Articles Stat:
Number of Articles: 210Number of Proceeding pages: 2895
Papers View: 214110
9th International Management Conference
9th International Management Conference In date 2011-12-19 by ,گروه پژوهشي صنعتي آريانا in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 9th International Management Conference
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 9th International Management Conference
طرح ریزی مدل سنجش کیفیت خدمات درمانی با رویکرد مشتری گرایی و ارائه یک الگو برای شناسایی و اولویت بندی فرصت های بهبود (مطالعه موردی: درمانگاه مجتمع مس سرچشمه)
Human Resouree Motivation Factors Affecting Productivity in Iranian Gas Projects
تعیین سطح بلوغ سازمانی بر اساس الگی تلفیقی P-CMM و مدل سه بعدی بلوغ سازمانی در شرکت فولاد مبارکه
An integrated method in supplier development
چالشهای استفاده از نمودارهای کنترل انطباق پذیر در عمل: مزایا و معایب
مقایسه کارکرد نمودارهای VSI, VSS و VSSI
Causes of Handover Delays in Iranian Oil Pipeline Projects
بررسی رابطه میان استقرار نظام تعالی سازمانی بر اساس مدل جهانی EFQM و عملکرد کارکنان (شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مناطق نفتخیز جنوب)
ارائه مدل تصمیم گیری چند شاخصه بر بهره وری نیروی انسانی (مطالعه موردی: سازمان آموزش فنی و حرفه ای)
بررسی تأثیر استقرار مدیریت کیفیت بر شاخص های عملکرد در شرکت صنایع سیسمان دشتستان
بررسی عوامل بحرانی موفقیت پیاده سازی مدیریت کیفیت جامع و نقش آن در دستیابی به معیارهای تولید در کلاس جهانی
هوش اجرایی: رویکردی نوین در ارزیابی سازمانها (شرکت گاز اصفهان)
ارتباط شاخصهای تعالی سازمانی با تعهد سازمانی: بکارگیری مدل آلن و میر
ارائه راهکارهای بهبود عملکرد و احدهای تلفن گویا با استفاده از روش QFD
اولویت بندی مشخصه های فنی محصول در QFD فازی توسط ترکیب روشهای AHP فازی و عملگر ارزش انتظاری (مطالعه موردی: کارخانه روغن نباتی سیرجان)
توسعه فرآیند بهینه کاوی در ایران بر اساس رویکردهای برگزیده بین المللی و نیازهای سازمانی ایرانی
تحلیل میزان رضایت مشتریان با استفاده از ادغام مدل کانو و شاخص های رضایت، نارضایتی مشتریان و توسعه کیفیت (مطالعه موردی: بانک صادرات ایران)
بررسی و میزان رابطه عملکرد شعب تأمین اجتماعی بر مدیریت کیفیت جامع بر اساس مدل گاروین (مطالعه موردی کلیه شعب تأمین اجتماعی استان اصفهان)
بررسی میزان تعالی سازمانی بر اساس مدل پیترز و واترمن در شرکت سرمایه گذاری توکا فولاد اصفهان
بررسی رابطه بین رهبری اخلاق محور و مستبدانه با سه مقوله: مسئولیت پذیری اجتماعی مدیران، کارآیی تیم مدیریت ارشد و خوش بینی زیردستان از آینده کاریشان (مورد کاوی: شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی)
مطالعه و ارزیابی عوامل مؤثر بر تصمیم گیری و حل خلاقانه مسئله
بررسی راهکارهای کاهش ترک خدمت و غیبت کارکنان
بررسی رابطه فرهنگ سازمانی با استراتژی مدیریت دانش (مطالعه موردی در حوزه هنری تهران)
تدوین ماتریس فازی رضایت شغلی با معیار عملکردی دینامیک
اولویت بندی معیارهای چارچوب کیفیت رهبری (مدل LQF) بر اساس روش رمبراند
تبیین ویژگی های فرهنگ سازمانی مؤثر بر نهادینه کردن نظام مدیریت مشارکتی بر اساس مدل دنیسون (مورد مطالعه: واحدهای ستادی منطقه 5 عملیات انتقال گاز)
تبیین ارتباط و تأثیر فرهنگ سازمانی بر اعتماد سازمانی
