Articles Stat:
Number of Articles: 211Number of Proceeding pages: 3058
Papers View: 436437
7th International Management Conference
7th International Management Conference In date 2009-12-19 by ,گروه پژوهشي صنعتي آريانادانشكده مديريت و اقتصاد دانشگاه صنعتي شريف in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 7th International Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 7th International Management Conference
ارزیابی اثربخشی پیاده سازی نظام مدیریت کیفیت ایزو 9001 نسخه 2000 در شرکتهای پالایش گاز شرکت ملی گاز ایران با استفاده از روش کارت امتیازی متوازن
تعالی کیفیت در سازمان های تولیدی داخلی
معیار نتایج مشتریان داخلی معیار جدیدی در جهت بهبود مدل تعالی EFQM سازمان صنایع و معادن یزد
مدیریت بهره وری و راهکارهای ارتقاء ان در سازمان اتش نشانی شهرداری شیراز
تعیین اهداف و شاخصهای بهره وری در سطح کلان شهرداری مشهد با نگرش سیستمی
ارزیابی عملکرد شعب بانک صادرات مازندران با استفاده از تحلیل پوششی داده ها DEA
تحلیل مدل تعامل مدیریت دانش و مدیریت کیفیت در سازمان ها
An Adaptive Neural Network Algorithm for Assessment of Mental Workload
طراحی مدل فرایند ی EFQM و شش سیگما ؛ کاربرد تکنیکهای MADM فازی مورد مطالعه شرکت برق منطقه ای یزد
شناسایی عوامل کلیدی در اجرای پروژه های شش سیگما در مجتمع مس سرچشمه
بررسی و بکارگیری ابزارهای بهبود کیفیت و بهره وری در صنعت مطالعه موردی: مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران
الگوی بهبود کیفیت خدمات در موسسات اموزش عالی مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه یزد
بررسی ارتباط ارزیابی عملکرد با بهره وری سازمانی درسازمانهای غیردولتی ایران
نقش Benchmarking در سنجش عملکرد سازمان ها
Analysing the Cost Factors on Total Cost of Quality:A System Dynamics Approach
ارتباط بین تکنیکهای مدیریت کیفیت و انتقال دانش در شرکتهای صنعتی اراک
مقایسه عملکرد شرکتهای زنجیره ارزش ساز با استفاده از رویکرد EFQM مطالعه موردی صنعت خودرو ایران
بکارگیری تکنیک مطالعه عملیات و خطر در ارزیابی و تجزیه و تحلیل ریسک مطالعه موردی: نیروگاه منتظر قائم کرج
بررسی رابطه بین هوش عاطفی و سبکهای رهبری تحول افرین - مبادله ای - عدم مداخله گر
Analyzing and defining the dominant organizational culture in Iran
تحلیل کانون قدرت در سازمانهای امروزی: نوع شناسی هیات مدیره ها از منظر قدرتمندی
رابطه بعد فرهنگ اخلاق سازمانی با بهره وری کارکنان حوزه سلامت
اثر فرهنگ سازمانی بر میزان استرس اساتید دانشگاه مطالعه موردی دانشگاه مازندران
Workplace conflict management styles regarding managers &employees in Iran: A field study
ارزیابی چابکی در سازمان های خدماتی مطالعه موردی سازمانهای دولتی استان یزد
اندازه گیری میزان تحول گرایی رهبر به کمک گراف رهبری
همانندسازی سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی مورد مطالعه : هتل پنج ستاره پارس
Cultural Intelligence and Intent to Remain in Culturally Diversity Teams: A Study in Iranian petrochemical Industry
مطالعه جهانی تاثیر فرهنگ ملی و سبک رهبری بر بهره وری
تعیین الگوی مناسب طبقه بندی موجودی انبارها درروش ABC
