Articles Stat:
Number of Articles: 379Number of Proceeding pages: 5679
Papers View: 513407
12th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
12th International Conference on Traffic and Transportation Engineering In date 2013-02-19 by ,سازمان حمل و نقل و ترافيك تهران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS 12th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in 12th International Conference on Traffic and Transportation Engineering
مقایسه روش شبیه سازی مونت کارلو و روش محتمل ترین حالت، در برآورد قابلیت اطمینان در شبکه حمل و نقل
The effect of traffic safety culture on the frequency of driving fatalities
بررسی زندگی پیاده و وضعیت آمدوشد شهری با تاکید بر حمل ونقل انسان محور (مورد: شهر رشت)
ارائه نقشه اعتلاء فرهنگ ترافیک با تاکید بر قشر موتور سواران
فضاهای پیاده محور و راهبردهای کاهش آلاینده های شهری
Evaluating different environmental indicators in urban transportation in order to rank environmental indicators considering in sustainable development of public transportation
رابطه نگرش درخصوص منزلت پلیس، هیجان خواهی و پرخاشگری با فرهنگ رانندگی مردان راننده شهر رشت
ارزیابی علل و عوامل عدم استفاده رانندگان حرفهای وسایل نقلیه سنگین از کمربند ایمنی در ایران
استفاده از بهینه سازی چندهدفی در تخصیص جریان ترافیک در حالت تقاضای سفر متغیر
PERCEPTIONS ABOUT THE TRAFFIC SAFETY AMONG THE TAXI MOTORCYCLISTS AND THEIR PASSENGERS IN PHAYATHAI DISTRICT, BANGKOK
مجتمع های ایستگاهی راهکاری نوین در تامین مالی پروژههای حمل و نقل ریلی درون شهری
آلودگی هوا و تأثیرات مترو در کاهش آن
Analysis of Child Pedestrian Accidents in Relation to Spatial and Temporal Attributes- A Case Study of Karachi
Using Extent Analysis Method for Risk Assessment of Road Network in Hazmat Transportation
مدیریت حمل و نقل هوایی در شرایط نامساعد جوی
A COMPARATIVE APPROACH TO EVALUATE THE EFFICIENCY OF PUBLIC AND PRIVATE TRANSPORT SYSTEMS IN THE PRESENT URBAN SCENARIO OF THE METROPOLIS OF KOLKATA
اجرای پایلوت ممیزی زیست محیطی راههای کشور
طراحی سیستم ارزیابی سیاستهای توسعه شهری حمل و نقل محور با اتکا بر مدلهاییکپارچه شهری (بررسی موردی: مترو تهران)
اصلاح تابع تواتر موثر با استفاده از شبیه سازی زمان انتظار در ایستگاه همگانی
Psychological factors influencing young Iranian’s traffic behavior: driving in speed and using pedestrian signal crossing
استفاده از فرصت کم نظیر احداث شبکه ریلی منطقه ای برای اصلاح ساختار توسعه مجموعه های شهری کشور و مهار بحران حاشیه نشینی: مطالعه موردی تهران
ارزیابی عملکرد و بهره وری و تعیین ساختار بهینه منابع و شاخصهای عملکرد نواحی 15 گانه راه آهن جمهوری اسلامی ایران با استفاده از رویکرد ناپارامتریک
طراحی شبکه اتوبوس رانی با هدف بیشینه سازی رضایت استفاده کنندگان
اثرات زیست محیطی اتوبوس های تندرو در مسیر خط 5
Developing Multi-objectiveModel for Multi-commodity Capacitated Arc Routing with Uncertainty in Demands
بررسی تطبیقی سامانه متروی تهران با متروی توکیو
اثرسنجی افزایش سهم وسایل نقلیه همگانی پرسرنشین بین شهری در کاهش تراکم ترافیک جادهها
بررسی اثر احداث خطوط ویژه اتوبوسرانی (BRT) بر میزان انتشارآلاینده ها
توسعه پایدار شهرها با محوریت تأمین زیرساختهای لازم و افزایش مطلوبیت استفاده ازدوچرخه درگروه های شهری مختلف (مطالعه موردی: گروه شهرهای کوچک-شهر ایوانکی)
اکولوژی جادههای آسفالت مطالعه موردی: جاده قزوین- الموت- تنکابن
پرداخت پارامتر پراکندگی ساده و ساختاربندی شده در مدلهای تصادفی تک متغیره ی انتخاب مسیر
تعیین میدانی میزان آلاینده های هوا و شاخص PSI در توقفگاه های اتوبوس های درون شهری تهران
ارایه مدل بهینه امدادرسانی و ارتباطات نهادها در شبکه های درون شهری
شناسایی عوامل موثر بر تبدیل خطوط عادی اتوبوسرانی شهر تهران به سامانه تندرو ( BRT)
بازنگری راهبردی در طراحی فضاهای شهری پیاده محور با تاکید بر کاهش آلاینده های شهری
On-Road Vehicle Emissions Forecast Using IVE Simulation Model
مدل سازی میزان استفاده از پل های عابر پیاده با توجه به متغیرهای هندسی و کاربری زمین، مطالعه موردی: منطقه 2 شهرداری تهران
بررسی ابعاد مختلف کاربست رویکرد توسعه مبتنی بر حمل و نقل (TOD) در کلانشهرها و شهرهای جدید
شناسایی پارامتر های موثر برمدل خرد شبیه سازی (مطالعه موردی عوارضی آزادراه تهران- ساوه)
حل مدل چند هدفه مسأله فرود هواپیما بر روی یک باند فرود با رویکرد کمینه کردن همزمان زمان و هزینه، با استفاده از یک الگوریتم فرا ابتکاری
ارزیابی جای پای اکولوژیک حمل و نقل شهرستان رشت
خطرپذیری عوامل زیست محیطی در دو فرودگاه شهر تهران با استفاده از اندازه گیری شاخص نمره دهی ریسک
Vehicle Routing Problem for Medical Supplies in Large-scale Emergency with Multiple Depot and Split Deliveries
