Articles Stat:
Number of Articles: 152Number of Proceeding pages: 2047
Papers View: 417849
04th International Management Conference
04th International Management Conference In date 2006-12-20 by ,گروه پژوهشي آريانا was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 04th International Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 04th International Management Conference
همسوسازی پروژه های شش سیگما با استراتژی سازمان : کاربرد روش ارزیابی متوازن
بکارگیری ماتریس ارزیابی ریسک درمدیریت ریسکهای عملیات بهره برداری متروی تهران
برآورد وزن شاخص های مدل سرآمدی EFQM در صنعت خودرو ایران
مقایسه وزن دهی آنتروپی و فازی در بکارگیری PROMETHEE برای تعیین قطعه سازان برتر سایپا
استفاده از نمودارهای کنترل هندسی و نمایی در رویکرد شش سیگما
پیشنهاد مدلی برای شاخص ملی رضایتمندی مشتری بر اساس مدل EFQM
استقرارسیستم مدیریت ایمنی مبتنی بر بکارگیری ابزارهای ارتقایافته ی مهندسی ارزش
Customer Complaints Management and Empowerment
Important Issues in Multiple Response Optimization
رهبری تحول آفرین و سازه های شخصیتی اثر گذار بر آن در فضای فرهنگی ایران
رابطة بین سبک رهبری ( رابطه گرا - وظیفه گرا ) و سبک های تفکر در مدیران
بررسی رابطه بین کاربست مولفه های سازمان یادگیرنده بر اساس اصول پنجگانه پیترسنج بامیزان بهبود کیفیت زندگی کاری اعضای هیات علمی دانشگاه اصفهان درسال تحصیلی 85-
رهبری سازمانی و توانمندسازی منابع انسانی در مدل راهبردی مدیریت دانش
رابطه هوش هیجانی با رهبری تحول آفرین در مدیران صنعت بیمه
تبیین رویکردهای یادگیری در سیر مراحل تحول اجتماعی سازمان
نقش ارتباطات راهبردی کارکنان در تسهیل فرآیند تغییر سازمانی
بررسی رهبری در آموزش عالی توسط مدل چند اتصالی یوکل
معرفی برنامه ریزی فروش و عملیات در مدیریت زنجیره تأمین
نرم افزاری کاربردی جهت مدیریت هوشمندانه بر تامین مواد اولیه ، کالا و قطعات
مدیریت یکپارچه غیرمتمرکز در زنجیره تامین
اعمال محدودیتهای کنترل " وزن نسبی " ورودیها و خروجیها در مدلهای DEA
عنوان مقاله : اولویت بندی فعالیتهای نگهداری و تعمیرات با استفاده از DEA/AHP
طراحی مدل شبیه سازی مدیریت زنجیره تأمین ( MSSCM ) ( مطالعه موردی : شرکت ماشین سازی سپاهان )
Design and development of a fuzzy expert system for production scheduling
تعیین اندازه ی دسته ی تولید با در نظر گرفتن موجودی در جریان ساخت و ارزش زمانی پول
Success and failure issues to lead lean manufacturing implementation
A MODEL FOR ASSESSMENT OF PROJECT MANAGEMENT RISK MODELS
توسعهیک مدل برای طراحی سربرنامه تولید(MPS)
استفاده از رویکرد پردازش سیگنال در تحلیل رفتار زنجیره عرضه
بیشینه سازی NPV پیمانکار در مسائل زمان بندی پروژه با محدودیت منابع با استفاده از الگوریتم جامعه مورچگان
تاثیر موانع انسانی در بازمهندسی فرآیندها ( مورد کاوی : بانک صادرات استان تهران )
مدیریت تولید در سیستم تولید پیوسته چند محصولی با تقاضای غیر قطعی با هدف افزایش تطابق با تقاضا با حداقل هزینه
