Articles Stat:
Number of Articles: 79Number of Proceeding pages: 742
Papers View: 57911
International Conference on Strategic Management
International Conference on Strategic Management In date 2018-03-06 by ,Iran Strategic Management Societyانجمن مديريت راهبردي ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS International Conference on Strategic Management
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in International Conference on Strategic Management
ریسکهای در زمینه تحول مدیریت استراتژیک مطالعه موردی شرکت های تولید کننده مواد غذایی اصفهان
بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک بر کارآفرینی خلاق
سنجش تفکر راهبردی مدیران بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از منطق فازی
بررسی تاثیر مدیریت استراتژیک منابع انسانی بر عملکرد صادرات شرکت پگاه زنجان
راهبردهای توسعه پایدار اکوتوریسم در مناطق روستایی با استفاده از فناوری های اطلاعاتی گردشگری: مطالعه موردی استان مازندران
بررسی اثرکیفیت حسابرسی برارتباط بین جریان وجوه نقدآزادوکیفیت سوددرشرکت های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادارتهران
چابکی راهبردی سازمانی و نقش آن در عملکرد سازمانهای دولتی
تبیین عوامل استراتژیک عملکردی درآینده صنعت پخش بااستفاده ازمدل سازی تفسیری ساختاری فراگیر TISM
بررسی نقش لنگرهای مسیر شغلی بر ارتقاء کارکنان مطالعه موردی:کارکنان ادارات دولتی شهرستان سمنان
کاربرد روانسنجی درارزشیابی رفتاروعملکرد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی
راهکار استراتژیک با رویکرد تدوین استراتژی سه جانبه در صنعت تراورس
بررسی عملکرد بازار شرکتها در بازارهای صنعتی مبتنی بر سطوح مختلف آگاهی از نام و نشان تجاری
بررسی وضعیت صادرات غیر نفتی ایران و تدوین نقشه نفوذ به بازارهای جدید حلال
بررسی تاثیر توسعه مهارت بازاریابان بر فروش بیمه های عمر از طریق شبکه های مجازی
توسعه کسب وکارازطریق بازاریابی دیجیتال درشبکه اجتماعی LInkedIn
ایتلافهای استراتژیک صنایع SMEs درجهت توسعه پایدار
نقش تکنولوژی اطلاعات در موفقیت جاری سازی و کنترل استراتژی ها در شرکت ملی حفاری ایران
Strategic management in modern world: A comprehensive review of the related literature
بررسی تاثیر وابستگی شرکت ها به دولت در عملکرد آنها و در بخش خصوصی
استراتژی تحول راهبردی مدیریت
بررسی تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با توجه به نقش میانجی یادگیری سازمانی مورد مطالعه: کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان
مروری برابزارGamification وکاربردآن دربازاریابی
شناسایی و اولویت بندی عوامل کلیدی موفقیت شرکت اینترنتی دی جی کالا با استفاده از ماتریس اهمیت/عملکرد
بررسی رابطه بین رهبری معنوی و تفکر استراتژیک در شرکت فرودگاه های کشور
بررسی نقش عوامل درون سازمانی برتمایز محصول جدیدبارویکردکارآفرینانه
انواع استراتژی های رقابتی کسب و کاروتاثیرآن درتوفیق و بهره وری کسب و کار
تررسی تاثیر فرهنگ سازمانی تا نقش میانجی مدیریت کیفیت جامع تر عملکرد سازمانی مطالعه موردی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب
بررسی استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در سازمان های پروژه محور و تاثیرگذاری آن در انسجام و وحدت رویه هادر طول زمان و رشد فرهنگ جامع مدیریت پروژه
ارزیابی عملکرد شرکت های فناور نوپا در زمینه تجارت الکترونیک وفناوری اطلاعات و ارتباطات در مرکز رشد پارک علم و فناوری هرمزگان بر اساس شناسایی عوامل ماتریسSWOT
مدل شایستگی های مشاوراستراتژی سازمان
نقش کارآفرین به عنوان استراتژیست
تفکر استراتژیک و الگوهای پیاده سازی تفکر استراتژیک
شناسایی و اولویت بندی شاخص های سازمانی با استفاده از تکنیکAHPو دلفی با رویکرد کارت امتیازی متوازن پایدار
ملاحظات استراتژیک طبقه بندی تکنولوژی بر اساس رابطه و نسبت تکنولوژی با سازمان
معماری فرایند ارزیابی استراتژیهای سازمان با رویکرد پیاده سازی استراتژی ها در شرکت ملی حفاری ایران
بررسی رابطه فرهنگ شهروندی وتوسعه فرهنگی با نقش واسطه ای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