ارائه مدل پیش بینی میزان تخلفات رانندگان براساس جایگاه اجتماعی و رفتار ترافیکی
تحلیل سلسله مراتبی کاربرد تکنولوژی های نوین روسازی در برنامه ریزی نگهداری وتعمیرات راهها (موردکاوی: جاده اصفهان-نائین)
ضرورت توسعه پیاده محوری درهسته مرکزی شهر اهواز، نمونه موردی خیابان طالقانی
مقایسه ای رفتار عبور کودکان دبستانی از خیابان بین سالهای 91-1389 و تاثیر آموزشهای ترافیکی بر رفتارآنها
مدل تخصیص ترافیک لوجیت ترکیبهای دوتایی چندرده ای با قابلیت ارزیابی و پیش بینی منافع استفاده از سیستمهای اطلاع رسانی در شبکه های حمل و نقل
وندالیسم در حمل و نقل عمومی
متدولوژی ارزیابی واگذاری اجرای سیستمهای هوشمند حمل ونقل به بخش خصوصی با رویکرد اقتصادی
بررسی راهکارهای مناسب جهت افزایش ظرفیت گلوگاههای ریلی کشور
ارزیابی تجهیزات ایمنی عابران پیاده در خیابان های شهری (نمونه موردی: شهر کوهدشت )
مقایسه استفاده از شاخصهای زمان تاتصادف و سرفاصله زمانی در سیستم های جلوگیری از تصادف
Availability and Accessibility Assessment of Public Transit System
مدلسازی حرکت در دوربرگردان با کمک مدل NaSch (مطالعه موردی دوربرگردان تقاطع استاد معین- دامپزشکی)
تأثیر فرهنگ ایمنی سازمان در بروز تصادفات در میان رانندگان شاغل اتوبوسرانی
ارزیابی اقتصادی تاثیر اتصال شهرک های اقماری به شهر تهران توسط سیستم قطار شهری
بررسی قوانین و مقررات در خصوص انتخاب، طراحی و نصب تابلوهای انتظامی در ایران و مقایسه آن با استانداردهای سایر کشورها و معرفی نقایص و کاستیهای موجود
امکان سنجی جایگزینی تقاطع لوزوی واگرا در مقابل تقاطع شهری تک نقطه ای توسط شبیه سازی میکروسکوپیک
تعیین میزان تولید و جذب سفر کاربری های مختلف شهر مشهد
شناسایی و تحلیل مشکلات رایج عبور و مرور جانبازان جسمی و حرکتی با رویکرد اصلاح مشکلات اولویت دار (نمونه مورد مطالعه منطقه 1 شهرداری تهران)
TRAFFIC RISK PERCEPTIONS IN A GHANAIAN PUBLIC
ترکیب روش دسته بندی و رگرسیون خطی در مدلسازی تولید و جذب سفر
Comparison of the1st and 2nd Orders of Reliability Method in Determination of the length of Speed Change Lanes
طراحی شاخصهای حمل و نقل پایدار در شهرهای صنعتی
مقایسه ی اهمیت کالیبراسیون و انتخاب مدل در دقت پیش بینی الگوی تصادفی ترافیک ایستا در شبکه های حمل و نقل شهری
عوامل روان شناختی موثر در سبک رانندگی رانندگان اتوبوس های درون شهری شهر تهران
اهمیت اندازه ی مجموعه های انتخاب ِتولید شده در تخصیص ترافیک تصادفی مسیر- مبنا
بررسی کشش سهم مسافر اتوبوسهای درون شهری نسبت به متغیرهای هزینه و سطح سرویس با استفاده از رویکرد رجحان بیان شده: مطالعه ی موردی شهر تهران
بررسی میزان جذب سفر مراکز تجاری مقیاس شهر، خارج از محدوده مرکزی (نمونه موردی: مجتمع تجاری الماس شرق- مشهد)
ارزیابی شاخصها و استراتژی های پایداری در شبکه حمل و نقل شهری با استفاده از تکنیکهای انتروپی و TOPSIS
بررسی تاثیر فاکتورهای شرایط روشنایی طبیعی مسیر و شرایط جوی و آب و هوایی،در پیش بینی تعداد تصادفات وسایل نقلیه سنگین (مطالعه ی موردی آزادراه کرج-قزوین)
مقایسه سه راهکار محدوده ممنوعه ترافیک، طرح تردد نوبتی و قیمت گذاری تراکم بر روی ترافیک شهر تهران
ارزیابی مقایسه ای کیفیت صدور معاینه فنی در مراکز مکانیزه شهرستان های مشهد و بیرجند
آموزشهای غیرمستقیم حمل و نقل در فضاهای شهری تهران
انتخاب یک شبکه یکپارچه دوچرخه بر مبنای شاخص های کلان و خروجی های نرم افزار EMME/2 در شهر تهران
اثرسنجی راهکارهای مدیریت تقاضا بر روی ترافیک شهر تهران
تحلیلی بر نقش مدیریت و تکنولوژی در استقرار سیستم های متروی بدون راننده
مدلی برای کاهش زمان انتظار مسافران در ایستگاه های متقاطع خطوط متروی تهران
Investigation of exhaust emission factors based on vehicle models
برآورد امنیت سیستمهای مبتنی بر RF TAG با کاربرد در حوزه مدیریت ترافیک شهری
بررسی تأثیر آموزش کنترل خشم برکاهش علائم خشونت در رانندگان حمل و نقل عمومی درون شهری
آشکارسازی اشیاء رها شده و مشکوک در متروی تهران به کمک پردازش تصویر
نگاهی به توسعه پایدار درحمل و نقل ریلیدر برخی از کشورهای جهان
مسئولیت مدنی رانندگان در تصادف با عابرین پیاده (تحلیل حقوقی ماده 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب 1389)
توسعه مدل ارزیابی عملکرد سیستم های ریلی درون شهری
تحلیل و بررسی رویکرد حمایتی قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی (مصوب 1389 ) در راستای رعایت حقوق شهروندی رانندگان با تاکید بر وظایف و تکالیف پلیس راهور
مکان یابی مراکز خدمات رسانی اضطراری با شرایط عدم قطعیت
اولویت بندی گزینه های غیرهم سطح سازی تقاطع ها به کمک روشهای تصمیم گیری چند معیاره
بکارگیری اطلاعات جغرافیایی داوطلبانه (VGI) در راستای توسعه SDI در حوزه حمل و نقل
بررسی تاثیر طرحهای ایمن سازی جادهای در استان خوزستان با در نظر داشتن تاثیرآنها برکاهش تصادفات در محور اهواز-سوسنگرد
بررسی تاثیر هندسه راه و حجم ترافیک بر روی نرخ تصادف در جاده های روستایی استان ایلام