ارائه روشی در زمان بندی پرداخت با هدف توافق میان کارفرما و پیمانکار
شناسایی نماگرهای پیشرو اقتصادی اثرگذار بر شاخص قیمت بورس تهران و ساخت شاخص ترکیبی پیشرو
ارزشیابی سرمایه گذاری ها در شرایط عدم اطمینان
نگرش سیستمی به نوسانات قیمت سهام در بورس اوراق بهادار
دلایل عدم گرایش مدیران مالی به مدیریت ارزش افزایی (VBM)
Some Evidence on the Existence of Two New Market Anomalies: ‘Christmas Effect’ and ‘April Effect’
طراحی مدلی برای مدیریت ریسک سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار تهران با استفاده از مفهوم ارزش در معرض ریسک
نقش گروه های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار
پیش بینی قیمت نفت با بکارگیری یک شبکه عصبی مصنوعی تلفیقی
شناسایی نماگرهای پیشرو اقتصادی اثرگذار بر شاخص قیمت بورس تهران و ساخت شاخص ترکیبی پیشرو
چارچوب گزینش مدلهای کسب وکار الکترونیک برتر در شرکتهای کوچک ومتوسط کشور
بررسی عوامل بحرانی موفقیت در پیاده سازی پروژه های برنامه ریزی منابع سازمان و رتبه بندی آنها
کاربرد آموزش Q در تجارت الکترونیک
بررسی سود خریدار و فروشنده در بازار الکترونیکی B2B خنثی
اعتماد در تجارت الکترونیک و ارائه چارچوبی جهت طبقه بندی مکانیزم های ایجاد آن
رویکردی راهبردی جهت پیادهسازی IT در سازمان های بزرگ
The Impact of Online Trading on Customer Satisfaction in Tehran Stock Exchange with SERVQUAL Model
بررسی تاثیر موعد تحویل بر پروژه های نرم افزاری با رویکرد دینامیک سیستم
بررسی نقاط قوت و ضعف یک سازمان پژوهشی با استفاده از ارزیابی یادگیری سازمانی
توسعه سیستم کارت امتیاز متوازن،تست وپیاده سازی درسیستم مدیریت تحقیقاتی
نگاشت فرایند برنامه ریزی استراتژیک در چارچوب زکمن
تبیین استراتژی یکپارچه منابع انسانی : ( مطالعه موردی مرکز بهمن موتور )
برنامه ریزی استراتژیک با رویکرد قطعی و فازی (مورد شرکت لبنیات پاک)
چرا بعضی از سازمان های کوچک در تدوین استراتژی ها دچار مشکل می شوند؟ ( بررسی رابطه فرآیند برنامه ریزی استراتژیک و اندازه سازمان )
ارایه یک متدولوژی یکپارچه برای پیاده سازی ابزار کارت امتیازی متوازن در حوزه فنآوری اطلاعات
ارائه مدلی به منظور اندازه گیری و سنجش توان رقابتی بخش تعاونی برای الحاق به سازمان جهانی تجارت (WTO) (مورد خاص شرکت های تعاونی تولید )
استراتژی درصنعت بانکداری
منشور عملکرد چارچوبی فراتر از کارت امتیازدهی متوازن جهت ارزیابی عملکرد سازمان
ارزیابی پایداری توسعه در منطقه کلاردشت
عوامل کلیدی موفقیت در حوزه پژوهش و تحقیقات
شبیه سازی سازمان متکی بر کارت امتیازی متوازن برای بررسی سناریوهای مختلف
کاربرد شناسایی دوره عمر سازمان در تدوین استراتژی های اصلی
مزیت رقابتی سازمان در مدل تلفیقی مهندسی مجدد و مدیریت دانش از دیدگاه ارزیابی متوازن
توسعه سازمان بر اساس مدل کسب و کار
نقش نخبگان در اقتصاد دانایی محور
مدیریت بر کارکنان نخبه؛ چالش های علل ترک و ماندگاری در سازمانهای دانش مدار
تدوین استراتژی مدیریت منابع انسانی یک شرکت تولیدی با مدل SWOT
مدیریت منابع انسانی در حوزه مدیریت کیفیت فراگیر
