Articles Stat:
Number of Articles: 90Number of Proceeding pages: 736
Papers View: 58190
The 7th International Conference on Internal Combustion Engines
The 7th International Conference on Internal Combustion Engines In date 2011-11-08 by ,Iranian Society of Engine in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 7th International Conference on Internal Combustion Engines
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 7th International Conference on Internal Combustion Engines
بررسی موادی و مغایرت های ابعادی در یک بستار موتور ترک خورده
بهینه سازی پارامترهای پوشش حایل حرارتی با کاربرد در موتورهای دیزل تحت بارهای خستگی و خمشی
پیش بینی خرابی سایش در یاتاقان چشمی بزرگ دسته سمبه یک موتور دیزل با استفاده از روش تحلیل الاستو-هیدرودینامیک
Notch effects on high cycle fatigue life of engine components
Numerical investigation of initial condition of high pressure underexpanded methane injection into still air
مطالعه اثر هندسه راهگاه های ورودی موتور دیزل بر ضریب تخلیه و نسبت چرخش جریان ورودی
بررسی عددی تاثیر نسبت هم ارزی مخلوط بر پارامترهای عملکردی و حرارتی موتور گاز سوز O457-CNG
تاثیر رواداری ابعادی میل بادامک هوا در عملکرد هیدرولیکی سامانه زمان بندی متغیر سوپاپ موتور ملی
اندازه گیری و تحلیل تاثیر پارامترهای شیب جاده، نوع تایر، سرعت خودرو، نوع دنده و وضعیت شیشه خودرو بر مصرف سوخت موتور خودرو در شرایط واقعی
شبیه سازی مدار روانکاری یک موتور پرخوران دریایی با استفاده از تحلیل شبکه ای جریان سیال و مقایسه آن با نتایج تست های آزمایشگاهی
صحه گذاری نتایج تحلیل اجزای محدود تنش گژن پین موتور ملیEF7 به روش تجربی
مطالعه عددی اثر پارامترهای مختلف بر طول شکست اولیه جت سیال در انژکتور
Accessory Belt Critical Operational Parameters
علل سایش قطعه استکان تایپت چدنی و روشهای بهبود خواص
ارایه یک مدل ترمودینامیکی جهت شبیه سازی موتورهای اشتعال جرقه ای با ترکیب سوخت گاز طبیعی و هیدروژن و بهبود آلاینده ها
شبیه سازی ترمودینامیکی موتور اشتعال جرقه ای و مقایسه آن با نتایج تجربی، قسمت اول: مقایسه مدل های مختلف انتقال حرارت
بررسی استانداردمصرف سوخت ارایه شده توسط موسسه استاندارد ایران برای خودروهای سواری ومقایسه با استانداردهای مصرف سوخت جهانی
بهینه سازی پارامترهای طراحی در یک اتصال چندراهه پودمانی
بررسی تاثیر حرکت و شکاف حلقه ها بر دبی گازهای نشتی در یک موتور دیزل سواری
Transmission Loss of Exhaust Muffler with Perforated Tube using Boundary Element Method
Combustion modeling in burner to simulate the catalyst aging condition
تحلیل خرابی نشتی در خنک کن روغن موتور دیزل دریایی
3-D Modeling of Combustion in a Natural Gas Fueled HCCI Engine
بررسی تاثیر شکل هندسی الکترودهای شمع بر عملکرد و آلایندگی موتور احتراق داخلی دوگانه سوز
طراحی کنترلر فازی برای یک اتوبوس هیبرید-الکتریکی سری با استفاده از بهینه سازی استاتیکی
ارایه راهکار تجربی بهینه برای تشخیص بدسوزی در یک موتور احتراق جرقه ای
بررسی موقعیت های مختلف بسته شدن سوپاپ ورودی در شرایط بارگذاری کامل و نیمه بار بر عملکرد موتور میلر
