Articles Stat:
Number of Articles: 63Number of Proceeding pages: 590
Papers View: 58015
13th International Conference on Strategic Management
13th International Conference on Strategic Management In date 2019-11-19 by ,Iran Strategic Management Societyانجمن مديريت راهبردي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 13th International Conference on Strategic Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 13th International Conference on Strategic Management
ای پلن (الگوی یکپارچه پشتیبانی لایه ای نیاز)؛ الگوی بومی تهیه ره نگاشت در حوزه کسب و کار
بررسی تاثیرراهبردهای تبلیغات شبکه های اجتماعی بر تمایل به خرید مشتریان از طریق نقش تعدیلی اعتماد و تصویر وبسایت درک شده ( مطالعه موردی: اول مارکت)
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک و تاپسیس فازی ISM ارزیابی و انتخاب تامین کننده زنجیره تامین با مدل های (مطالعه موردی شرکت هپکو)
تاثیر بازاریابی رسانه های اجتماعی بر قصد خرید و وفاداری برند
واکاوی تاثیر عوامل بهبود کیفیت سکونتی بر سیاستگذاری مسکن
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک مدیریت تصویرپردازی دیگران (Impression Management)
تعیین تاثیر نوآوری خدمات برعملکرد محصول جدید با نقش تعدیلگری قابلیت اتصال به بازار و آشفتگی بازار
The brand love Strategy, its predecessors and its strategic consequences
بررسی مقایسه ای وضعیت موجود و مطلوب عوامل استراتژیک موثر در ارتقای نظام سلامت ادری در سازمان های دولتی
جایگاه عوامل فرهنگی در اجرای موفق استراتژی
بررسی رابطه بین هوش معنوی و گرایش به فساد اداری
Providing Evaluating Performance Indicators of health & safety & environment management system based on BSC in Tehran Wastewater Organization
بازنگری، تسری و پوشش عارضه های استراتژی برق مشهد
تاثیر تفکر استراتژیک مدیران عملیاتی بر عملکرد وظیفه ای آنها در پروژه های صنعت ساخت (مورد مطالعه: شرکت ساختمانی ویسا)
ممیزی استراتژیک سازمان ها، ابزاری کارآمد برای مقابله با رویدادهای بیدار کننده
تکامل شبکه های دانش ناشی از اتحاد های استراتژیک
تاثیر تبلیغات و درگیری ذهنی بر رفتار خرید نوجوانان و پیامدهای رفتاری آنها (مورد مطالعه: دستگاه های Xbox و PS4 )
طراحی و تدوین استراتژی های کسب و کار در شرکت ماشین سازی اراک به کمک ماتریس SWOT مطالعه موردی : شرکت ماشین سازی اراک
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک رابطه سبک های رهبری با جو سازمانی و شایسته سالاری مدیران دانشگاه شهید بهشتی در سال 1398
مفاهیم استراتژیک مرتبط با سیستم مدیریت دارائی های فیزیکی و بررسی تاثیر مولفه های این سیستم بر بهره وری
کسب و کارهای کوچک و توسط و توسعه آنها با شیوه بازاریابی شرکت های بزرگ
نقش تعدیل کننده رضایت از ویژگی های شغلی در رابطه بین وجدان کاری و عملکرد شغلی (موردمطالعه شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان)
ارزیابی عملکرد سازمان به روش کارت امتیازی متوازن
تدوین استراتژی در سازمان با استفاده از ماتریس استراتژی عملیات (مطالعه موردی: شرکت TMA و شرکت دیاکو انرژی)
نقش پلت فرم در اثربخشی پیاده سازی استراتژی خلق مشترک ارزش در سازمان
ارتباط بودجه ریزی عملیاتی و برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های توزیع نیروی برق
ارائه مدل کاربرد جهت شناسایی و اولویت بندی عوامل استراتژیک در مراکز تحقیقاتی معدنی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره
