Articles Stat:
Number of Articles: 85Number of Proceeding pages: 701
Papers View: 8556
The 13th International Conference on Internal Combustion Engines and Oil
The 13th International Conference on Internal Combustion Engines and Oil In date 2024-02-13 by ,Iranian Society of Engine in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 13th International Conference on Internal Combustion Engines and Oil
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 13th International Conference on Internal Combustion Engines and Oil
مروری بر بررسی اثرات استفاده از هیدروژن در موتورهای احتراق داخلی (بنزینی -گازمایع - دیزلی - گازسوز- اشتعال تراکمی واکنش پذیر کنترل شده-اشتعال تراکمی بارهمگن -اشتعال تراکمی شارژ پیش مخلوط)
پیش بینی آلایندگی خروجی خودرو در رانندگی واقعی با استفاده ازیک روش نوین جمع آوری گازهای خروجی به کمک شبکه عصبی
تعیین اندازه اجزاء خودرو پیل سوختی با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
مروری بر تاثیر شرایط خنک کاری بر طول عمر ابزار و صافی سطح با در نظر گرفتن اثر زیست سازگاری
بررسی و مقایسه عملکرد محافظ حرارتی آلومینیوم امباس و آلومینایز
بررسی عددی حداقل انرژی احتراق مخلوطهای ۴/CH هوا در فشار های بالاتر
کاربرد هوش مصنوعی برای استخراج چرخه رانندگی تراکتور کشاورزی
شبیه سازی اتوبوس هیبریدی برای خطوط فیدر اتوبوسرانی تهران
مطالعه عددی تاثیر زمانبندی تزریق بر آلایندگی یک موتور دوگانه سوز آمونیاک - هیدروژن
شبیه سازی سه بعدی پارامترهای عملکرد و آلایندگی موتور دیزل با سوخت پیش آمیخته بنزین به کمک دینامیک سیالات محاسباتی
مطالعه عوامل موثر بر مصرف سوخت دریک سیکل مسافت ثابت درون شهری با استفاده از مدلهای خوشه بندی و شبکه عصبی مصنوعی
بررسی تاثیر زاویه سپر عقب خودرو با افق بر ضرایب آیرودینامیکی و مصرف سوخت
تاثیر تغییر امپدانس موتور الکتریکی دریچه گاز بر کالیبراسیون موتور
بررسی اثر زاویه و نسبت هندسی در تشکیل جریان گردبادی داخل سیلندر
ارزیابی تاثیر پارامترهای مختلف سامانه مدیریت حرارتی باتری خودروهای الکتریکی بر دمای باتری
اثر ماژول موقعیت یاب در تلفن همراه بر دادهبرداری از رانندگی مسیر سمنان- شاهرود
استفاده از الگوریتم میانگین کی برای خوشه بندی دادههای رانندگی به منظور بررسی تاثیر نوع تجهیزات دادهبرداری در مسیر تهران- سمنان
مقایسه روشهای میانگین کی و سی فازی برای خوشه بندی دادهها ی رانندگی اسنپ در شهر تهران
توسعه چرخه رانندگی در شهر کرج با دادههای سرعت خودروی سمند بنزینی و روش خوشه بندی میانگین کی
بررسی عملکرد دستگاه چرخش سنج پارویی با استفاده از شبیه سازی عددی و آزمایش تجربی
رویکرد ترنسفورمر کانولوشنی برای تشخیص عیب شمع موتور با استفاده از سیگنال صدا