Improvement in combustion and emission characteristics of biodiesel fuel (KOME) by supplementary bio-based fuels
Evaluation of Diesel Engine Performance and Emission Using Blends of Diesel-Biodiesel-Polymer
بهینه سازی راندمان حجمی یک موتور احتراق داخلی مجهز به سیستم تایمینگ متغیر سوپاپ ها با استفاده از الگوریتم ژنتیک
Numerical Investigation of Influence of injector nozzle geometry on Formation of Direct Injection Gaseous Fuel Jet in a Constant Volume Chamber
شبیه سازی چرخه عملکرد موتور بنزینی دریایی(برون نصب) و صحه گذاری آن با نتایج آزمون عملکردی و تست دریا
جایگزینی سیستم پیش رانش هیبرید پیل سوختی- الکتریکی در یک خودرو سمند و مدل سازی آن
Condition monitoring of the accessory belt in automotive engine at its critical speeds
بررسی آزمایشگاهی تاثیر بازخورانی گازهای اگزوزدردماها و نرخ های مختلف بر آلاینده دوده در موتور دیزل تزریق غیر مستقیم
روش جدید تعیین مدت زمان سوختن در موتور های اشتعال جرقه ای، بر مبنای محاسبه انتروپی
بررسی عددی هندسه نازل بر پدیده کاویتاسیون در انژکتور سوخت
طراحی، مدل سازی و شبیه سازی اتوبوس هیبرید هیدرولیکی
بررسی اثر دما و زمان در عملیات نیتروژن دهی پلاسمایی فنر سوپاپ
تحلیل ترمودینامیکی موتور احتراق داخلی شش زمانه باجولاز شامل دیاگرام و ارزیابی راندمان حرارتی
بررسی تجربی سیکل استرلینگ و مقایسه آن با موتور استرلینگ
بررسی آزمایشگاهی عوامل درونی موثر بر آلایندگی موتور دیزل سواری ملی
تحلیل عددی پدیده شکست جت عمودی سوخت در محفظه احتراق موتورهای هوا تنفسی
طراحی کنترل کننده لغزشی مبتنی بر مشاهده گر کالمن تعمیم یافته برای کنترل آلایندگی موتورهای احتراق داخلی
بررسی علل خرابی و ترک خوردگی یک بستار موتور و شبیه سازی اجزاء محدود آن
مطالعه اثر میراکننده (دمپر) بر ارتعاشات پیچشی میل لنگ یک موتور 6 استوانه خطی
تحلیل ترمو-الاستو- هیدرودینامیک روانکاری فیلم روغن در یاتاقان چشمی بزرگ دسته سمبه یک موتور دیزل
ارزیابی عمر خستگی حرارتی مکانیکی قطعات گرم موتور دیزل
مطالعه تاثیر اتیل استر روغن پسماند و مخلوط های مختلف آن با گازوییل بر عملکرد و انتشار آلاینده های موتور دیزل مجهز به توربوشارژر
طراحی ،کنترل و مدل سازی دینامیکی سیستم هیبرید پیشران خودرو بر اساس جریان الکتریکی ورودی
enInvestigation about the Effect of Fuel Injection Timing on the GDI Combustion Performance and Emission Using KIVA-4 Code
بررسی تیوری و تجربی تاثیر بکارگیری سامانه زمانبندی متغیر پیوسته دریچه ها بر عملکرد یک موتور پرخوران اشتعال جرقه ای
توسعه شبیه سازی روغن کاری و سطوح تماسی مجموعه چشم کوچک شاتون، گژن پین و بوش برنزی
تحلیل اگزرژی و بررسی آزمایشگاهی شدت صدای خروجی در اگزوز یک موتور دیزل تزریق مستقیم
مقایسه آزمایشگاهی ترمهای اگزرژی، بازگشت ناپذیری و آلاینده های بنزین و مخلوط بنزین-اتانول در موتور دو زمانه
بررسی بهبود خواص و کارایی پیستون با تغییر روش ریخته گری و استفاده از ذرات تقویت کننده
بررسی عددی تاثیر تزریق چند مرحله ای سوخت بر نحوه تشکیل مخلوط احتراقی و آلایندگی در یک موتور دیزلی پاشش مستقیم در مفهوم احتراق دما پایین با کاربرد نرخ های بالای بازخورانی گازهای خروجی
بررسی خواص سایشی کامپوزیت های زمینه آلومینیومی تقویت شده با ذرات ترکیب بین فلزی NiAl