تدوین استراتژی فناوری اطلاعات (TI) براساس رویکرد حاکمیت شبکه ای در شرکت آب و فاضلاب استان تهران
بانکداری باز: تحولی نو در صنعت خدمات مالی و بانکی
معجزه ای در فرآیند تدوین استراتژی: پدیده ی استراتژی باز به عنوان نسل سوم استراتژی
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک نقش قابلیت های استراتژیک در خلق مزیت رقابتی پایدار
معرفی و بررسی اهمیت اتحادهای بین بخشی
کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک برنامه راهبردی در کتابخانه های مرکزی دانشگاهی: مورد پژوهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه خوارزمی
بررسی تاریخی صنعت تا ظهور استراتژیک انقلاب صنعتی چهارم، معرفی و تبیین مفاهیم
The effect of Awareness from Islamic Values of Business on the Sucess of Top Entrepreneurs
Investigating the impact of Environment Dynamic on Strategic innovation: focused the intermediation role of Strategic flexibility
تاثیر اضطراب ناخودآگاه مرگ بر تمایل به پذیرش بوروکراسی
بررسی مساله بستن تنگه هرمز توسط ایران براساس قوانین حقوق بین الملل
استفاده از روش های تصمیم گیری فازی چند معیاره Fuzzy Least Square و Fuzzy Similarity جهت اولویت بندی و انتخاب استراتژی های یک واحد تولیدی در صنعت تابلوهای الکتریکی
بررسی موانع اجرای استراتژی در شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان بر اساس مدل هفت اس مکینزی
Strategic Feasibility Analysis of Operating Employee Leasing Companies in Iran
جایگاه حسگری استراتژیک در تسهیل اجرای استراتژی
تحلیل عوامل موفقیت بر استارتاپ ها با رویکرد SWOT
نمونه اجرایی تدوین استراتژی با استفاده از مدل موعود و جاری سازی آن در بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان
عوامل موثر بر جذب سرمایه گذاری خارجی در جمهوری اسلامی ایران
استراتژی حل مشکل سالخوردگی در محیط های کاری از طریق مسئولیت اجتماعی شرکت
بررسی عوامل موثر بر احساس و نیاز تمایز و تحلیل نقش آنها در قصد خرید پوشاک خارجی (مورد مطالعه: بانوان شهر مشهد)
مدل سازی عوامل موثر بر نیت رفتاری خریداران مکمل های ورزشی (مورد مطالعه: باشگاه های پرورش اندام شهر مشهد)
ارتباط راهبرد و فرهنگ سازمانی
تاثیر ارزیابی محصولات توسط مصرف کننده و اعتماد بر قصد خرید مجدد در محیط تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: سایت بامیلو)
مروری بر مفهوم نوآوری با تاکید بر نوآوری استراتژیک
بررسی میزان پیاده سازی استراتژی های نوآوری در خدمات مالی در سیستم بانکداری (مورد مطالعه: بانک های شهر تهران)
بررسی روابط درونی عوامل استراتژیک شکست استارت آپ ها با رویکرد دیمتل
QSPM in urban strategic management
رویکرد استراتژیک در مدیریت زنجیره تامین (SCM)
اولویت بندی و ارزیابی عوامل ایجاد ادعا در پروژه های دوعاملی صنعت ساخت با کمک تحلیل درخت خطا
ارزیابی رضایت نیروی انسانی با استفاده از مدل تحلیل پوششی داده ها ( مطالعه موردی شهرداری ارومیه)
بررسی و معرفی نقش های متفاوت واحد و مدیران منابع انسانی در صنعت داروسازی
نگاه استراتژیک: تاثیر تطبیق پذیری حرفه ای بر رضایت شغلی و استرس کاری (مورد مطالعه: پرستاران شاغل در بیمارستان های خصوصی ایران)
مدلسازی ساختاری تفسیری تصمیم گیری موثر بر رفتار خرید آنی مصرف کننده
الگوی تحلیل و ارزیابی استراتژی هلدینگ (مطالعه موردی هلدینگ فناپ)
مروری بر مدل های تدوین استراتژی تکنولوژی
جستاری در محیط شناسی راهبردی