Articles Stat:
Number of Articles: 143Number of Proceeding pages: 1314
Papers View: 103055
The 5th recent international conference on engineering
The 5th recent international conference on engineering In date 2017-05-14 by Iran University of Science and Technology,دانشگاه علم و صنعت ايران in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 5th recent international conference on engineering
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 5th recent international conference on engineering
تاثیر شبکه های نوین ارتباطی موبایل بر انتخاب شبکه رادیویی راه آهن
ارتباطات ماهواره ای در حال حرکتSOTM برای راه آهن
Optimum wheel profile selection: new progress in Iran rail network
تحلیل خرابی یاتاقان های متحرک موتور دیزل 16 سیلندر لکوموتیو
بررسی آثار مخرب ارتعاشات ریلی بر زیرساخت مخابراتی راه آهن و راهکارهای کاهش آن
اولویت بندی پلها در شبکه راه آهن با رویکرد مدیریت ترافیک ریلی
بررسی موردی خرابی های توربوشارژر به کار گرفته شده در موتورهایEMDسری 645
تحلیل محیط داخلی و خارجی صنعت حمل و نقل ریلی درون شهری با استفاده از مدل SWOT مطالعه موردی: شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه(مترو)
مطالعه عملکرد سامانه ترمز در زیر سیستم ATP قطارهای درون شهری از طریق مدل مونت کارلو موردکاوی: متروی تهران
عوامل موثر بر تزریق دوغاب با فشار بسیار بالا 1 جهت تثبیت بستر سست راه آهن
بررسی عددی تاثیر سختی پد زیر ریل بر رفتار دینامیکی خط ریلی در محل ناحیه انتقال از دالخط به خط بالاستی
آنالیز دینامیکی تماس غلتشی چرخ و ریل به روش المان محدود
ارزیابی عملکردی سیستم حمل ونقل هایپرلوپ
Integration of Rail and Air Transportation: an Approach to Modulate the Negative Consequences of Airports on Surrounding Urban Areas (Case study: Mehrabad international airport and its periphery urban area)
بررسی تغییرات دمای گذرا دیسک ترمز قطارهای پرسرعت
ارزیابی فنی جایگزینی راک بولت های الیاف شیشه ایGFRP با فولادی
تحلیل پارامترهای طراحی اینترلاکینگ موثر بر سانحه در مجاورت سوزن
عوامل موثر در مطلوبیت کریدورهای ترانزیت ریلی
Application of infrared Thermography for Non destructivetesting to detecting invisible void
بررسی حالت گذرا ناشی از صاعقه بروی سیستم های انتقال انرژی قطار های برقیAC و نحوه حفاظت از آن
مروری بر شبیه سازهای ساخته شده در صنعت حمل ونقل ریلی و طراحی یک شبیه ساز جدید به منظور بررسی دینامیک حرکت لکوموتیو چهار محوره
بررسی پارامترهای موثر بر ضریب ضربه دینامیکی در نواحی درز ریل
بررسی فنی و اقتصادی امکان بهره برداری مشترک باری و مسافری در خطوط سریع السیر با تمرکز بر محور ترانزیت شمال- جنوب ایران
فراگیری و تحلیل حوادث ریلی با الهام از شبکه های عصبی
انتخاب تامین کنندگان در صنعت حمل و نقل ریلی با روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبیAHP فازی و تخصیص خطی
ظرفیت راه آهن: بررسی چالش ها و ارایه ی راهکارها با نگاهی به شرایط راه آهن ج.ا.ا
اولویت بندی موانع اقتصادی در شرکت راه آهن و شرکت های تابعه درجنوب شرق ایران
بررسی وتحلیل حضور ماسه بر اندرکنش خطوط اداره کل راه آهن شرق کیلومتر 208 الی 224