کنترل و نظارت از دیدگاه قرآن، نهج البلاغه و سیره نبوی (ص)
A Culture Model as Mediator and Repository Source for Innovation
رابطه بین درک کارکنان از معنویت در محیط کار، هوش معنوی و رفتار شهروند سازمانی (ارائه مدل مفهومی)
مدل های مدیریتی (Management Fashions)
مؤلفه های مدیریت اسلامی Islamic management components
آسیب شناسی نقش مؤثر کارکنان جهت تصمیم سازی و تصمیم گیری در صنایع کشور (صنعت نمونه: صنعت آب و برق)
طراحی الگوی اعتماد سازمانی اثر بخش در اداره کل امور مالیاتی استان خراسان رضوی
یک مدل تغییر فرهنگ بر اساس یادگیری دو حلقه ای
بررسی رابطه هوش معنوی با استرس شغلی کارکنان در شهرداری مشهد
از نقد سازمانی تا تولد سازمانهای نقاد رویکردی نقادانه در یادگیری سازمانی
بررسی رابطه ساختار سازمانی و ا ز خودبیگانگی سازمانی
توسعه متدولوژی کاهش ضایعات با استفاده از مفهوم تولید ناب در صنایع جانبی خودرو
مدیریت ریسک زنجیره تأمین: مرور ادبیات
تخصیص بهینه منابع انرژی در ایران با رویکرد زیست محیطی
ارائه مدلی برای حل مسائل برنامه ریزی چند هدفه با منابع و متغیرهای تصمیم فازی
An efficient approach fo imprecise posynomial geometric programming
Optimal Pricing Strategy for Local Distribution Centers
کاربرد فرآیند تحلیل شبکه ای فازی بارویکرد مدلسازی غیر خطیدر شناسایی و رتبه بندی شاخص های مؤثر بر ارزیابی عملکرد زنجیره تأمین سبز شرکت های صنعتی کشور
همکاری در زنجیره تأمین در حالت کمبود مجاز: تئوری بازی های غیرهمکارانه
بررسی تأثیر فرهنگ هافستد بر پیاده سازی موفق مهندسی مجدد و ارائه مدل
طراحی نوآورانه محصول با استفاده از الگوی تلفیقی QFD ، کانو و TRIZ
روابط بین مدیریت کیفیت جامع (TQM)، درست به موقع (JIT) و نگهداری پیشگیرانه جامع (TPM) و اثر پیاده سازی آنها بر روی کارایی ساخت
بررسی سیستم ترکیبی تأمین ناب، چابک و سنتی و تأثیر این سیستم ها بر عملکرد تولید
ارائه یک الگوی تصمیم برای تعیین استراتژی برونسپاری فعالیتهای نت (مطالعه موردی در یک سازمان دولتی)
مدل مفهومی تصمیمات زنجیره تأمین معکوس
امکان سنجی بکارگیری الگوهای عملیاتی نظام بیمه تکافل در م ؤسسات بیمه ای ایران با توجه به موازین فقه امامیه
رتبه بندی اعتباری مشتریان حقوقی بانک سامان با استفاده از تکنیک AHP
ارائه مدلی برای رتبه بندی سهام تحت محیط تصمیم گیری چند شاخصه فازی گروهی
شناسای ناب هنجاری های بازار، در بازار سرمایه ایران
بررسی علل بی ارتباطی سیاستهای تقسیم سود بر ارزش بازار سهام شرکت ها (مطالعه موردی بورس اوراق بهادار تهران)
تعیین ترکیب بهینه دارایی ها به کمک برنامه ریزی پویای تصادفی چند دوره ای
شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترویک
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان با استفاده از تلفیق مدل های TAM و TPB
ارائه یک سیستم پشتیبان تصمیم فازی (Fuzzy DSS) به منظور انتخاب سیستم نرم افزاری مدیریت دانش سازمانی مطالعه موردی
پذیرش تبلیغ اینترنتی، در کسب و کارهای کوچک و متوسط ایران
بررسی ارتباط مدیریت دانش بهبود یافته با عملکرد عملیاتی سازمان
بررسی تأثیر عوامل کیفیت خدمات بانکداری اینترنتی بر رضایت مشتریان
عارضه یابی فرآیندهای فناوری اطلاعات با استفاده از مدل مرجع COBIT (مطالعه موردی: شرکت گاز پارس جنوبی)
بررسی رابطه بین زیرساخت های سازمانی و اثر بخشی مدیریت دانش (مطالعه موردی: شهرداری مشهد)
بررسی تأثیر اطلاعات در غلبه بر مقاومت مصرف کنندگان به پذیرش موبایل بانک ملی ایران
