنامه ریزی استراتژیک در سازمانی های دولتی
جایگاه آموزش در استقرار موفق سیستم های مدیریت کیفیت
نقدی بر زبان مدیریت استراتژیک
رابطه بین عوامل محیطی موثر بر برنامه ریزی استراتژیک فرهنگی کشور
رویکرد ترکیبی TOPSIS,AHP,BSC در ارزیابی عملکرد سازمان - مطالعه موردی شرکت همکاران سیستم
همسوسازی استراتژی های شرکت خودرو سازی سایپا با شاخص های نوآوری
جهانی شدن تجارت الکترونیک و چالش های مدیریت استراتژیک
ارائه مدل فرآیند برنامه ریزی استراتژیک، جهت کسب مزیت رقابتی در سازمان های پروژه محور
لزوم مدیریت راهبردی و نظام مند برای صنعت نفت با رویکرد فاوا
The Role of Emotional Intelligence in the Entrepreneurial Strategic Process
شناسایی موانع اجرای برنامه های استراتژیک و اولویت بندی آن (مطالعه موردی: در گروه خودروسازی سایپا)
The Survey of Proactive Marketing Strategies Impacts on Business Performance DuringRecession; Study of Active Companies in Kaveh Industrial Park
چگونگی تدوین استراتژی بازاریابی فراورده های غذایی پدیده دیناوند