طراحی قانون کنترل فازی پیشبین برای توقف اتوماتیک قطار بر اساس راحتی مسافر
سیستم کنترلی ریلی جدید با استفاده از اینترنت اشیا
بررسی نقش خصوصیات شخصیتی لکوموتیورانان با وقوع حوادث ریلی
تحلیل و مقایسه انواع سیستم های قابل اجرای هوشمند هشدار ریزش موانع طبیعی برروی ریل در راه آهن جمهوری اسلامی ایران
Research on Novel Active Power Quality Comprehensive Compensation Technology Used in Electrified Railway in China
شبیه سازی و اعتبارسنجی کانتیلورها به روش عددی
کنترل فعال تهویه مطبوع واگن مسافری پارسی در حالت سرمایش وگرمایش
آیا احداث خط راه آهن جدید بهترین گزینه برای افزایش جذب بار در شبکه ریلی است
طراحی و ساخت تراورس بتنی بالدار و مطالعه تاثیر آن بر مقاومت جانبی خط آهن بالاستی
Transient temperature field analysis of a wheel in block braking using two different finite element modeling
بهبود کیفیت سطوح ریل با استفاده از پرداختکاری با ذرات ساینده مغناطیسی
ارایه مدل پایه ای مسیریابی راه آهن با در نظر گرفتن قوس های انتقالی بر روی مسیر افقی
تراورس های کامپوزیتی مروری بر پیشرفت ها، چشم اندازها و چالش های پیش رو
پایش سلامت سرمحورهای ماشین های ریلی با استفاده از تکنیک ترموگرافی
بررسی و شناسایی عوامل موثر بر تاخیرات قطارهای مسافری و ارایه راهکارهایی جهت کاهش تاخیرات مطالعه موردی: اداره کل راه آهن یزد
ارزیابی راحتی سفر در واگن های متروی تهران
بررسی تاثیرات اتصال آنتنی شهرهای پرجمعیت به شبکه ریلی (مطالعه موردی شهر بیجار)
بررسی عوامل موثر در گسترش ترک های ناشی از خستگی تماس غلتشی در ریل و راهکارهای پیشگیری از آن جهت افزایش عمر بهره برداری ریل
اولویت بندی طرحهای توسعه شبکه ریلی تک خطه به دوخطه با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی گروهی
شبکه پست ریلی
بررسی انواع روش های افزونگی Redundancy برای افزایش قابلیت اعتماد سیستم اینترلاکینگ کامپیوتری
طراحی و پیاده سازی کنترل نظارتی در یک ایستگاه در مسیر تهران-مشهدبه منظور سبقت قطار سریع السیر از قطار عادی
طراحی و تحلیل استاتیکی کوپلر نیمه اتوماتیک جهت اتصال قطار مترو به لکوموتیو یدک کش
ارزیابی و ضرورت استفاده از بازیافت انرژی ترمزی در خطوط مترو با استفاده از ابرخازنها
استفاده از خطوط سبز به عنوان زیرساختی سبز و دوستدار محیط زیست (مطالعه موردی: راه آهن شهری اروپا)
مطالعات آکوستیک و طراحی دیوار عایق صوت پروژه ی قطار حومه ای تهران – کرج
بررسی و تحلیل سیستم های رادیویی کنترل قطار و مدیریت ترافیک ریلی در راه آهن های پیشرفته و مقایسه آن با سیستم کنترل قطاردر راه آهن ایران
بررسی عددی تنش های پسماند در پره ی توربین توربوشارژر لکوموتیو ناشی از آسیب ضربه ی جسم خارجی؛ مقایسه مدلسازی ضربه بر روی پره ی توربین و سطح تخت
شبیه سازی سیستم موقعیت یابی در فضای بسته با استفاده از نور مریی و پایش وضعیت و موقعیت یابی وسایل نقلیه ریلی در تونل های راه آهن با استفاده از سیستم های بلاک اتوماتیک و نور مریی با رویکرد پیشگیری از سوانح ریلی
استفاده از ماشین مغناطیس دایم خطی در سیستم راه آهن برقی
بررسی تاثیر آلودگی به ضریب هدایت هیدرولیکی بالاست خطوط ریلی به کمک آزمایش نفوذپذیری بزرگ مقیاس
اولویت بندی روش های ایمن سازی گذرگاه هم سطح با استفاده از روش های تحلیل سلسله مراتبی و تاپسیس