تعیین اولویت های سازمان جهت تدوین استراتژی دانش (مطالعه موردی: یکی از صنایع کشتی سازی در شمال ایران)
تأثیر ابعاد کیفیت خدمات الکترونیک بر رضایت مشتریان در B2C (مورد کاوی: بیمه اینترنتی ایران و البرز)
شناسایی عوامل مؤٍر بر بکارگیر خدمات ATM توسط مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)
Towards a Contingency Approach to Strategic Information Systems Planning: A Framework to compare and classify SISP Methodologies
بررسی پذیرش تکنولوژی بانکداری اینترنتی بین مشتریان بانک ملی ایران طبق مدل TAM
شناسایی و رتبه بندی زیرساختمانهای مؤثر بر راه اندازی تجارت الکترونیک در استان مازندران
بررسی عوامل مؤثر بر خریدهای اینترنتی بر اساس سلسله مراتب یادگیری استاندارد
بررسی میزان آگاهی مدیران پروژه های فناوری اطلاعات نسبت به عوامل عدم موفقیت پروژه ها در بانک
A STUDY OF CUSTOMER E-READINESS FOR ACCEPTING THE AUTO E-INSURANCE IN IRAN
مدلی برای ماکنیابی مراکز تجاری به کمک قانون جاذبه
انتخاب شیوه کسب اطلاعات بازاریابی (MKIS) بر اساس عملکرد در شهرک های صنعتی استان کرمان
بررسی عوامل مؤثر بر سیستم پذیری مدیران در حوزه های ستادی و عملیاتی
بررسی عوامل مؤثر بر استقرار تجارت الکترونیک در بازارهای پرتلاطم و متغیر (مطالعه موردی: شرکت مفتول چشمه کرمان)
نقش فناوری اطلاعات در رضایتمندی دانشجویان
بررسی، شناسایی و دسته بندی شاخص های ارزیابی قابلیت الکترونیکی شدن فرایند م بادلات بین سازمان و مشتریان
راهبرد دستیابی به چشم انداز سازمانی مبتنی بر استقرار سیستم ه ای سایبر نتیک با تأکید بر استفاده از مدیریت دانش
بررسی نقش مدیریت دانش مشتری (CKM) در توسعه بانکداری الکترونیکی
ارزیابی عملکرد دستگاه های خودپرداز با استفاده از شبیه سازی
مدل تلفیقی رتبه بندی پرداخت الکترونیک با استفاده از TOPSIS-DEA
ارائه معماری سرویس گرای سیستم پشتیبانی تصمیم گیری بیمارستانی در سلامت الکترونیکی
بررسی امنیت در سیستم های اطلاعاتی توسعه یافته با معماری سرویس گرا (SOA)
نقش توسعه خدمات بانکداری الکترونیک در ارتقاء رضایت مشتریان بانکها
استراتژی ها، عوامل حیاتی موفقیت، اقدامات مدیریت دانش و عملکرد دانشگاه ها
ارائه متدولوژی پیشنهادی مهندسی مجدد بمنظور پیاده سازی موفق ERP
تعیین اثر عوامل ک لیدی بر میزان استفاده از سیستم های بین سازمانی (IOS) و روابط بلند مدت شرکت ها (مطالعه ی موردی شرکت های هپکو، کمباین سازی و واگن پارس)
بکارگیری رویکرد مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) در طراحی نرم افزار جامع بهره برداری شبکه های توزیع برق مطالعه موردی: شرکت توزیع برق شیراز
هوشمندی کسب و کار و تعیین معیارهای ارزیابی عملکرد
بررسی عوامل مؤثر بر اعتماد مشتری در بانکداری آنلاین (مطالعه موردی: بانک سامان)
الگوهای سازمان دهی کسب و ارهای جدید در فرایند رشد بنگاه
رویکرد یکپارچه به نظام یادگیری زدایی و یادگیری سازمانی در سازمان یادگیرنده
تعیین عناصر تشکیل دهنده ی سازه ی تفکر استراتژیک
ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل مؤثر برجذابیت بازار منطقه آزاد کیش و ارائه استراتژیهایی جهت بهبود جذابیت آن
تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد بازار از طریق کارآفرینی محوری در محیط های متغیر (یکمطالعه تجربی در صنایع غذایی شهر مشهد)
مدیریت عملکرد سازمان های خدماتی توزیع شده مبتنی بر ارزش مشتریان