الگوریتم توازن خط تولیدی فازی: از تئوری تا کاربرد
شناسایی ریسکهای موثر در پروژه تولید محصول جدید و کمی نمودن آن
A heuristic algorithm in process plan selection problem
جانمایی تجهیزات با تسهیلات متحرک در یک گراف با ملاحظات پدافند غیرعامل
an integrated artificial neural network k -means algorithm for performance assessment of electricity distribution units
حل مساله چند فروشنده دوره گرد با مبادیچندگانه ثابت با استفاده از سیستم مورچگان
جانمایی پایگاههای خدماتی در کلان شهرها توسط روشهای فراابتکاری
بهبود مدیریت عملکرددر زنجیره تامین
استفاده از سیستم های چند عاملی هوشمند برای هماهنگی در زنجیره تامین
تدوین چارچوبی یکپارچه و منسجم برای شناسایی انالیز و دسته بندی عوامل بحرانی موفقیت مطالعات مدیریت ارزش در صنعت ساختمان سازی کشور
کنترل غیرمتمرکز دولایه ای پیش بین سیستم های مدیریت زنجیره تامین
بسط روشهای تقریبی جهت تعیین اوزان نسبی و نهایی گزینه ها در fuzzy AHP
اندازه گیری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با استفاده از تحلیل پوششی داده های شبکه ای توام با اثر دینامیکی
انعکاس و توسعه سیستم مدیریت کیفیت در درون زنجیره تامین تحلیل تجربی شرکتهای ایرانی
An Innovative Framework for Measurement of Competitiveness in Supply Chains: A Fuzzy Approach
انتخاب و ارزیابی تامین کنندگان با استفاده از روش FHOQ و متد انالیز رقابتی
An Emotional Learning based Fuzzy Inference System (ELFIS) for Improvement of Gas Consumption Estimation: A case study of Iran
Review of the prediction power of Altman and Ohlson Models in predicting bankruptcy of Listed Companies in Tehran Stock Exchange – Iran
رهیافتی بر رابطه نرخهای سود بانکی و تاثیر آن بر بازارهای مالی پول و سرمایه با تاکید بر بورس اوراق بهادار
تحلیل ریسک سرمایه گذاری احداث نیروگاه بادی به کمک شبیه سازی مونت کارلو
مدلسازی پیش بینی تورم با استفاده از مدل تلفیقی شبکه های عصبی مصنوعی با PCA
Estimation of Expected Return: CAPM vs. Fama and French
نظام سنجش اعتبار راهکاری عملیاتی جهت مدیریت ریسک
تبیین مدل معادله ساختاری عوامل موثر بر شاخص قیمت سهام در بورس اوراق بهادار تهران
توسعه مدل سه بعدی جهت اندازه گیری ریسک در ماتریس پورتفولیوی BCG
چگونگی محاسبه هزینه سرمایه با استفاده از مدل های برگرفته از بازار
بررسی تاثیر متغیرهای غیرمالی بر تصمیم گیری سرمایه گذاران در بورس اوراق بهادار تهران
بررسی عملکرد کوتاه مدت سهام عرضه عمومی اولیه: شواهد تجربی از بورس تهران
نظریه بازارهای سازگار رویکردی نو به نظریه بازارهای کارا
نوع شناسی کاربردهای تصمیم گیری چندمعیاره MCDA در تصمیم گیری های مالی
ارائه یک متدولوژی مهندسی مجدد برای سازمان های ایرانی
بررسی مدلها ی بلوغ دولت الکترونیکی ارائه مدلی برای کشورهای در حال توسعه
مروری بر معماری سیستمهای اطلاعاتی میان سازمانی مبتنی بر BPM
بررسی اثر سرمایه گذاری در تکنولوژی اطلاعات IT بر بهره وری سازمان
بررسی مشکلات و موانع بکارگیری فناوری اطلاعات مطالعه موردی: شرکت برق منطقه ای مازندران
ارزیابی توفیق وب سایت های تجارت الکترونیک درایران
تاثیرات سیستمهای سازمانی ES بر عملکرد سازمان: مطالعه ی پیاده سازی سیستمهای سازمانی ERP,SCM,CRM