ارائه مدل آماری برآورد تعداد تصادفات سالانه تاکسی در شهرتهران
ارائه روشی برای تعیین نرخ کرایه تاکسیهای خطی، مطالعه موردی شهر تهران
آسیب شناسی حمل و نقل عمومی و خصوصی معلولین و جانبازان (مورد مطالعه شهرستان بیرجند)
مسیریابی بهینه سیستمهای اتوبوس رانی داخل شهری با استفاده از الگوریتم ژنتیک
شناسایی الگوهای مسافرت شهری و مکانیابی بهینه ایستگاههای اتوبوس به منظورافزایش بهره وری حمل ونقل عمومی
سیستم تصمیم یار مدیریت حمل و نقل ایمن خودروهای تجاری در ایران بر اساس قوانین استخراج شده از روشهای طبقه بندی: مطالعه موردی آرشیو تصادفات
بررسی ایمنی حمل مواد خطرناک در خطوط ریلی و جاده ای کشور با رویکرد ارزیابی ریسک
تحلیل مزایا و معایب سیستم حمل و نقل در شهر اصفهان
طبقه بندی شدت تصادفات و استخراج ویژگیهای مؤثر با کمک تولید قوانین فازی: پیاده سازی موردی بانک اطلاعاتی تصادفات بریتانیا و اطلاعات نفتکشهای ایران
توسعه الگوی ارزیابی اقتصادی روسازی آسفالت ماستیکی سنگدانه ای (SMA) در دوره های زمانی کوتاه و بلند مدت
ارائه مدل به منظور اثرسنجی اعمال سنجش رمپ در معابر بزرگراهی به کمک نرم افزار شبیه ساز ترافیکی
گزینش و قطعی سازی مقادیر معیارهای اساسی برنامه ریزی بازیابی شریان های جادهای درون شهری پس از زلزله
امکان سنجی قابلیت پیاده محوری خیابان مدائن تهران
ارائه الگوی تصمیم گیری جهت افزایش پایداری شبکه حمل و نقل شهری با استفاده از تکنیک فرایند تحلیل شبکه ای (ANP)
Time-VaryingMulti-Criteria Decision Making Model for Iranian National Plan for Intelligent Transportation Systems Architecture
تأثیر BRT بر روی توسعه پایدار شهری و رضایت مندی مردم (مطالعه موردی:خط یک BRT تهران)
Development of an Automatic Land Use Extraction System in Urban Areas using VHR Aerial Imagery and GIS Vector Data
ارزیابی و گزینش سیستمهای حمل ونقل پایدار شهری در حالت عدم قطعیت با استفاده از روش ترکیبی AHP- VIKOR فازی، مطالعه موردی؛ شهر یاسوج
ساماندهی مکانی- فضایی پارکینگهای طبقاتی با استفاده از فنون تحلیل چند معیاری در محیط GIS (نمونه موردی: شهر اردبیل)
ارزیابی اثرات کنترل تقاطعهای با زمان بندی ثابت و هوشمند بر جریان ترافیک و آلودگی هوای شبکه ترافیکی درون شهری با استفاده از شبیه سازی
اولویت بندی خطوط اتصال کلان شهرتهران به شهرهای حومه ای به وسیله خطوط سریع السیر ریلی با استفاده ازنرم افزار EMME/2
فرایند اقتصادی برنامه ریزی حمل ونقل هوایی وتخصیص ناوگان
تحلیل اقتصادی پل های عابر پیاده بر کاهش مصرف سوخت و آلاینده های هوا
پیش بینی چگالی جریان ترافیک جاده های شیبدار با استفاده از مدل های ریاضی
An Advance Modeling and Control Strategy for a Real Freeway
پیاده مداری و طرح جامع پیاده روی
آسیب شناسی پل های عابر پیاده در سطح شهر تهران
تعیین خودکار نوع وسیله ی سفر با استفاده از GPS تلفن همراه و شبکه ی عصبی – فازی
بررسی معیارهای مورد استفاده در ارزیابی طرح های حمل و نقل عمومی شهری
پیش بینی کوتاه مدت جریان ترافیک با استفاده از شبکه های عصبی و پیش بینی بلند مدت
بررسی کیفی تاثیر عدم اجرای تقاطعهای غیرهمسطح همزمان با اجرای مسیرهای بزرگراهی بر انتظار راننده از مسیر
برآورد تابع تقاضای بار در راه آهن ج.ا.ایران و پیش بینی میزان تقاضا مبتنی بر طراحی سناریو قیمت سوخت
بکارگیری تکنیک هم جوشی داده ها در تخمین زمان انتظار خودرو جهت سوختگیری
مدیریت و برنامه ریزی اقدامات ایمن سازی راه با استفاده از تحلیل پوششی داده ها و برنامه ریزی در محیط فازی
بررسی میزان وابستگی و پیوند عملکردی میان شهر ساری (مرکز استان مازندران) و سایر شهرهای استان با استفاده از روش زمانی و مدل جاذبه نیوتن
امکان سنجی فنی بکارگیری قطارهای طویل در شبکه حمل ونقل ریلی
امکان سنجی اندازه گیری زمان سفر بزرگراهی با استفاده از سنسورهای مبتنی بر بلوتوث
Offering a New Model to Evaluate the Impacts of Management Policies on the Efficiency of Bus Rapid Transit System (Case Study: Tehran, Iran)
ارائه سامانه پیشنهاد مسیر چندمدی چندهدفه با استفاده از سیستم اجتماع مورچگان چندهدفه
مکان یابی و اولویت بندی احداث گذرگاه های غیرهمسطح عابرین پیاده به کمک روشهای فراابتکاری
الگوریتم هوشمند برای طبقه بندی وسایل نقلیه عبوری با استفاده از دوربین های نصب شده در کنار جاده
بررسی راهکارهای مختلف الگوسازی بزرگراه ها و ارایه دو راهکارهوشمند مدل سازی بر پایه ویونت
Modelling Driver Reaction in Crash Situations
بهینه سازی مسیرهای اتوبوس رانی با استفاده از الگوریتم مورچگان ( مطالعه موردی: سیستم اتوبوسرانی شهرضا)
IMPACTS OF LEAD VEHICLE CLASS ON DRIVER’S FOLLOWING BEHAVIOUR
Risk assessment in special events
مدل سازی تاثیر عوامل محیطی و ترافیکی بر شدت تصادفات در جاده های برون شهری
ارزیابی رفتار کودکان در هنگام عبور از عرض معابر به همراه والدینشان
مدل سازی تاثیر عوامل گوناگون بر تعداد تصادفات در جاده های برون شهری
Modeling of lead and cadmium density in the soil of urban roadside using traffic parameters