استراتژی و کارآفرینی در پرتو مدیریت استراتژیک
تدوین برنامه استراتژیک شرکت بهره برداری متروی تهران (94-90) با رویکرد مدیریت مشارکتی و با استفاده از مدل بومی برایسون
تجزیه و تحلیل موانع اجرای موفق استراتژی های بازاریابی با استفاده از رویکرد مدل سازی ساختاری تفسیری
تعیین میزان انطباق تفکر مدیران بامؤلفه های تفکر استراتژیک (مطالعه موردی: شرکت آبفا استان قم)
تحلیل استراتژیک جایگاه رقابتی کشورهای خاورمیانه بر اساس شاخص های رقابت پذیری جهانی
کاربرد منطق فازی در بهبود ماتریس مشاوران بوستون در مطالعه موردی یک شرکت فعال در زمینه برق و الکترونیک
هدف گذاری و برنامه ریزی راهبردی پیامدگرا در هولدینگ ها (فضای تصمیم گیری چند ه دفه برای هدف گذاری در شهرداری ها)
آینده پژوهی و ضرورت آموزش به مدیران هزاره سومی
بررسی نقش شرکت های هولدینگ در فرآیند خصوصی سازی
بررسی کارایی شرکتهای بیمه دولتی با استفاده از تکنیک تحلیل پوششی داده ها
تأثیر مصرف انرژی خانگی بر توسعه شهری با استفادهاز سیستمهای دینامیکی
شناسایی چالش های فراروی قطعه سازان کوچک و متوسط (شرکت های تحت پوشش ساپکو)
مقایسه و ارزیابی عملکرد بانک های استان گیلان با استفاده از روش ترکیبی کارت امتیازی متوازن و تکنیک AHP
مدل ارتباطی مدیریت استراتژیک با مدیریت پورتفولیوی پروژه، مورد مطالعه: پژوهشکده فاوا
شایستگی های هیئت مدیریه رویکردی جدید در انتخاب، بالنده سازی و ارزیابی اعضای هیئت مدیره
طراحی مدل مفهومی و ریاضی تعالی منابع انسانی در سازمانهای دولتی ایران
چالشهای مدیریت منابع انسانی در بخش عمومی: مطالعه ای در نظام مدیریت منابع انسانی وزراتخانه های کشور
تأثیر م خاطرات حاصل از کاربرد فناوری اطلاعات بر عملکرد ابرکارکنان سازمان
معرفی مدل جامع و سیستمی مدیریت جانشین پروری برای سازمان ها
بررسی فرایند آماده سازی و توجیه کارکنان بدو استخدام دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1387
بررسی نگرش ایمنی پرسنل و تأثیر آن بر وضعیت ایمنی و بهداشت سازمان (مطالعه موردی: شرکت کشت و صنعت فارابی خوزستان)
بررسی علل و پیامدهای دورکاری و ارائه راهکارهایی برای مدیریت مؤثر دورکاران
System Dynamics Modelling of a Job Satisfaction Evaluation System in Health Insustry
عوامل مؤثر بر پذیرش بانکداری الکترونیک از سوی مشتریان (مورد مطالعه: بانک سامان)
بررسی عوامل مؤثر بر موفقیت پروژه های خرید لیسانس با تمرکز بر محیط یادگیری: مطالعه مورد صنعت پتروشیمی ایران
کاربرد یادگیری سازمانی مبتنی بر چهارچوب 4I در تشخیص فرصت های کارآفرینانه در سازمان
Inward Knowledge Transfer: a Case Study in Iran Telecommunication MNCs unit
بررسی رابطه میان تسهیم دانش، توانایی جذب و قابلیت نوآوری
بررسی اثر عوامل اختلال مدیریت نوآوری بر عملکرد نوآوری سازمان (مطالعه موردی: شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان)
استفاده از تصمیم گیری کمی در انتخاب بهینه ترین روش پیش بینی تکنولوژی
بررسی رابطه استراتژی های مدیریت دانش، یادگیری سازمانی و نوآوری سازمانی صنایع کابل
مطالعه تئوریکی- تجربی ارتباط بین دانشگاه و صنعت A Theoretical Experimental Study of Relationship Between University And Industry
مقایسه تطبیقی مدلهای مدیریت دانش مشتری با مهندسی مجدد ارتباط با مشتری
کاربرد تکنولوژی توزیع داده ها به روش مگا در سیستم های حمایت از تصمیمات بازاریابی
تأثیر آشنایی با برند و نوع محصول بر پاسخ مشتری به بازاریابی خیرخواهانه