بررسی اثر فرهنگ سازمانی بر انتقال دانش
کاهش هزینه استقرار سیستمهای یکپارچه و مدیریت منابع
ضرورت ایجادسیستمهای اطلاعات مدیریت در دانشگاه تربیت مدرس
ارائه مدلی جهت توسعه اثربخشی سازمانهای مجازی
مدل مدیریت دانش در سازمان دولتی
ارزیابی جو تنوع ودانش افرینی سازمانی
تحلیل و بررسی دلایل برون سپاری سیستمهای اطلاعاتی در بانکهای تجاری ایران
شناسایی سرمایه های دانشی و معیارهای ارزیابی عملکرد در شرکتهای فعال در زمینه انفورماتیک
بررسی شاخصهای عملکرد مدیریت دانش و ارایه مدل اندازه گیری
بررسی تاثیر خصیصه های تیمهای مجازی برروی هویت کارکنان
ارزیابی تجارت الکترونیکی B2B دربنگاههای کوچک و متوسط
تبیین مدل معادلات ساختاری توانمندسازهای مدیریت دانش شاهد تجربی : شرکتهای کوچک و متوسط استان مازندران
بررسی ضرورت استقرار ERP درشرکت ملی گاز ایران
ارائه مدلی به منظور پذیرش بانکداری اینترنتی مورد مطالعه بانک ملت
The elements influencing the online price dispersion on Iranian electronic retailers
ارزیابی فرایندهای مدیریت فناوری اطلاعات براساس چارچوب COBIT با استفاده از رویکرد فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی گروهی GFAHP
ارزیابی عوامل موثر بر توسعه ی اموزش الکترونیکی در دانشگاههای کشور
شناسایی عوامل تاثیرگذار بر رضایت کاربران از دوره های اموزش الکترونیکی با استفاده از روش تحلیل عاملی و DEMATEL
بررسی تاثیر مدیریت دانش سازمانی بر بهبود نظام ارزیابی عملکرد از دیدگاه کارکنان دانشی مدیران و کارشناسان شرکت ملی صنایع پتروشیمی NPC
بررسی عوامل موثر بر گرایش فروشندگان و مصرف کنندگان در استفاده از دستگاههای پایانه فروش POS
عوامل موثر بر بکارگیری خدمات موبایل بانک توسط مشتریان و رتبه بندی آنها موردمطالعه : یکی از بانکهای دولتی ایران
ارزیابی دیدگاه مدیران در خصوص وضعیت شهر الکترونیک در ایران با استفاده از تکنیکهای MADM فازی مطالعه موردی: شهر الکترونیک یزد
بکارگیری فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد یک فرایند اداری چندسازمانی : سرمایه گذاری در بخش صنعت استان یزد
Role of Discipline in the Organizational Maturity: An Analysis of Pakistani Business
تدوین چشم انداز سازمانی با رویکرد تحلیل محتوا و استخراج عبارات کلیدی مطالعه موردی مخابرات
Team dynamics model in project-based organisations
برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف چشم انداز با استفاده از تحلیل شکاف ، مصاحبه گروه کانونی و تحلیل SWOT و پیاده سازی آن در صنعت نفت
شناسایی و اولویت بندی معیارهای اثر گذار درموفقیت فرایند شکل گیری استراتژی بصورت جمعی
ارائه متدولوژی برنامه ریزی استراتژیک تحقیقات در سطح کسب و کار بنگاه
کاربرد مدل ترکیبی کارت امتیازی متوازن - فرایند تحلیل شبکه ای گروهی (BSC-GANP) در رتبه بندی شاخصهای ارزیابی عملکرد صنعت کاشی و سرامیک استان کرمان
بکارگیری فرایند تحلیل شبکه ای فازی جهت انتخاب استراتژی رقابتی در بانک
ارائه تجربه بسط استراتژی و مدیریت عملکرد با استفاده از رویکرد هوشین کانری در مدیریت فروش شرکت طراحی مهندسی و تامین قطعات ایران خودرو ساپکو
بررسی موانع مطالعه مقایسه ای در سازمانهای دولتی ایران و ارائه راهکارهای بهبود آن