طبقه بندی و ارزیابی رفتار کاربران حمل ونقل عمومی مبتنی بر تحلیل داده های کارتهای هوشمند (مطالعه موردی؛ یکسازمان اتوبوسرانی مجهز به سیستم گردآوری خودکار کرایه)
بررسی اثرات زیست محیطی خطوط وسائل نقلیه با ظرفیت بالا (HOV) در بزرگراهها- مطالعه موردی بزرگراه شهید همت تهران
ارزیابی پارامتر شیب در بکارگیری سیستم های حمل و نقلی انسان محور با استفاده از GIS (نمونه موردی منطقه 4 شهرداری تهران)
مدل سازی و حل مساله تعیین سایز ناوگان با استفاده از مسیریابی وسایل نقلیه
Railroad Performance enhancement through Effective Maintenance Planning
تجزیه و تحلیل کلونی های شهری مشهد به روش خوشه بندی و با کمک آزمونهای آماری
تخصیص پهلوگاه در پایانه کانتینری با هدف کاهش زمان حضور کشتی ها در بندر با الگوریتم جستجوی میلهای (مطالعه موردی: بندر شهید رجایی)
نقش مدلسازی عابرپیاده به منظور امکان سنجی ایجاد پیاده راه با استفاده از نرم افزار LEGION (مطالعه موردی خیابان بهار)
مدل مسیریابی خطوط مترو با توجه به خصوصیات بهره برداری و ساخت براساس روشت صمیم گیری های چند معیاره
بررسی عملکرد شبکه جادهای و ریلیدر بحران زلزله تهران با استفاده از مدلسازی ریاضی و حل آن با نرم افزار GAMS
تعیین ابعاد حریم، کریدور تأسیساتی و محدوده حفاظتی در راه آهن ایران
بهبود رفتار رانندگان خودروهای سنگین با اصلاح شرایط و ساختار سیستم اعطای گواهینامه
توسعه مدل یکپارچه مکان یابی، مسیریابی تجهیزات سلسله مراتبی امدادرسانی در شرای طوقوع بحران
ایمنی در معابر شهری با استفاده از بازرسی ایمنی راه ( مطالعه موردی شهر مشهد)
ارتقاء کارایی تقاطع های چراغدار شریانی با استفاده از راهکارهای غیرمتعارف
تحلیل فضایی شبکه معابر و مکان یابی بهینه پارکینگ های عمومی، منطقه 17 شهرداری تهران
تعیین نواحی بهینه استقرار خودروهای امدادی جهت خدمت دهی به سوانح ترافیکی با در نظر گرفتن اهداف چندگانه
معرفی و مقایسه روشهای تعیین سرفاصله در حمل و نقل همگانی
VANET-based Vehicle Priority Scheduling System at Multi Intersection
بررسی نقش زمان بندی چراغ در هماهنگ سازی تقاطعات چراغ دار توسط روش های وبستر و اکسلیک
تعیین هزینه سیستمی سفر با هر یک از مدهای حمل و نقل شهر تهران در سال 1390
تعیین ارزش زمان سفر با استفاده از روش ترجیحات بیان شده مطالعه موردی : شهر تهران
بررسی اثرات احداث سامانه BRT بر بهبود روند زندگی شهریدر تهران (مطالعه موردی:مسیرآزادی-تهرانپارس)
شناسایی عوامل مؤثر بر اندازه Gap بمنظور ارائه راهکارهایی در راستای کاهش خطرات ناشی از آن برای مسافران
ارزیابی و اولویت بندی ایمن سازی محورهای حادثه خیز کلان شهر شیراز مبتنی بر روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
ارائه مدل اولویت بندی احداث تقاطع های غیرهمسطح بر اساس معیارهای ترافیکی، زیست محیطی و اقتصادی
طراحی سیستم تصمیم یار خبره برای زمان بندی سیستم حمل ونقل عمومی
مدل پویای اقتصاد حمل و نقل مسافر در مسیر استان آذربایجان شرقی و استان تهران
ارائه مدل مکانیابی پایانه های اتوبوس بین شهری با استفاده از روش P-Median (مطالعه موردی شهر تهران)
مقایسه مدل شبکه عصبی و مدل دوجمله ای منفی در برآورد تعداد تصادفات آزادراههای برونشهری با تکیه بر عوامل جاده ای(مطالعه موردی)
مسئله مسیریابی وسیله نقلیه: مبانی نظری، مروری بر ادبیات و افق های پیش رو
توسعه مفهوم شاخص نسبت فاصله توقف برای ارزیابی ریسک وقوع تصادفات متقاطع
بررسی روش انتخاب سیستم های حمل و نقل عمومی مناسب
تحلیل فضایی برخورداری مراکز زیست و فعالیت از شبکه حمل ونقل با استفاده از GIS، مطالعه موردی: نقاط سکونتگاهی استان تهران
ارزیابی معیار های مکان گزینی مسیر های پیشنهادی دوچرخه سواری با استفاده از مدل AHP نمونه موردی : شهر یزد
امکان سنجی ارائه معماری سیستم حمل و نقل هوشمند با استفاده از زیرساخت محاسبات ابری در ایران
بررسی اثرات اجتماعی-اقتصادی تسریع پروژه های عمرانی شهری مطالعه موردی پروژه شهید همت اصفهان
آنالیز حساسیت قیمت و تاثیرات آن در طراحی شبکه حمل و نقل همگانی
چالش های حمل و نقل پیاده محور در شهر تهران با رویکرد توسعه پایدار (مطالعه موردی، خیابان ستارخان)
بهینه سازی کلونی مورچه برای پراکندگی مسیریابی ترافیک
توسعه وارزیابی شاخصهای عملکردی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران وحومه(مترو) با رویکرد نوین کارت امتیازی متوازن
راهبرد های کارت امتیازی متوازن در توسعه وارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهر تهران با نرم افزار Balanced Scorecard
حمل و نقل همگانی و احساس امنیت مسافران (مطالعه موردی متروی شهر تهران)
ارزیابی مسیر بهینه دوچرخه در معابر شهری با رویکرد انسان محور (نمونه موردی مناطق 4،3،2 سنندج)
طراحی شبکه اتوبوسرانی با استفاده از الگوریتم ژنتیک در شهر مشهد
بررسی عملکرد هلیکوپترهای امدادرسان و امکان سنجی به کارگیری گسترده آنها در کشور
مدل ارزیابی مطلوبیت پایانه ها و سنجش اثرگذاری آنها بر توسعه حمل و نقل پایدار