بررسی اثر مؤلفه های سازنده برند بر رضایتمندی مشتری از طریق ارزش ادراکی برند
ارائه الگویی جهت بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری مشتریان به برند در صنعت بانکداری
تأثیر رعایت انصاف بر جلب مشتری در خصوص بهبود خدمات (مورد مطالعه: هتل های شهر شیراز)
تبیین تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
بررسی تأثیر ارزش از نگاه مشتری بر بازارگرایی در صنعت خدمات (شرکت بیمه ایران)
بررسی تأثیر عوامل محیطی بر میزان صادرات
شناسایی و ارزیابی عوامل مؤثر بر گرایش مشتریان در استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی
بررسی تأثیر پیوند رابطه ای بر نگرش و قصد مشتریان به دریافت خدمات
بررسی اثر تاکتیک های تأثیرگذاری مورد استفاده فروشندگان بر گروه های مختلف خریداران در فرایند فروش حضوری (مورد پژوهی: بیمه عمر شرکت بیمه سامان)
اولویت بندی عناصر آمیخته ترفیع در صنایع غذایی پردیس با استفاده از تکنیک AHP
بررسی تأثیر بازارگرایی و مسئولیت اجتماعی بر عملکرد شرکت (مطالعه موردی شرکت های تولیدی متوسط و بزرگ شهر رشت)
اثر شاخص های کمی آموزش بر رشد اقتصادی استان های کشور (طی سال های 1379-1385)
تکامل دیالکتیک تئوری ذی نفعان و حاکمیت شرکتی، از سودگرایی هیوم تا اخلاق فضیلت ارسطو
فساد اداری و سازمانی و ارائه الگویی برای شاخص های فساد
اصول اخلاقی در سازمان: با نگرشی در باب جایگاه هیئت مدیره و کمیته های آن
دولت افقی و پاسخگویی افقی: چیستی، چرایی و موانع تحقق آن در ایران
خط مشی گذاری، نقش بارز دولت ها در ایجاد مزیت رقابتی در عرصه جهانی شدن
بررسی موانع پیش روی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در انجام پژوهش های کاربردی
بررسی مؤلفه های ظرفیت سازمانی و تأثیر آن بر عملکرد (در سازمان های بخش دولتی شهر اصفهان)
موانع طراحی سازمان خلاق در سازمانهای ایرانی
بررسی نقش حاکمیت شرکتی درمدیریت مصرف برق مشترکین خانگی
مهندسی مجدد تأسیسات در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
ارزیابی گزارش ابجد عملکردی شرکت آب فاضلاب شیراز با کمک روش تاکسونومی عددی
فاینانس از محل منابع جاری جهت اجرای شبکه و خطوط جمع آوری و نصب انشعابات فاضلاب
پیاده سازی و مدیریت سیستم دورکاری (Telework) بر اساس فناوری LYNC در شرکت آب و فاضلاب مشهد
بهبود شرایط محیطی به منظور افزایش بهره وری نیروی انسانی در شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
ارتقاء رتبه شرکت با اجرای مدیریت جامع ارزیابی عملکرد
تجربه مدیریت استراتژیک از طریق کارت امتیازی متوازن در شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی
ارزیابی عملکرد شرکت آب و فاضلاب روستایی استان مرکزی با رویکرد مشارکت کلیه واحدها و مناطق
اشتراک سازی تجارب مدیریت در فرایند تدوین برنامه ریزی های بلند مدت شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین
پیاده سازی مدیریت آمار در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین
استقرار نظام مدیریت دانش در پروژه 17 و 18 پارس جنوبی
کاهش هزینه های تولید
جلب رضایت مشتری با ابزار آنالیز شکاف در سالن بدنه سازی شرکت پارس خودرو
طراحی و استقرار مدل اجرایی CSM به منظور اندازه گیری رضایت مشترکین و متقاضیان برق شرکت برق منطقه ای یزد
چگونگی تدوین و پیاده سازی نقشه دانش و نتایج آن در شرکت برق منطقه ای تهران
مدیریت و پیاده سازی سامانه فوریت برق (121) در سطح ملی