شناسایی عوامل موثر بر تصمیم گیری بین المللی سازی شرکت های کوچک و متوسط
الگوی امتیازدهی متوازن BSC ابزاری برای اجرای استراتژی
تکمیل مدل ماموریت اشریج و ارتباط متقابل بین عناصر اصلی
Arriving At a Dynamic Model for Theory of Operation Strategy in the Third Millennium
ارائه چارچوبی یکپارچه جهت ارزیابی عملکردبیمارستان با تلفیق رویکردهای BSC-ANP
مفهوم قابلیت پویا و کاربرد آن برای کسب برتری رقابتی
بررسی عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی استراتژیک در شرکت ملی گاز ایران
الگوی جامع کنترل استراتژیک
بسط سیستم ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن با تمرکز بر زنجیره تامین
طراحی یک مدل مفهومی رشد برای بنگاههای کوچک و متوسط با رویکرد دینامیک سیستم ها
مدل برنامه استراتژیک شهر براساس کارت امتیازی متوازن مطالعه موردی شهر نیاسر
ارائه چارچوبی برای شناسایی فرصتهای رشد در بنگاههای مادر
چارچوبی جامع برای دسته بندی انواع سرمایه گذاری مخاطره آمیز
شناسایی عوامل موثر بر تعهد سازمانی کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی معادلاتساختار یافته و شبکه های بیزین
چالشهای مدیریت منابع انسانی در شرکتهای خصوصی ایران
بررسی عوامل موثر بر رضایت دانشجویان از محیط اموزشی
رتبه بندی و انتخاب کارکنان نمونه تحت محیط فازی تصمیم گیری گروهی با استفاده از تکنیک TOPSIS مطالعه ی موردی شرکت صنایع روشنایی جهان نور
تاثیر ممیزی مدیریت منابع انسانی بر سودآوری سازمانی در صنعت سیمان ایران
ارائه الگوریتمی ابتکاری بمنظور احصاء سمتهای ممتاز پذیر در صنعت نفت مطالعه موردی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی ایران
بررسی تاثیر تشکیل شبکه های اجتماعی برارتقای شغلی زنان مطالعه موردی: پرستاران زن بیمارستانهای شهرستان یزد
ارائه الگویی جهت بهبود طرح انتخاب کارگر نمونه با تلفیق معیارهای EFQM و تکنیکهای MADM
بررسی شایعات سازمانی و راههای کنترل ان
بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و اثربخشی سازمانی از دیدگاه اعضا هیئت علمی دانشگاههای اصفهان و علوم پزشکی اصفهان
تحلیلی بر عوامل موثر بر ارتقای بهره وری نیروی انسانی با استفادها ز تکنیک AHP فازی مطالعه موردی: سازمان اموزش و پرورش استان هرمزگان
The Impact Of Telework On Human Resource Management
بررسی دلایل عدم استفاده کارکنان شرکت ملی نفت ایران از مرخصی استحقاقی با استفاده از روش امیخته اکتشافی
بررسی ارتباط بین شاخصهای مهارتهای ارتباطات اثربخش با رضایت شغلی کارکنان اموزش و پرورش استان اذربایجان غربی
بررسی عوامل موثر بر جذب جوانان 28-18 سال استان اصفهان جهت فراگیری اموزشهای فنی و حرفه ای و ارائه راهکارهای بهبود در جذب انها
سنجش میزان امادگی زیرساخت ها در دانشگاه اصفهان برای پیاده سازی مدیریت دانش
چارچوبی برای طراحی نظام نواوری سازمانی تحلیلی نظری
مدلسازی ریاضی تولید نواوری ، تقلید نواوری و اثرات ان بر رفاه اجتماعی
مدلی برای انتقال تکنولوژی با استفاده از روشهای اماری برای دریافت کننده تکنولوژی
ارزیابی پروژه های تحقیق و توسعه با استفاده از تلفیق تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن
عوامل اجتماعی موثر بر موفقیت انتقال تکنولوژی در صنعت خودرو ایران
R&D Cooperation, Diversity and Innovation Performance:A Panel Data Analysis