سنجش عوامل موثر بر ترویج پیاده مداری با رویکرد توسعه پایدار با بکارگیری تکنیک تحلیل سلسله مراتبی فازی (نمونه موردی: منطقه 3 شهرداری تهران)
شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر خطای انسانی در بروز سوانح ریلی با رویکرد تصمیم گیری چند معیاره:رویکرد ویکور (VIKOR)
کنترل هماهنگ و ترکیبی ورودی و محدودیت سرعت با استفاده از روش نوین نرو-فازی تطبیقی
رویکرد ترکیبی-تطبیقی نروفازی جهت پیش بینی جریان ترافیک
بررسی اثر جنسیت بر تصافات از طریق رفتارهای غلط رانندگی و نوع شخصیت راننده
بررسی تراز معادل صدا با وضعیت ترافیکی در ناحیه 3 منطقه 12 شهرداری تهران (محدوده ترافیکی بازار بزرگ تهران )
بررسی جایگاه دوچرخه سواری در حمل و نقل پایدار شهری در ایران
مدیریت ریسک در حمل و نقل مواد خطرناک مبتنی بر مدلهای تصمیم گیری چند معیاره در شرایط عدم قطعیت
ارائه مدل مفهومی برای ساختار سازمانی مدیریت ایمنی ترافیک شهری در چارچوب معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران
ارائه ی کنترل گر غیرخطی استاتیک بهینه برای کنترل رمپ (مطالعهی موردی: بزرگراه نیایش)
برنامه ریزی و ساماندهی حمل و نقل و ترافیک شهری با استفاده از نرم افزار GETRAM (نمونه موردی: بافت مرکزی شهرهمدان)
بررسی تاثیر سیستم پرداخت جاده ای بر ترافیک در بزرگراه های درون شهری به روش مقایسه زوجی و آنالیز انتخاب گسسته (مطالعه موردی: شهر اصفهان)
کوتاهترین مسیر برای حمل ونقل در زنجیره عرضه با استفاده از کمترین درخت پوشا
بررسی اجزای کلیدی شکل گیری توسعه حمل و نقل محور پیرامون ایستگاه مترو میدان شهید علیخانی ملک شهر اصفهان
The development strategy of Pasdaran Boulevard based on the Transit-Oriented corridor
بهینه سازی مکانیابی حسگرهای کنترل کننده مرزها با توجه به وضعیتهای مختلف شبانه روز
سنجش شاخصهای موثر بر شکل گیری سوانح رفت و آمد سواره درونشهری با تحلیل سلسله مراتبی فازی (نمونه موردی:محله صفرآباد زنجان)
وزندهی پارامترهای موثر در انتخاب سامانه ی حمل ونقل عمومی مناسب برای دسترسی به فرودگاه بین المللی ساری در شرایط تصمیم گیری فازی
بررسی تحلیل فضایی تصادفات درون شهری و عوامل مؤثر انسانی در آن با استفاده از مدل ویکور و GIS (مورد مطالعه: شهر زنجان)
ارزیابی پایداری سیستم حمل ونقل مترو در شهر اصفهان
بررسی ارتباط بین شخصیت، نگرش به ایمنی و رفتار های مخاطره آمیز در شاغلین موتورسیکلت در شهر تهران
مقایسه نتایج تحلیل منفعت – هزینه با تحلیل چند معیاره در سرمایه گذاری در زمینه حمل و نقل شهری
ارزیابی عملکرد دستگاههای حفار مکانیزه ساخت تونل (TBM) در شرکتهای قطار شهری در ایران
تحلیل پویایی های عوامل موثر بر آلودگی هوای تهران با استفاده از رویکرد پویایهای سیستم
تعیین توابع تأخیر در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی:مطالعه موردی شهر تهران
An integrated plan for optimization of fuel consumption- a case study
سنجش و ارزیابی میزان پایداری شیوه های حمل و نقل شهری با استفاده از مدل جاپای بوم شناختی ( نمونه موردی : شهر ارومیه)
بررسی عوامل ساماندهی تردد موتورسیکلت ها در شهر تهران
الاستیسیته تقاضای سفر مدهای حمل و نقل نسبت به هزینه و زمان سفر مطالعه موردی : شهر تهران
تصادفات منجر به فوت و برآورد نسبی اتلاف سرمایه ی ملّی
ارزیابی سیستمهای حمل و نقل پایدار با استفاده از تلفیق روشهای تصمیم گیری گروهی AHP فازی محدود شده و VIKOR فازی اصلاح شده
مدل یکپارچه آلودگی هوا، کاربری زمین و تقاضای حمل و نقل در مناطق شهری ابزاری برایارزیابی پروژههای حمل و نقلی و شهرسازی (مطالعه موردی شهر تهران)
تحلیل اثربخشی اقدامات کم هزینه ایمن سازیاز دیدگاه رانندگان وسایل نقلیه
تحلیل سرعت در بزرگراههای شهر مشهد توسط دوربینهای کنترل سرعت
افزایش ایمنی و کارائی در سیستم اتوبوسرانی تندرو (BRT) (مطالعه موردی خط 1 اتوبوسرانی تندرو شهر اصفهان)
تحلیل چند معیاره و چند رده ای شبکه های حمل و نقل با استفاده از مدل های Mixed GEV : مبانی نظری و متدلوژی
ارائه روشی جدید برای ارزیابی کمی ایمنی در تونل های راه
ارایه مدل چندهدفه برای اولویت بندی عملیات بهسازی روسازی راه (PMS) (مطالعه موردی استان تهران)
افزودن قابلیت اریابی سیاست های مدیریت عرضه و نقاضا و حساسیت نسبت به متغیرهای اقتصادی در مدل سازی شبکه های حمل و نقل
تخصیص دینامیکی ترافیک به روش احتمالی بر مبنای تعادل استفاده کننده
ارتقا سطح ایمنی ترافیک و حمل ونقل از طریق فرهنگ سازی و آموزش رفتارهای ترافیکی به کاربران راهها
بررسی عوامل مؤثر برتصادفات ترافیکی وسایل نقلیه موتوری سنگین (نمونه موردی مناطق 15،4 و 21 شهر تهران در سال 89-1390)
امکان سنجی ایجاد شبکه دوچرخه درشهر نیشابور
بررسی سهم حمل و نقل سیمان در جاده های برون شهری ایران در آلودگی هوا با استفاده از GIS
مدل سازی رفتار پذیرش سرفاصله در رمپهای ورودی به بزرگراه
Proposing Simulation Model for Traffic of Urban Network Intersections Using Scheduled Traffic Lights
نحوه برآورد تعداد توقف گاههای هواپیماها و سطح پیشگاه فرودگاه (مطالعه موردی-فرودگاه ساری)