ارائه مدل مدیریت تبادل تجارب صنعت برق
مدیریت عملکرد: ابزار سرآمدی در عملکرد مدیریت
بکارگیری متدولوژی و تکنیک های نوین استقرار نظام جامع مدیریت دانش در شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی
کاربرد مدل نقش تیمی بلبین برای بهبود اثربخشی تیمهای کاری در شرکت ملی پالای و خش فرآورده های نفتی ایران
مدیریت انتخاب واحد برتر بهره برداری در شرکت پالایش نفت بندرعباس
مورد کاوی طراحی مدل ساختاری معاونت رسانه های مجازی سازمان صدا و سیما با بهره گیری از معماری سازمانی و رویکردهای نوین مدیریتی
به کارگیری مدیریت دانش (KM) در یکپارچه سازی نظام های دانش (EAI) در مرکز تحقیقات صدا و سیما
چگونگی بازآرایی مناسب های دینی، ملی و بین المللی در چارچوب مدیریت پیام
حل مسئله های پیش بینی شده و نشده ویژه برنامه تلویزیونی «عمق آب»
طراحی الگوی رسانه ای نوین برای رادیوهای اروپا و آمریکای برون مرزی با هدف حضور مژثر در فشای مجازی
تجربه مدیریتی تأسیس شورای ایرانیان خارج از کشور صدا و سیما برای ارائه به همین کنفرانس بین المللی مدیریت
پروژه مدیریت راه اندازی شبکه فیلم و سریال iFilm با تکنولوژی اتوماسیون کامل
شاخص سازی نظارتی در رسانه ملی
ساماندهی شوراهای درونی و بیرونی صدا و سیمای مراکز
چابک سازی سازمان و روان سازی گردش امور جاری در تأسیسات اندازه گیری گاز صادراتی بازرگان
طرح کنترل و کاهش حوادث برخورد خودروها با علمک های گاز در معابر باریک تهران
ارائه مدل تعالی آموزش در سازمان ها
تدوین استراتژی های منابع انسانی (مطالعه موردی: شرکت گاز خراسان رضوی)
استقرار سیستم اطلاعات مدیریت و ضرورت پیاده سازی سیستم پشتیبان تصمیم گیری در حوزه منابع انسانی شرکت ملی گاز ایران
گروه بندی مشاغل شرکت ملی گاز ایران
بهبود عملکرد واحد آموزش در شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی
استفاده از مدل های چندمعیاره (MCDM) جهت محاسبه پاداش واحدها و کارکنان منطقه دو عملیات انتقال گاز
بررسی علل موفقیت یکی از حلقه های کنترل کیفیت شکرت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری در بازه زمانی (1384-1383)
طراحی و استقرار دستورالعمل اجرایی بهینه سازی و اصلاح الگوی مصرف منابع (آب، برق، گاز و کاغذ) در ساختمان های تابع شهرداری تهران
طراحی و پیاده سازی سیستم محاسبه بهای تمام شده خدمات و پروژه های عمرانی در سیستم جامع مالی شهرداری تهران
اصلاح ساختار سرویس رسانی به تماشاگران فوتبال در استادیوم آزاد
تدوین برنامه میان مدت شهرداری ها در ایران؛ نمونه تهران
تأمین منابع مالی پروژه بلوار پیامبر اعظم (ص) (حرم- جمکران) از طریق اوراق مشارکت
ایجاد هم افزایی در مدیریت منطقه نه شهرداری مشهد با بهره گیری از مشارکت محله
انتخاب الگوی مؤثر تدریس در دوره پیش دبستانی در موضوع عبور و مرور و ترافیک
طرح تفصیلی جدید کلانشهر تهران
اعمال ضریب ویژگی در ارزیابی عملکرد مانطق 22 گانه شهرداری تهران
سیستم محاسبه نرم نیروی انسانی در شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی
طراحی مدل اجرائی و روند پیاده سازی طرح دورکاری در شرکت سهامی آب منطقه ای یزد
طراحی و اجرای نظام فرهنگ پذیری دانش آموزان درباره چالش های منابع آب
بررسی عوامل مؤثر بر فساد اداری و شناسایی گلوگاه های فسادخیز در شرکت آب منطقه ای اردبیل
ترسیم چشم انداز و سند راهبردی آب استان آذربایجان غربی در افق 1404 توآم با رویکردی عملیاتی در شیوه اجرا، کنترل و بازنگری آن