توسعه فرایند پلیسه گیری الکتروشیمیایی به کمک امواج اولتراسونیک برای فنر رینگ روغن موتور احتراقی
توسعه مدل تک منطقه ای احتراق براییک موتور اشتعال تراکمی کنترل واکنشی
خصوصیات جت هیدروژن فشار بالا برای ICE از نظر مورفولوژی و نسبت جریان
مدیریت ریسک در توسعه محصول موتور ایرانخودرو (ایپکو)
تاثیر حالت رانندگی در خودروی تویوتا پریوس بر تدوین سیکل رانندگی در شهر سمنان
آنالیز ماتریس درهم ریختگی در طبقه بندی چن دبرچسبی برای توسعه سیکل رانندگی در شهر بابل
مدل سازی افت انتقال صدای سیستم اگزوز خودروی شاهین با نرم افزار GT-POWER
تاثیر استفاده از نانو ذرات مس در روغن موتور درونسوز بر روی مصرف سوخت طی دوره گرم شدن
مطالعه و بررسی رفتار حرارتی طرح نوین خنک کاری ترکیبی پک باتری لیتیوم-یون با لوله حرارتی
کنترل سرعت خودرو با استفاده از سنسور اندازه گیری ضربان قلب
شبیه سازی واقعیت مجازی ایستگاه همبندی قطعه پرخوران موتور ملی -TC۷: EF با هدف توسعه قابلیت ها در آینده
کاهش آلایندگی و مصرف سوخت موتور دیزلی با کالیبراسیون مجدد برنامه رایانه موتور و پس پالایش
شبیه سازی غیر فعالسازی سیلندر و تاثیرات آن بر آلایندگی و مصرف سوخت
اثرات غیر فعالسازی سیلندر موتور اشتعال جرقه ای در فشار موثر متوسط ترمزی ثابت
بررسی عددی و بهبود سیستم خنک کاری بر مبنای لوله حرارتی برای باتری LCO با استفادهاز مدل NTGK
شبیه سازی دمایی موتور شش سیلندر خورجینی در نرم افزار GT-cool
بررسی تجربی اثر روش سوراخ کاری میان استوانه ای بر دمای آستری موتور سه استوانه
بررسی تجربی اثر بهبود مدار خنک کاری موتور با هدف کاهش دمای جداره چندراهه دودیکپارچه
اندازه گیری دمای محفظه یاتاقان پرخوران در شرایط مختلف عملکرد ی موتور
اثر ارتفاع و اکتان سوخت بر مصرف سوخت خودرو
مروری بر قطعات آب بندی و واشر موتور خودرو ساخته شده از نیتریل رابر پرینت شده
بررسی سازگاری قطعات الاستومری با سوخت بیودیزل در موتورهای درون سوز
کلاسترینگ و هموارسازی دادههای واقعی جمع آوری شده از اتوبوس شهری برای استخراج چرخه رانندگی در شهر کرمانشاه
کالیبراسیونیک موتور دیزلی با سیستم پاشش سوخت ریل مشترک با استفاده از روش تاگوچی با هدف کمینه سازی آلایندههای NOX و Soot
شبیه سازی لاگرانژی و بررسی تجربی فواره سوخت تزریق مستقیم بنزین
ارائه مدلی برای تخمین میزان سایش حلقه های موتور بر اساس مقدار بلوبای و مصرف روغن در آزمونهای دوام
تخمین میدان مغناطیسی دامپ ولو توربوشارژ از طریق اندازه گیری آکوستیک
طراحی و ساخت سامانه آزمون عملکرد و دوام مجموعه متعادل کننده (بالانسر شفت )
نقش سوخت های جایگزین و پیشرفته در آینده موتورهای درونسوز
شبیه سازی سه بعدی الکتروشیمیایی شارژ باتری لیتیومیون دریک خودرو برقی
شبیه سازی الکتروشیمیایی -حرارتی اتصال کوتاه و دشارژ پالسی باتری لیتیوم منگنز برای کاربرد خودروی الکتریکی
شبیه سازی عملکرد موتور دیزل ملی در حالت ترکیب سوخت گازو ئیل با دیمتیل اتر
