Articles Stat:
Number of Articles: 35Number of Proceeding pages: 328
Papers View: 77032
2nd International Conference on Internal Combustion Engines
2nd International Conference on Internal Combustion Engines In date 2002-02-16 by , in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 2nd International Conference on Internal Combustion Engines
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 2nd International Conference on Internal Combustion Engines
شبیه سازی فرآیندهای سیکل کامل یک موتور اشتعال جرقه ای شبیه سازی فرآیندهای سیکل کامل یک موتور اشتعال جرقه ای K-ε
طراحی سوخت آمای گازی مناسب برای موتور خودروی پیکان دوگانه سوز (بنزین + گاز طبیعی فشرده)
شبیه سازی دینامیک مکانیزم لنگ در موتور احتراق داخلی با چهار سیلندر خطی
برآورد اصطکاک و گشتاور وتوان تلفاتی درمکانیزم سوپاپ موتور پیکان 1600
بررسی تجربی تاثیر دمای سیال EGR در عملکرد و آلایندگی موتورهای S-I
محاسبه نرخ آزاد شدن گرما با استفاده از منحنی فشار در موتورهای درون سوز
A Simplified Model for Calculation of Blow-by Rate and Hydrodynamic Lubrication of Piston Rings in Internal Combustion Engi
استفاده از واکنشگر حرارتی برای کاهش آلاینده های یک موتور احتراق داخلی
The Clean Heavy Duty Diesel Engine of the Future: Strategies for Emission Compliance
شبیه سازی دینامیکی (گذرا) سیستم گاز رسانی LPG اتومبیل با استفاده از باند گراف
بررسی خواص مکانیکی کامپوزیتهای Al/SiCp ، مورد استفاده درقوای محرکه
اصلاح عملکرد و آلایندگی موتور دیزل- گاز - در بارهای جزئی با استفاده از روش های خفانش و EGR
Quasi-Dynamic Stress Analysis of Connecting Rod during Operation and Stress-Time Diagram Generation
تحلیل تجربی منیفولد ورودی موتور نیسان (Z-24)
بررسی عملکرد حلقه نشیمنگاهی چدن آلیاژی در بهبود کارآیی موتور گازسوز CNG
حل عددی جریان سیال دوران منیفولد در حالت سه بعدی دائم و گذرا
مدلسازی و کنترل موتور بر مبنای مدل
بهینه سازی زمان بندی سوپاپ های موتور پیکان 1600 به کمک نرم افزار Markplus
بهینه سازی پیستون پیکان دولوکس
بهینه سازی بازده تنفسی موتور احتراق داخلی بااستفاده از روش سطح پاسخ
کنترل مقاوم نسبت سوخت به هوا در موتورهای احتراق جرقه ای
تأثیر پر خورانِ فشار محدود همراه با اینترکولینگ بر کاهش دود سیاه در موتورهای اشتعال تراکمی
کاهش آلایندگی موتورهای دیزلی خودرو سنگین با بکارگیری روشهای ترکیبی
مطالعه آماری پارامترهای اصلی طراحی خودرو
Diesel Particulate Filters and Fuel Borne Catalysts as a Viable Solution to Reduced Airborne Particulate
بررسی خواص مکانیکی و تحلیل ساختاری شاتونهای تولید شده پیکان به روش فورجینگ پودر (PF)
بررسی عملکرد، آلایندگی و مصرف سوخت در ا نواع مختلف خودروهای گاز طبیعی سوز
توسعه مدل ریاضی نشر آلاینده های موتورهای اشتعال جرقه ای با اعمال زیر مدل توربولانس ( k-ε )
شبیه سازی سیستم خنک کاری موتورهای جرقه ای چهار زمانه آب خنک
بررسی اثر بازگردانی دود (EGR) بر میزان آلاینده های خروجی و عملکرد موتور پیکان 1600 سی سی
شبیه سازی فرایند تراکم و احتراق در موتور دوگانه سوز
اثر تغییر نسبت تراکم و سوخت بر عملکرد موتورهای اشتعال جرقه ای
سوپاپ موتور پیکان ١٦٠٠ : بخش اول تحلیل ترموالاستیک و مودال سوپاپ
سوپاپ موتور پیکان ١٦٠٠ : بخش دوم طرح دوتائی کردن فنر سوپاپ و مزایای آن
بررسی تنشهای حرارتی و مکانیکی وارد بر پیستون موتور