بررسی کیفیت خدمات سامانه اتوبوس های تندرو (BRT) با استفاده از مدل SERVQUAL (نمونه موردی خط 3 سامانه اتوبوسهای تندرو (BRT) کلانشهر تهران)
International Freight demand forecast of Tajikistan Railway Feasibility Study Project
مدل سیاستگذاری در توسعه سیستمهای حمل و نقل عمومی شهری مطالعه موردی شهر تهران
حل مسئله تخصیص همگانی متراکم به کمک تابع جریمه پویا
بررسی اثرات قیمت گذاری حمل و نقل بر افزایش ایمنی در ترافیک
آسیب شناسی تبلیغات محیطی از منظر ترافیک بر مبنای ضوابط و مقررات پیشنهادی ساماندهی تابلوهای شهری در سطح شهرداری منطقه یک (مطالعه موردی تلویزیون میدان قدس، پارکوی، میدان ارتش و استندهای سه معبر اصلی بلوار کاوه، اندرزگو و فرمانیه)
بررسی نقش انواع جریمه های ترافیکی در کاهش تخلفات با استفاده از تجربیات 7 کشور دنیا
تاثیر عملکرد انواع رمپهای خروجی بر ایمنی آزادراه ها در نواحی تاثیر واگرایی (مطالعه موردی آزاد راه های استان تهران)
عوامل موثر بر ارتکاب تخلفات رانندگی در ایران رویکرد اقتصاد جرم
تعیین مدل ریاضی شاخصهای تاخیر و زمان سفر در تقاطعات هوشمند با استفاده از نرم افزارهای شبیه سازی SimTraff و Aimsun
بررسی علل عدم رعایت مقررات راهور توسط موتور سواران از دیدگاه کارشناسان در شهرستان شیراز
برآورد تاثیر سامانه ی هوشمند تطبیق سرعت (ISA) در کاهش تصادفات فوتی موتورسیکلت در کلان شهر قم
تقویت حس مکان با توجه به طراحی داخلی در ایستگاه های مترو نمونه های موردی: ایستگاه مترو میرداماد و ایستگاه مترو هفت تیر
اولویت بندی نواحی ترافیکی در محدوده زوج و فرد شهرتهران به منظور قیمت گذاری پارکینگهای حاشیه ای
بررسی نتایج بکارگیری طرح دوچرخه همگانی در شهرداری منطقه 8 تهران (منطقه پایلوت کارگاهی )و ضرورت گسترش آن به کل شهر
کاربرد شاخص خطر برای شناسایی بخش های مستعد تصادف راهها بر اساس بازرسی ایمنی راه
بررسی و ارزیابی زمانهای امداد رسانی تصادفات ترافیکی (مطالعه موردی شهر تهران)
Motorcyclists Head Injuries Prevention Strategies (A Case Study of Tehran Province)
پیش بینی زمانسفر خودروها در مسیرهای برون شهری با استفاده از داده کاوی در سیستم اطلاعات مکانی
مقایسه دو سیستم خطوط وسائل نقلیه با ظرفیت بالا H.O.V برگشت پذیر و هم جهت در بزرگراهها- مطالعه موردی بزرگراه شهید همت تهران
ارائه یکروش هوشمند فازی برای جلوگیری از بر خورد وسیله نقلیه با مانع
انرژی و دفاع غیرنظامی در شبکه های حمل ونقل هاب وکمان
بهینه سازی خدمات حمل و نقل کانتینری در بنادر جنوبی کشور (مطالعه موردی: بندر شهید رجایی)
هوشمند سازی خودروها جهت نظارت ومدیریت در امرتردد ، ثبت تخلفات ، کنترل سرعت بصورت اتوماتیک و هوشمند سازی چهارراه ها ومعابر یک طرفه ، اجازه ورود به محدوده های طرح و ترافیک بطور اتوماتیک و محدود کردن حرکت خودرو در صورت نبستن کمربند راننده وثبت عملیات خودرو در حال حرکت
طراحی یک سیستم اتوماتیک مبتنی بر تشخیص و خواندن دقیق پلاک فارسی خودرها
تحلیل تاثیر پراکن شکاربری ها و اختلاط کاربری بر رفتار سفر در کلانشهر شیراز
بهینه سازی مسئله طراحی شبکه ی وابسته به زمان با استفاده از روش سیستم کلونی مورچه ها – نمونه مطالعاتی: سمنان
تعیین و تدوین معیارها و شاخصهای ارزیابی رفتار رانندگان حرفه ای ناوگان حمل و نقل مسافری
استفاده از استنتاج فازی سلسله مراتبی برای کنترل چراغ راهنما با توجه به داده های بهنگام
بررسی راهکارهای توسعه دوچرخه سواری در کلان شهرها، مطالعه موردی شهر تهران
بررسی نقش فرهنگ سازی و آموزش شهروندان در افزایش سهم حمل و نقل عمومی
مدلسازی تعداد تصادفات وسایل نقلیه در راههای استان تهران و تعیین وزن علت وقوع تصادف در ساعات شبانه روز
بهینه سازی سرویس حمل ونقل کارکنان صنایع بزرگ با استفاده از نرم افزارهای Arc GIS و TransCAD مطالعه موردی : مجتمع فولاد مبارکه اصفهان
هزینه خارجی گرمایش جهانی ناشی از تردد در راه های اصلی کشور
هوای بارانی خطرناکتر از هر نوع شرایط جوی در تصادفات
ارائه معماری مفهوم یو منطقی سیستم هوشمند مدیریت بهره برداری یکپارچه پیشنهادی در سامانه اتوبوسرانی شهر تهران
حمل و نقل ریلی درون شهری و تکنولوژیهای نوین ارتباطات و انتقال داده
ارائه مدل تمایل به پرداخت کاربران جهت ورود به محدوده قیمت گذاری شده شهری (مطالعه موردی: محدوده طرح ترافیک تهران)
Numerical Simulation of CO dispersion in Northern-Koohsar Mahdi urban tunnel in Shiraz
سیستم هوشمند ثبت تخلفات عبوراز چراغ قرمز (طرح کنترل گذرگاه عابر پیاده)
طراحی و پیاده سازی یک الگوریتم انتشار چندگامه ی پیامهای ایمنی به منظور هشدار وقوع تصادف در شبکه های بین خودرویی
ارزیابی اثرات بلندمدت سیاستهای ترکیبی در مدیریت تقاضای حمل ونقل (مطالعه موردی: کلان شهر مشهد)
مدلسازی شبکه یکپارچه کالا و حل آن با الگوریتم مورچگان
سهم سالمندان و معلولین از متروی تهران حومه
تحلیل و بررسی کیفیتهای محیطی فضاهای پیاده مدار نمونه موردی: محله باغملی شهرضا
ارزیابی فنی و اقتصادی طرحهای تونل شهری در محیط نرم افزاری EMME/2 (مطالعه موردی تونل صیاد شیرازی)