ارزیابی ظرفیت نواوری بنگاههای اقتصادی: معرفی شاخصه ها و ابزار اندازه گیری وبکارگیری آن درشرکتهای اتوماسیون صنعتی ایران
بررسی تاثیر پیوندهای رابطه مند بر وفاداری مشتریان کلیدی موردمطالعه : بانک ملت
نقدی بر آمیخته سنتی بازاریابی ، چهار پی (4Ps) یا بیشتر؟
ارائه مدلی جهت ارزیابی و انتخاب بازارهای خارجی در صنعت خودروسازی
تاثیر محیط فیزیکی بر ادراک مشتریان از کیفیت خدمات در صنعت هتلداری مطالعه موردی هتلهای استقلال ، انقلاب و کوثر تهران
چارچوبی برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ایران براساس عوامل کلیدی موفقیت
جانمایی استراتژی های قیمت گذاری در چرخه ی عمر محصول براساس نقاط مرجع استراتژیک بازاریابی
ارائه ترکیبی از روشهای تصمیم گیری چند شاخصه و دلفی و کاربرد آن در ارزیابی و قیمت گذاری آثار هنری موسیقایی
Cluster analysis using data mining approach to develop CRM methodology
پیش بینی رضایتمندی مشتریان با استفاده از شبکه های عصبی مصنوعی ANN مطالعه موردی : هتلهای شهرستان یزد
طراحی مدل جامع ارزشگذاری مسکن به منظور ارتقا مدیریت بازاریابی و فروش منازل مسکونی درایران
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت ها در توسعه پایدار
سنجش میزان تمایل مدیران به بوروکراسی براساس مدل ایزن اشتات و رابطه آن با اثربخشی سازمانی در استانداری و فرمانداریهای استان لرستان
خصوصی سازی وچالشهای اجرای آن در ایران
تهیه ابزار سنجش بررسی مفهوم مسئولیت اجتماعی در نزد مدیران شرکت ها و موسسات ایرانی
حکمرانی شایسته : الگویی استراتژیک در مدیریت توسعه کشورهای نفت خیز مطالعه تطبیقی کشورهای نفت خیز صادرکننده نفت عضو سازمان اوپک 2004-1996
نظریه پردازی در پژوهشهای مدیریت
جایگاه مولفه قدرت در فرایند تصمیم گیری سازمانی
مدل کسب و کار کارافرین با رویکردی جامع
بررسی عوامل تاثیر گذار بر فرایند شناسایی فرصتهای کارافرینی در میان کارافرینان برتر منتخب
ارائه مدل مفهومی از توسعه کارافرینی فردی
نقش رسانه و به ویژه تلویزیون درپویایی کارافرینی بانگاهی به رسانه ملی
یادگیری کارافرینانه
طراحی نظامنامه پیشنهادی برای نحوه فعالیت و ارزیابی عملکرد تهیه کنندگان رسمی شبکه اول سیما
تجربه راه اندازی رادیو گفتگو
نرم افزار جامع اطلاعات معاونت امور مجلس و استانها مقطع زمانی تجربه مدیریتی : 1383-1388
بررسی تجربه سازمان صداوسیما در خودکفایی فنی و عملکرد ده ساله اداره کل تحقیقات و خودکفایی
راه اندازی رادیو جبهه ازمون بزرگ مساله یابی در صدای جمهوری اسلامی
راه انداز خط ارتباطی 2220 در بازرسی سازمان خط ارتباطی همکاران صدا و سیما با ریاست سازمان جهت طرح شکایات ، پیشنهادات و انتقادات در دوره ریاست دکتر لاریجانی
طراحی برنامه توسعه و پرورش رهبران بنگاههای جهانی شایستگی های موردنیاز رهبران بنگاههای ایرانی در کلاس جهانی
مهندسی مجدد فرایندهای عملیاتی و پشتیبانی فروش شرکت سایپا با تمرکز بر اولویتهای رضایتمندی مشتریان
ارزیابی مدیران و بازبینی سبک رهبری سازمانی ارائه تجربه کاربردی در شرکت پارس خودرو
مطالعه موردی طراحی و استقرار مدل مدیریت دانش استراتژیک با رویکرد سازمانهای یادگیرنده در شرکت مگفا
تجربه نقش مدیریت دانش در مدل تعالی شرکت ایران خودرو
جایزه تعالی منابع انسانی گروه سایپا