بررسی اثر ترکیب سوخت های دی متیل اتر و متان در یک موتور اشتعال تراکمی سوخت همگن
بررسی تجربی نوسانات فشار و تلفات اصطکاکی ناشی از افت تلمبه ای در فضای محفظه لنگ
Multi-Dimensional Modeling of the Combustion Process and Interactions with Flow Field in In-Direct Injection Diesel Engines
پیش بینی عدد ستان سوخت بیودیزل بر اساس ترکیبات اتیل استر اسیدهای چرب
اندازه گیری نیروی کشش تسمه موتور در حالت دینامیکی و بررسی عوامل تاثیرگذار بر آن
Determination Of In-cylinder Pressure Signal Noise With Diffrent Filteration Methods on Internal Combustion Engine
Developing a New CFD Model to Simulate the Combustion of Dual Fuel Engine
Simulation and validation of combustion characteristics of dual-fuel engines by developing advanced integrated 3D-CFD/chemical kinetics model
توسعه یک مدل کنترلی برای پیش بینی زمان احتراق در موتورهای HCCI
فرآیند کاهش مکانیزم با استفاده از روش DRGEP برای شبیه سازی احتراق در یک موتور HCCI گازسوز
آنالیز اگزرژی احتراق HCCI در موتورهای گازسوز
تحلیل گذرای روانکاری الاستو هیدرودینامیکی محل تماس رینگ پیستون و دیواره سیلندر در موتورهای احتراق داخلی
بررسی تاثیر رفتگی شمع بر ولتاژ مورد نیاز جرقه در موتور اشتعال جرقه ای گاز سوز
NUMERICAL SIMULATION OF POROUS MEDIUM INTERNAL COMBUSTION ENGINE
An Experimental Investigation of the Effects of Turbocharger on the Amount of Blow-by in Bi-Fuel Spark Ignition Engine
طراحی ، ساخت و تست آزمایشگاهی پیشگرمکن گازی موتور دیزل
Integrated Exhaust Manifold into Cylinder Head and Cooling It
مدلسازی و شناسایی پارامترهای دسته موتور هیدرولیکی موتور ملی تنفس طبیعی
طراحی و ساخت سیستم محرک سوپاپ الکترومغناطیسی برای موتورهای احتراق داخلی
بررسی، مطالعه و تحلیل تاثیر استفاده از توربوشارژرهای با توربین هندسه متغیر در افزایش بازدهی و کاهش مصرف سوخت موتورهای دیزلی
شبیه سازی سه بعدی فرآیند غلطک کاری فیلت وبررسی افزایش مقاومت خستگی خمشی میل لنگ
طراحی و شبیه سازی قوای محرکه هیبرید فلایویلی
Experimental investigation of the EGR temperature effects on the destruction of the fuel’s availability due to combustion processes in IDI diesel engine cylinder
Experimental investigation of the EGR temperature effects on performance of indirect injection diesel engines from the viewpoint of first and second law
بررسی رفتار دینامیکی مفصل غیر ایده آل دارای لقی در مکانیزم لنگ- لغزنده
Numerical Simulation of In-Cylinder Tumble Flow Field Measurements and Comparison with Experimental Results
Simulating Turbulence and Combustion in CNG Turbocharged Engine Considering Cylinder Thermal boundary layer and EGR
Emission Reduction Methods in a Partially Premixed Gasoline Fueled Compression Ignition Engine
تحلیل ترمودینامیکی موتور دوار پیستونی
تحلیل عددی موتور دوار پیستونی
Experimental Investigation of rail pressure and injection timing effects on performance and emission characteristics of a common rail heavy duty diesel engine
مدلسازی انتقال حرارت تماسی میان سوپاپ دود و نشیمنگاه آن با استفاده از مدلهای غیرخطی شناسایی سیستم به منظور مدیریت حرارتی موتور