بررسی چگونگی تأثیرگذاری مشخصات فنی خودروهای سواری بر مهمترین آلاینده های موجود در هوای شهر تهران
بررسی تطبیقی الگوی تعیین عوارض سالیانه استفاده از خودرو در ایران و سایرکشورهای پیشرو
ارزیابی مقایسهای و بررسی میزان کارایینظام تعیین و دریافت عوارض مالکیت خودرو در شهر تهران
کاربرد خط کمکی سبقت در بهبود ایمنی راه های دو خطه برون شهری
ارائه الگوی ارزیابی سامانه اتوبوسهای تندرو (مطالعه موردی: خطوط سامانه اتوبوس های تندرو شهر تهران)
ارائه مدل لایه بندی خطوط اتوبوس بر مبنای ارزیابی به روش بکارگیری نرم افزار ArcGIS (مطالعه موردی: خطوط اتوبوس مناطق مرکزی شهر تهران)
ارزیابی ایمنی و اقتصادی پلهای روگذر عابرین پیاده و سهم استفاده از آنها (مطالعه موردی تهران)
شناسایی عوامل موثر و شاخصهای اجتماعی به عنوان ابزار سنجش میزان دستیابی به حمل ونقل پایدار شهری
بررسی تغییرات سرفاصله زمانی در لحظه تغییر باند
بررسی سه عامل: بافت،عمر و دمای روسازی بر سطح صدا ناشی از اثر متقابل تایر و روسازی
مسیریابی خودروهای حامل مواد خطرناک در شبکه معابر شهری (مطالعه موردی؛ شهر تهران)
تأثیرات تغییرات خطوط اتوبوس برافزایش ترافیک شهری
تعمیم هایی بر مدلسازی تعادل ترافیکی شبکه و مقایسه ی اهمیت نسبی آنها: مدلسازی چندمعیاره ی چندرده ای، استفاده از مدلهای مقدار حدی تعمیم یافته و مدلسازی مخلوط
تحلیل متغیرهای مکانی-دموگرافیک قربانیان تصادفات جاده ای ایران سال های 1383 الی 1387
معرفی خط ویژه موتورسوار در تقاطعات چراغدار
رفتار تصمیم گیری بر همراهی دانش آموزان در سفرهای تحصیلی شهر تهران
انتخاب شیوه های حمل ونقل در سفرهای تحصیلی: فعال یا غیر فعال
ارائه متدولوژی اولویت بندی معابر مستعد جهت پیاده راه سازی در سطح شهر تهران با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) (مطالعه موردی خیابانهای دکترآیت، ستارخان و ده ونک)
بکارگیری روش تحلیل همایی برای تعیین شبکه مناسب قطار شهری (مطالعه موردی:شهر تهران)
ارائه متدلوژی نیازسنجی و امکان سنجی احداث پیاده راهها (مطالعه موردی: خیابان شهید دکتر آیتدر منطقه 8 شهرداری تهران)
بررسی سیستم های الکترونیکی خودرو در تصادفات و ارائه مدل نوین جهت تحلیل اقتصادی از روش تعیین فایده به هزینه این سامانه ها
تحلیل رگرسیونی اثر ترافیکی حرکت گردش به چپ محافظت نشده در تقاطع های چراغ دار (مطالعه موردی : تقاطعهای شهر اصفهان)
بررسی و رتبه بندی شاخصهای اعتماد الکترونیکی به فناوری NFC در سازمان حمل و نقل عمومی استان همدان
تخمین و بروزرسانی ماتریس مبدا مقصد برای شبکه های حمل ونقل بزرگ با استفاده از شبکه های بیزی و به کمک شمارش حجم ترافیک کمان ها
هوشمندسازی ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران با بکارگیری AVL
بررسی نقش توزیع و تنوع کاربری ها بر دستیابی به حمل و نقل پایدار (نمونه موردی: دو محدوده شهری شیراز)
اعمال سیاست کنترل دروازه ای شبکه بر اساس سنجش داخلی معابر
شبیه سازی ترافیک راه های دوخطه دوطرفه برون شهری با استفاده از نرم افزار TWOPAS
برآورد پارامترهای ترافیکی تقاطعات چراغدار در شهر تهران
ارزیابی مشخصات طرح هندسی دسترسی ها و تقاطع های همسطح در ایمنی جاده های برون شهری
مدلسازی و تحلیل ریسک مبتنی بر شبیه سازی مونتکارلو در بررسی گزینه های مختلف راه سازی
بررسی سازوکارهای خنثی سازی جرائم راهنمایی و رانندگی ( مطالعه ای درباره تیپ شاسی توجیه تخلف )
ارزیابی انطباق مدل های کلان ترافیک در جریانهای همگن و مختلط
بررسی تأثیر نظام پیشنهادها در فرآیند توسعه و بهبود مدیریت مشارکتی شرکت بهره برداری متروی تهران
تعیین اثرات شاخصهای موثر بر آلودگی های منوکسید کربن با استفاده از تکنیک رگرسیون چندمتغیره؛ نمونه مورد مطالعه شهر تهران
مدلسازی تغییرات نرخ کرایه جابجایی مسافر در حمل ونقل جاده ای
تجربه خواب آلودگی و رابطه آن با تصادفات جاده ای
استفاده از تشخیص پلاک مستقل از چرخش در سیستم حمل و نقل هوشمند
ارزیابی تاثیر افزایش جمعیت سالخورده در سرعت حرکتی عابرین پیاده ایران
تحلیل ارتباط سهم حمل و نقل ریلی و نرخ تصادفات و تلفات در حمل و نقل جاده ای
محل یابی پلاک خودرو و جداسازی کاراکترهای آن با استفاده از روشهای پرتوافکنی و مورفولوژی
تخمین تابع توزیع سرفاصله ی زمانی وسایل نقلیه در تسهیلات ترافیکی مختلف شهر تهران
A New Modeling Framework to Minimize Greenhouse Gas Emission in Bi-Objective Multi-modal Transportation Network
ارائه روش اجرایی تدوین و پیاده سازی سیستم ارزیابی عملکرد در سازمانهای اتوبوسرانی (مطالعه موردی: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران)
مدل سازی و کنترل نظارتی شبکه های ترافیک شهری ابعاد وسیع با استفاده از پتری نت های هایبرید
آسیب شناسی راهبردهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مدیریت مصرف سوخت در حمل ونقل عمومی بین شهری (جاده ای)
زمان بندی گسسته ارسال ناوگان همگانی به ایستگاه های میانی از طریق الگوریتم شاخه و کرانه
بررسی روند استاندارد مطالعه، تحلیل و اصلاح نقاط حادثه خیز مطالعه موردی انتهای شرقی بزرگراه ارتش