طراحی الگوی شناخت و سنجش هوش فرهنگی مبتنی بر استراتژیهای رفتار سازمانی
ارزیابی و پیش بینی تغییرات کاربری اراضی با استفاده ازمدل CA-MARKOV مطالعه موردی: منطقه 15 تهران
تاثیر هوش سازمانی بر چابکی سازمانی با نقش میانجی کارتیمی ویادگیری سازمانی مورد مطالعه موسسه مالی و اعتباری کوثر
بررسی جامع تدوین استراتژی گروه محیط زیست پژوهشگاه نیرو با بهره گیری از مدل SWOT
Strategic management in modern world: A comprehensive review of the related literature Subtitle
سازوکار تدوین و پیاده سازی برنامه استراتژیک در شرکت های پروژه-محور بازار انرژی
مسیولیت اجتماعی شرکتی و ارایه الگویی جهت پیاده سازی آن مطالعه موردی: شرکت اوزان
نقش اتحادهای استراتژیک در ارتقای عملکرد شرکت ها
بررسی راهکارها و چالش های به کارگیری هوش تجاری در حوزه ی پزشکی و صنایع بهداشتی
بررسی استراتژی های ورود به بازار با رویکرد زمان مناسب اجرای استراتژی
طراحی مدل تفکر استراتژیک در بنگاه های صنعتی کوچک و متوسط (مورد مطالعه:صنعت فرش ماشینی منطقه کاشان)
یک نگرش استراتژیک برتاثیر بکارگیری همزمان مدیریت منافع و مدیریت پروژه درقالب یک چارچوب واحد بر موفقیت پروژه های عمرانی
مدیریت کاهش تلفات انرژی با بکارگیری مدل کارت امتیازدهی متوازن (BSC)
تاثیر گرایش های استراتژیک بر عملکرد سازمانی با نقش واسطه ای قابلیت های بازاریابی در بین مدیران شرکتهای خدمات آموزشی و پژوهشی شهر بندرعباس
الگوی عوامل سازمانی موثر بر نوآوری استراتژیک
نقش قدرت نرم ایران در جمهوری آذربایجان
ارتقاء اثربخشی و کارایی پیاده سازی مدل تعالی سازمانی در سازمان ها به کمک توسعه تفکر استراتژیک:بررسی نقش فراموشی سازمانی
تدوین مدل برنامه ریزی استراتژیک نیروی انسانی برمبنای رویکرد مربی گری
مطالعه تطبیقی چشم انداز سازمانی غولهای دره سیلیکون
چالش های ازدیاد شرکت های بیمه خصوصی در صنعت بیمه کشور
استراتژی های بازاریابی گردشگری در سواحل دریای خزر با رویکرد بررسی تاثیر آلودگی های زیست محیطی
ارایه الگویی برای ارزیابی عملکرد بخش های تولیدی با استفاده از منطق فازی
انتخاب استراتژی های پویا سازمانی با استفاده از مدل تصمیم سازی با رویکرد مدیریت ریسک مورد مطالعه : سازمان بهشت زهرا (س) تهران
Communicative leadership provides healthy and effective organisations Communication as a strategic management function
MNCs’ Governance and Business Model in the Age of Un-Globalization: Institutional Logics and Heterogeneity Perspective
ارزیابی عملکرد بانک های ایران به روش تحلیل پوششی داده ها با رویکرد فازی
بررسی مدل های مدیریت استراتژیک و ارایه مدلی نوین و جامع برای سازمان ها
نقش کیفیت حاکمیت شرکتی و ارتباطات سیاسی در ارتقای مسیولیت اجتماعی شرکت
شناسایی عوامل موثر در انتخاب تامین مالی جمعی
بررسی تاثیراستراتژی های بازاریابی، ریسک درک شده واعتماد مصرف کننده بر رفتار خرید آنلاین (مطالعه موردی: دیجی کالا)
بررسی تاثیر بلوغ مدیریت دانش بر نوآوری استراتژیک با توجه به نقش تعدیل گرتفکر استراتژیک مورد مطالعه: شعب بانک صادرات ایلام
عارضه یابی مدیریت استراتژیک در یک سازمان هلدینگ(مطالعه موردی)
طراحی مدل مفهومی در رابطه با قابلیت تکنولوژی اینترنت و عملکرد بین المللی SME با نقش میانجی شبکه بین المللی
تحلیل موانع برنامه ریزی استراتژیک در شرکت های صنایع نفتی (مطالعه موردی: پالایشگاه اصفهان)
تحلیل سناریوی مهندسی ارزش با استفاده از مدل رتبه بندی AHP (مطالعه موردی : پیادی سازی کنتورهای هوشمند فیدر شمشاد)
بررسی تاثیر هویت و رویارویی با برند بر جذابیت و شناسایی برند توسط مشتریان
Knowledge Programs and Training Strategies for Officials
بررسی تاثیر پیاده سازی مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی E-SCM بر صنعت بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ایران زمین)
تدوین برنامه راهبردی توانمندسازی کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز
Current trends in strategic management
رتبه بندی استراتژی های بازاریابی با استفاده از روش های تصمیم گیری چند معیاره (مطالعه موردی گروه شرکت های طرفه نگار)
پایداری: یک مزیت استراتژیک درحاشیه رقابتی ارزش اجتماعی
خطا، تله ها و آسیب های برنامه ریزی راهبردی