هوش فرهنگی اکسیر موفقیت مدیران در کلاس جهانی
تقابل رهبری انگیزش مدار با استراتژی برون سپاری سازمان بررسی موردی شرکت حفاری و اکتشاف انرژی گستر پارس ( PEDEX )
توانمندسازی، راهبرد مدیریت بر مدیریت ناپذیرها
چالشها و موانع توانمند سازی کار کنان
استاندارد توسعه گر نیروی انسانی ( PEOPLE DEVELOPER STANDARD ) و تجارب موفق سازمانهای خارجی دارنده گواهینامه
اولویت بندی شاخص های ارزیابی عملکرد نیروی انسانی با استفاده از AHP-Fuzzy
هویت شرکت : مفاهیم و روش های اندازه گیری
شناخت فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون مورد مطالعه : سازمان مدیریت صنعتی
عوامل اثرگذار بر سازماندهی تیم توسعه محصول
ارزیابی توانمندی های تکنولوژیک شرکت های مهندسی مشاور صنعت آب و برق
تعیین اولویتهای تحقیق و توسعه با استفاده از نقشهراه تکنولوژی
بازنگری مدلهای اندازهگیری سرمایه فکری : یک رویکرد کل نگر
الگوریتمی برای پیشنهاد شیوه ی اکتساب فنّاوری در صنایع دفاعی ایران
A Socio-technical View of Knowledge Creation and Storage in Organizations
چارچوبی برای بکارگیری مدیریت دانش در سازمانهای تحقیق وتوسعه کشور
نقش مدیریت روابط با مشتری (CRM) در کسب مزیت رقابتی بازارهای خدماتی ( مورد مطالعه : آژانس های مسافرتی )
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطه ای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
Formula for calculating CLTV In household equipment
مدیریت ارتباط با مشتری در محیط الکترونیکی
Application of Customer Relationship Management in Airline Industry
فرآیند برنامه ریزی ارتباطات بازاریابی یکپارچه
Knowledge Oriented Customer Relationship Management: An Application Model for Hotels Management
ارائه الگویی جامع برای محاسبه ارزش چرخه عمرمشتری (CLV)
رابطه میان کیفیت خدمات و رضایت مشتری
نگاهی به بعضی از سازمان های ایرانی از منظر نوآوری و کارآفرینی درون سازمانی
بررسینقش نظریه جامعه شناختی مبادله اجتماعی در سازمانها
اخلاق در کسب و کار و سرمایه گذاری
مروری بر ادبیات رهبری زنان و تفاوتهای سبکهای رهبری زنان و مردان
How organizations learn? A review of literature
Old and New Economy Business Models: A Comparative Analysis
بخشبندی خدمات مشاوره ی مدیریت، طراحی آرمانی بر اساس نیازمندی های طرح های پتروشیمی
تاثیر ساختار بوروکراسی بر کیفیت ارائه خدمات در بیمارستانهای دولتی
کاربرد استعاره ها در شناخت سازمان
تحلیل دینامیکی رشد بیماری ایدز در ایران
طراحی ساختار مطلوب همکاری برای شرکتهای مشاوره مدیریت ایرانی
عارضه یابی
مدیریت بهره وری با کایزن عملیاتی
بررسی اثرات مانور مدیریت مصرف در سمت تقاضا
تجربه بکارگیری سیستم اطلاعات مدیریت نیروگاهی ( MIS ) در نیروگاه نکا (Management Information System)
طرح استانی خاموش کردن یک لامپ اضافی و کاهش حداقل 5 درصدمصرف برق صنایع در ساعت 20 مورخ 1385/3/22
طرح استقرار چرخه مدیریت بهره وری در شرکت مدیریت تولید برق نکا ( نیروگاه نکا )
مدل اندازه گیری میزان تحقق استراتژیها و بهره وری فرآیندها