تجزیه و تحلیل اثر تراکم دسترسی ها بر میزان ظرفیت جاده های برون شهری
طراحی شبکه اتوبوس رانی در شبکه های بزرگ مقیاس، مطالعه موردی: شهر تهران
عوامل موثر بر تصادفات جاده ای کشنده و غیر کشنده در ایران
ارزیابی علت تامه تصادفات به کمک مدل انتخاب گسسته
ارایه روش امکان سنجی اجرای خطوط برگشت پذیر در معابر شهری و مطالعه موردی آن در کریدور همت
هزینه های خارجی حمل بار در تهران
ارائه روشی کاربردی برای اصلاح خطوط اتوبوس پس از اجرای یک خط BRT، مطالعه موردی: شهر مشهد
امکان سنجی اجرای طرح خیابان کامل در ایران برای دستیابی به توسعه پایدار محله محور (نمونه موردی: خیابان ایران زمین محله شهرک قدس منطقه 2 شهرداری تهران)
ارائه مدلهای بررسی رفتار تغییر مسیر رانندگان در مواجهه با اطلاع رسانی لحظه ای تابلوهای پیام متغیر (VMS) در بزرگراه های شهر تهران
مطالعه ی ایمنی سواره با توجه به تاثیر منظر شهری به روش پردازش تصویر نمونه ی موردی (شبدری بزرگراه شیخ فضل الله شمال، خروجی بزرگراه حکیم - غرب تهران)
کالیبراسیون مدلهای پایه ی برآورد فرصتب حرانی برای شهر تهران
ارائه یک مدل بهینه طراحی محدودیت گردش در شبکه های شهری با تأکید بر حل مسئله تخصیص ترافیک
بررسی سیاست های مدیریت تقاضای حمل ونقل در سفرهای کوتاه کاری به محدوده مرکزی شهر تهران
اجرای طرح خیابان کامل در ایران برای دستیابی به توسعه پایدار محله محور (نمونه موردی: خیابان ایران زمین محله شهرک قدس منطقه 2 شهرداری تهران)
بررسی و مقایسه تاثیر پدیده شهر نشینی بر آلودگیهای محیط زیست در کشورهای درحال توسعه منتخب
سنجش نگرش شهروندان نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با استفاده از مدل تئوری رفتار برنامه ریزی شده
الگوی اولویت بندی بکارگیری سیستمهای اطلاعاتی مسیر با توجه به مدلهای طراحی شبکه
مدل سازی ریسک خروج از خط قطارهای حامل مواد خطرناک با جانمایی مؤثر واگنها در طول قطار در خطوط ریلی ایران (مطالعه موردی: کریدورهای اندیمشک- بندر امام خمینی و اهواز- خرمشهر)
استقرارسیستم حمل و نقل پایدار با تاکید بر نیاز کودکان در فضای شهری (نمونه موردی سنندج)
ارائه مدلی مکانی برای تعیین پتانسیل گردشگری و بررسی تأثیر آن در برنامه ریزی حمل و نقل (مطالعه موردی:شهر تهران)
ارائه مدلی جهت برنامه ریزی بهینه و سیستماتیک پروازهای حج عمره در شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
بررسی و ارزیابی مدل های یکپارچه کاربری زمین و حمل و نقل به منظور استفاده برای شهر تهران
مدل سازی برآورد انتشار اکسیدهای نیتروژن به تفکیک وسایل نقلیه ازسیستم حمل و نقلو ترافیک کلان شهرتهران
استفاده از شبکه های حسگر بی سیم (WSN) در ناوگان حمل و نقل همگانی درونشهری
سازگاری طرح هندسی در جاده ه ای دو خطه برون شهری (مطالعه موردی درجاده های دو خطه استان مازندران)
استفاده از روشهای تصمیم گیری AHP و VIKOR در سیستم اطلاعات مکانی برای مکانیابی جایگاه سوخت
معماری سیستم هوشمند و مجازیِ پایشو سرویس دهی مراکز خدمات توریستی و اتومبیل کرایه
بررسی تحلیلی آمار تلفات عابران پیاده برمبنای پارامترهای مختلف و ارزیابی اثربخشی اجرای طرح ارتقای ایمنی عابران پیاده
بررسی اثرات خودروهای سنگین بر خرابی راههای برون شهری
سیستم های بهره برداری اتوبوسهای تندرو از جنبه های فنی و طراحی سیستم جهت افزایش کارایی
تحلیل و ارزیابی عوامل مؤثر بر میزان انگیزش عدم استفاده عابران از پل های غیرمکانیزه (مطالعه موردی: شهر بروجرد)
مدل سازی انتخاب زمان عزیمت کاربران برای سفرهای غیرکاری در معابر شهری
ارائه مدلی برای پیش بینی عملکرد روسازی با استفاده از روش احتمالاتی
واکاوی روشهای تصمیم گیری چند معیاره AHP و FAHP به منظور جانمایی تابلوهای پیام متغیر (VMS) در محیط GIS
روشی برای ارزیابی کارایی دوربین های کنترل سرعت در محورهای برون شهری ( مطالعه موردی محورهای استان سمنان)
شناسایی، دسته بندی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر طبقه بندی آموزش فرهنگ ترافیک شهروندان (با استفاده از روش AHP)
تأثیر شرایط آب و هوایی بر میزان آلودگی ذرات معلق در شهر تهران
بررسی تاثیر آلودگی ذرات معلق (PM10 و PM2.5 و PM1) منتشره از ترافیک شهری بر کیفیت هوای داخل ساختمان های اداری شهر تهران
اثرات عصبی رفتاری در کودکان ناشی از قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا وصدا ناشی از ترافیک
برنامه ریزی راهبردی توسعه حمل و نقل عمومی ویژه معلولین در شهر-نمونه موردی شهر مقدس مشهد
پیش بینی کوتاه مدت جریان ترافیک با استفاده از اطلاعات متقابل در حضور ازدست دادن داده ها
شش کلید طلایی جهت موفقیت درمدیریت حمل و نقل و ترافیک شهرتهران
بررسی اثر تغییر الگوی ترافیک بین روز کاری و روز تعطیل بر پخش آلایندگی مونوکسیدکربن
آینده پژوهی حمل و نقل عمومی در راستای توسعه پایدار شهری
الگوریتمی فرایابنده برای مسئله طراحی شبکه حمل و نقل
Driving in Iran and the UK – Drivers’ Perception
مروری بر معماری سیستم های خودکار جاده ای
بررسی تاثیر الگوی رانندگی بر میزان آلایندگی تولیدی توسط خودروها در شهر تهران