مدیریت تغییر با هدف اصلاح ساختار سازمانی و نیروی انسانی در امور آب و فاضلاب شهری بندر انزلی
مدیریت هزینه در برونسپاری بهره برداری و نگهداری طرح ابرسانی شهر اردبیل به بخش خصوصی
کاهش نرخ رشد مطالبات آب بهاء با استفاده از راهکارهای ارتباطی
تحول در مدیریت ارتباط با مشتری از طریق سامانه 122
ایجاد پایگاه داده متمرکز مشترکین شرکت آب و فاضلاب مشهد
طراحی الگوی مدیریت پیشگیرانه در مقابله با سیلاب در تاسیسات آب و فاضلاب شهر گرگان
بازنگری ساختار تشکیلاتی شرکت آبفا مشهد با محوریت برونسپاری تصدی ها
یکپارچگی سیستمهای مدیریتی از طریق نرم افزار سیستمهای یکپارچه مدیریت (نسیم)
حرکت در بعد چهارم
تجربه جاری سازی استراتژی های شرکت توزیع نیروی برق استان فارس و نتایج حاصله از ان
دستاوردهای پیاده سازی طرحهای اینترنشیپ در صنعت برق خراسان
دستیابی به منابع خرید رقابتی تر و توسعه فرایندساخت داخل قطعات یدکی نیروگاهی با کمک ابزار ایجاد تنوع در تامین کنندگان
اموزش و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه راهکاری استراتژیک درجهت اصلاح الگوی مصرف
مدیریت بحران برف سنگین بهمن 1383 در صنعت برق گیلان
خلق طرح ضربتی جهادی شکوفا
پیاده سازی سیستم بهبود زنگی کاری کارکنان QWL از طریق اسیب شناسی حوزه منابع انسانی شرکت توزیع برق اذربایجان غربی
سیستم جامع حقوق مالی
استقرار سیستم اندازه گیری رضایت مشتریان داخلی با استفاده از رویکرد Triple Role
بازدید و پایش مدیران د رمحیط کار مدیریت تشوبق در سازمان
سواپ گاز مایع، چالشها ، روشها
مطالعه موردی درشرکت ملی پخش فراوردههای نفتی منطقه ساری بحران قطع گاز شمال کشور و یخبندان در زمستان سال 1386
اموزه های یک تجربه موفق: تحویل و تحول پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی بزرگترین پروژه پالایشگاهی گاز کشور
تعالی سازمانی درشرکت پالایش گاز سرخون و قشم
استقرار و پیاده سازی نظام مدیریت بهبود بهره وری درمنطقه چهار عملیات انتقال گاز
نگاهی بر تجربه مدیریت فرهنگ سازمانی در شرکت گاز استان خراسان شمالی
مدلسازی ارزیابی بهره وری با رویکرد BSC,DEA مطالعه موردی در امور اداری شرکتهای گاز استانی
طراحی و استقرار چارچوب مطالعات توجیه محیط زیستی پروژه های عمرانی و زیربنایی شهرداری تهران با الگوبرداری از ارزیابی اثرات زیست محیطی
ارائه برنامه مدیریتی مناسب به منظور بهینه نمودن عملیات برف روبی و مقابله با شرایط یخبندان در شهر تهران
رتبه بندی اعتباری شهرداری تهران
ممیزی مکانیزه املاک شهر تهران
بودجه ریزی عملیاتی در شهرداری تهران
برنامه ریزی استراتژیک در شهرداری اصفهان تدوین، استقرار واجرا
اجرای روشهای نوین کاهش هزینه در شهرداری تهران
شناسایی و تحلیل مسایل سازمانی در آب منطقه ای سیستان و بلوچستان
طراحی و نهادینه نمودن مدیریت تعاملی در کیفیت منابع آب استان اذربایجان شرقی
نقش مدیریت مشارکتی در طرحهای توسعه منابع آب
مدیریت پروژه تونل انتقال آب کرج - تهران بروش طرح و ساخت داخلی برای اولین بار درکشور
استقرار سیستم مدیریت کیفی از طریق 9004 به منظور نیل به TQM در سازمان آب منطقه ای اذربایجان شرقی
ایجاد نظام سازمانی تحقیقاتی در شرکت سهامی مدیریت منابع آب ایران و شرکتهای سهامی اب منطقه ای
مدیریت روانابهای سطحی شهر تهران طراحی تئوری تشکیل شورای آب حوزه
تامین بخشی از منابع مالی طرح فاضلاب تهران از بانک جهانی