تحول در دیدگاه های رهبری در راستای سازمان یادگیرنده دربرق منطقه ای سمنان
جایگاه نیروهای برون سازمانی ( چارت سایه )
امتیاز بندی گروههای کاری مدیریت تولید برق جنوب غرب
شناخت موانع و محرک ها در تداوم نظام پیشنهاد ها
چگونه محال، ممکن شد
عنوانطرح مدیریتی موفق :فرآیندی نمودن قرائت کنتور، توزیع قبوض ووصول مطالبات آب بهاء مشترکین
تجربه ای موفق در مدیریت مشارکتی شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
عنوان تجریه : افزایش درآمد با تشکیل ستاد درآمد شهرستانی
تجربه ای موفق در مدیریت طرح شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
طراحی و استقرار نظام یکپارچه کنترل مدیریت در شرکتهای آب و فاضلاب
عارضه یابی علل کاهش بهره وری واحد بهره برداری فاضلاب شرکت آبفا شیراز
استقرار مدل سرآمدی EFQM چتری بر بهبود کیفیت سیستم ISO 9000
تجربه مدیریتی ( برنامه ریزی و کمک در تأسیس تعاونی آبداران روستایی )
اعمال مدیریت تغییر در پیاده سازی برنامه پایش کیفی منابع آب
تجربیات مدیریت پروژه بودجه عملیاتی در خصوص تغییر نظام بودجه در شهرداری تهران
هرم مدیریت ترافیک شهر تهران
یک تجربه : اولین طرح ویژه نوسازی بافت های فرسوده شهر تهران
تجارب حاصله از به کار گیری یک نمونه از فناوری اطلاعات در مدیریت شهری ( Google earth )
تجربه مدیریتی سیستم راهنمای پارکینگ در شهرداری منطقه 12
طرح جامع مبارزه با آلودگی هوا
موثرترین طرحهای عمرانی برای ترافیک شهر ( «ترویج ایده ممانعت از اجرای آن بخش از طرحهای عمرانی ساخت معابر و تقاطع و ... که از آثار مثبت آن در راستای حمل و نقل و ترافیک اطمینان حاصل نشده است»)
درجه بندی شرکتهای تبلیغاتی
ایجاد زیرساختهای لازم برای توسعه فرهنگ دوچرخه سواری در منطقه 22 تهران
اجرای سیستم حسابداری تعهدی در شهرداری تهران
استفاده از روش گسترش عملکردکیفیت با رویکرد غربالسازی فازی به منظورتدوین استراتژیهای رقابتی : مطالعه موردی
دستاوردهای سازما ن اتکا در حوزه کیفیت با استفاده از متدولوژی شش سیگما وعوامل موفقیت برنامه شش سیگما در سازمانها
بررسی سبک ها و مهارت های مدیریتی مدیراندر مؤسسه آموزشی و تحقیقاتی
مدل تعالی سازمانی EFQM ،الگویی کارامد برای مدیریت استراتژیک
ارائه تجربیات کاربردی به منظور افزایش اثربخشی فعالیت های ارزیابی و هدایت صنایع ایرانی در حرکت بسوی تعالی
بررسی نظام ارزشیابی عملکرد کارکنان،طراحی وارائه سیستم مناسب برای مجتمع صنعتی وپژوهشی زرهی
کاربردمدل داده ستانده ( ماتریس لئونتیف ) دربرنامه ریزی کوتاه مدت برای بخش دفاع
رویکرد تعالی ؛ دغدغه ها ، چالش ها وراه حل ها ( موردکاوی صنایع دفاعی )
مهام چک ( تمرکز ، عدم تمرکز )
رتبه بندی عملکرد مالی فروشگاه های زنجیره ای اتکا با کاربرد الگوریتم TOPSIS
متروی تهران ، اصلاحات، تامین نقدینگی و راه اندازی
ارزیابی، یادگیری سازمانی در شرکت پارت سازان
مدیریت و رهبری تحول در شرکت سهامی خدمات ماشینهای محاسب الکترونیکی
Knowledge Management in Iran Air; Making It Work A Case Study
تجربه برنامه ریزی استراتژیک باالگوی تلفیقی برایسون و BSC در شرکت برق منطقه ای فارس
فراب : گسترش راهبردی کسب و کار