Articles Stat:
Number of Articles: 22Number of Proceeding pages: 267
Papers View: 2297
12th National Conference on Management and E-Commerce
12th National Conference on Management and E-Commerce In date 2025-09-22 by ,موسسه پژوهشی مدیریت مدبر با مشارکت مجامع علمی in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: Proceedings 12th National Conference on Management and E-Commerce
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 12th National Conference on Management and E-Commerce
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی با میانجیگری بهره وری کارکنان در شرکت پتروکیمیا
مروری بر توسعه نرم افزار برای دستگاه های اینترنت اشیا: معماری ها، فناوری های نوظهور و چالش ها
نقش رسانه های اجتماعی در اعتمادسازی و وفاداری مشتریان تجارت الکترونیک: مطالعه ای در بستر کسب وکارهای ایرانی
بررسی تاثیر مواجهه با هوش مصنوعی، نگرش نسبت به آن و درک دقت هوش مصنوعی بر تصمیم خرید پوشاک آنلاین با نقش میانجی اعتماد به برند و تجربه جریان
تاثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد کسب و کار الکترونیکی با میانجیگری اعتماد الکترونیکی مشتریان
بررسی تاثیر هوش مصنوعی مولد بر بهبود تجربه مشتری در پلتفرم های تجارت الکترونیک
تاثیر گیمیفیکیشن در بازاریابی شبکه های اجتماعی
مدیریت مالی و استراتژی سرمایه
بررسی اثر قابلیت های تجارت الکترونیک برعملکرد شرکت ها با توجه به نقش میانجی چابکی سازمان (مطالعه شرکت های نوآور و دانش بنیان)
کاربرد هوش مصنوعی در کنترل کیفیت و بهره وری: رویکردهای علمی چالش ها و حاکمیت مسئولانه در صنعت
تاثیر استراتژی های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی بر رفتار مصرف کننده، تجربه دیجیتال مشتری و عملکرد فروش
تاثیرات گزارش های سامانه مودیان و صندوق های فروشگاهی در سیستم های XBRL و XARL
بررسی روش های قیمت گذاری در فروشگاه های آنلاین
تجارت هوشمند
نقش چت بات های مبتنی بر هوش مصنوعی در بهبود تجربه مشتری و افزایش فروش در تجارت الکترونیک
تاثیر ارزش گشودگی به تغییر بر قصد پذیرش دستیار صوتی هوشمند با نقش میانجی دلایل موافق، دلایل مخالف و نگرش نسبت به پذیرش دستیار صوتی هوشمند
تحلیل روش های مختلف بهره برداری از ابزارهای تجزیه و تحلیل داده مانند هوش مصنوعی های مولد برای بهبود فرآیندهای تجارت الکترونیکی
نقش دولت در تنظیم گری پول ملی دیجیتال (CBDC) و پیامدهای آن برای حمایت از کسب و کارهای نوپا در اقتصاد دیجیتال ایران
تاثیر شدت اخلاق گرایی و تصمیم گیری اخلاقی بر افشاگری در بین کارکنان سازمان پسماند شهر قزوین
تاثیر مدیران خلاق بر نواوری و درامد سازمان پسماند شهر قزوین
کاربردهای فناوری توکن غیرمثلی در آموزش عالی ایران: تحلیلی بر فرصت ها، چالش ها و استراتژی های پیاده سازی
مدل مدیریت فناوری اطلاعات یکپارچه با رویکرد پایداری برای ایجاد تعادل میان عملکرد زیست محیطی بهره وری داده و رقابت پذیری کسب وکار در تحولات دیجیتال سبز