مدلسازی خنک کاری پیل سوختی غشاء پلیمری با کانالهای مستقیم در خودرو برقی هیدروژنی
بررسی دقت ابعادی و هندسی چاپ سه بعدی ماهیچه هوای سرسیلندر موتور ارتقاءیافته TU۵+
روشهای تولید هیدروژن و برآورد هزینه تولید آن در ایران
مقایسه هزینه های چاه تا چرخ خودرو های برقی و احتراق داخلی
مقایسه تجزیه و تحلیل روغن کاری فیلم روغن دریاتاقان های ثابت میل لنگ موتور AT وAF با استفاده از نرم افزار AVL
تحلیل عملکرد دو مدل خودرو پرنده هیبریدی در دو سناریوی پرواز
بررسی عملکرد و آلایندگی موتور RCCI با ترکیبات و درصدهای مختلف گاز طبیعی
الگوی شایستگی مدیر طرح برای توسعه محصول موتور در شرکت ایپکو
ارزیابی شاخص قابلیت اطمینان میل لنگ موتور دیزل به کمک آزمون های شتاب یافته
تحلیل عددی و بهینه سازی پدیده فلاتر پرههای توربین شعاعی توربوشارژر
طراحی چرخه دوام خودرویی به روش خوشه بندی
عملکرد خروجی حالت ترکیب سوز۲۵% بنزین - ۷۵% گاز طبیعی و مقایسه آن با حالت گازسوز
تحلیل خرابی تخریب بلوک موتور در اثر برخورد شاتون دریک موتور درون سوز بنزینی
تاثیر پوشش آستر در فرآیند آلفین استوانه چدنی متخلخل بر ایجاد پیوند با بدنه آلومینیومی
بازیازی انرژی سیستم تعلیق فعال در خودروهای پیل سوختی
استخراج نگاشت تعویض دنده بهینه در چرخه جهانی با هدف کاهش مصرف سوخت
بهینه سازی مصرف سوخت خودروی هیبرید خورشیدی با روش الگوریتم گروهی ذرات
بررسی عددی فشار پاشش بالا، دمای سوخت و زمان انرژی دهی بر دبی جرمی و زمان پاسخ انژکتوریک موتور دیزل
بررسی عددی و تجربی اثر افزودن انباره بر سامانه سوخت رسانی ریل مشترک موتور دیزل
مطالعه ی تجربی تعیین نیروی اصطکاک بین رینگ و سیلندر با سنجش حرکت پیستون
روش عملی برای توسعه و بهینه سازی جریان تامبل دریک موتور اشتعال جرقه ای پرخوران
اندازه گیری نوری و شبیه سازی سه بعدی انژکتور تزریق مستقیم در محفظه حجم ثابت
بررسی دینامیک سیالات محاسباتی توربوشارژر با کمپرسور پروتد شروود
شبیه سازی دینامیک سیالات محاسباتی لایه سوخت در هنگام پاشش سوخت و احتراق موتور سه سیلندر تزریق مستقیم پرخوران
مطالعه مفهومی و تجربی موتور احتراق داخلی با چرخه آتکینسون برای خودروی دورگه سری موازی
طراحی و آنالیز حساسیت قطر تشدیدکننده خلا بر عملکرد سامانه ترمز خودروی پرخوران
تحلیلی بر استراتژی کنترلی و عملکرد خودرو هیبرید ۶۰DFM A
تحلیل یک بعدی و بررسی پارامتریک برخی متغیرهای طراحی پروانه کمپرسور پرخوران در موتورهای احتراق داخلی
طراحی ، شبیه سازی و ساخت یک ماشین سنکرون آهنربای دائم شار محوری تک جهته
تحلیل رفتار رانندگی از منظر مصرف سوخت با استفاده از دادههای واحد کنترل الکترونیکی موتور مبتنی بر هوش مصنوعی
بررسی عمر باتری لیتیوم یون با استفاده از مدل الکتروشیمیایی
Characterization of High-pressure Hydrogen Jet for ICE in terms of Morphology and Flow-rates