Optimal design of onboard super-capacitor based energy storage systems for urban electrical rail transportation using Particle Swarm Optimization
کاربرد سیستم مدرن پابند وسلوw21 با الاستیسیته بسیار بالا برای خطوط ماسه گیر بالاستی با تراورس بتنی
بررسی ساختار ترانسفورماتور حالت جامد برای کاربرد در صنعت تراکشن
طراحی رویتگر جدید سرعت برای موتور القایی خطی مبتنی بر روشMRASبهبود یافته
بررسی و ارزیابی فرایندهای سازمانی شرکت راه آهن ج.ا.ا (حوزه فنی و زیربنایی) از منظر مدیریت پورتفولیوی پروژه ها
اعتبارسنجی شبیه سازی دینامیکی پانتوگراف-سیستم کاتنری با استانداردEN50318
بررسی تاثیر ناهمواری های موجی شکل ریل بر رفتار خط آهن به روش حل عددی در فرمول بندی مختصات متحرک
انگاره حیات شهری پایدار در تجلی حمل ونقل پاک ریلی
بررسی و انتخاب مناسب ترین کریدور اتصالی راه آهن شمال غرب به راه آهن غرب کشور
بررسی و مقایسه گزینه های مختلف اتصال راه اهن گرگان-بجنورد-مشهد به راه اهن موجود تهران-مشهد بر اساس ملاحضات فنی و اقتصادی
بررسی امکان پذیری ارتقای خطوط عادی به خطوط پرسرعت از دیدگاه اصلاح هندسه مسیر(مطالعه موردی خطوط راه آهن ناحیه یزد)
بکارگیری روش رادار نفوذی به زمینGPR به منظور بازرسی خطوط راه آهن با تکیه بر نتایج مدلسازی پیشرو داده ها
Dynamic Analysis of a Large HSR Viaduct Station Subjected to Train loads
A Field Test of Track Stiffness and Vibration in Metro Lines
بررسی اثر پدیده فشار هوا در هنگام عبور قطار پرسرعت در محیط آزاد
طرح جامع نگهداری شبکه زیرساخت مخابراتی ریلی بر اساس پارامترهایRAMS
Forecasting Railway Track Geometry Condition Using Neural Network Approach
به کارگیری مدل پویایی های سیستم برای افزایش سود و سهم حمل و نقل ریلی از بازار حمل بار داخلی
پیش بینی خستگی تماس غلتشی در ناحیه مرکزی سوزن ریلی با استفاده از شاخص خرابی سطح
بررسی علت خرابی پره ی توربین توربوشارژرEMD
مطالعه امکان پذیری پیاده سازی مدل توسعه حمل و نقل محورTOD در پهنه های ایستگاهی متروی تهران
تحلیل دینامیکی عوامل موثر بر مطلوبیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در صنعت ریلی
معرفی مصالح بالاستیک در خطوط ریلی و ارزیابی رفتار آن
توزیع اقتصادی بار در سیستم های قطار برقی با در نظرگرفتن انرژی برگشتی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی واکنش شیمیایی
مقایسه ریسک و هزینه حمل و نقل کالاهای خطرناک از طریق ریل و جاده
ارایه رویکرد ترکیبیAHP-TOPSIS جهت اولویت بندی مسیرهای تخلیه اضطراری ایستگاه های قطار شهری در برابر سانحه حریق(موردکاوی:خط دو مترو شهر تهران، ایستگاه های چهارگانه)
اثرات ساختاری آسیب های پوسته پوسته شدن ریل های باینیتیک با ساختار20Mn2SiCrMo
طبقه بندی مشاغل و ایجاد سیستم پرداخت عادلانه در سازمانها با استفاده از گریدینگ هی گروپ در صنعت ریلی کشور(مطالعه موردی:گروه ریل پرداز)
بررسی و مدلسازی جریان هوای تهویه داخل قطار مترو در زمان شتاب گیری
Optimal Sizing and Siting of Capacitor Bank in AC Autotransformer Electrical Railway System to Improve the Pantograph Voltage Profile and Reduce the Power Losses
Voltage Stability Assessment of Electrical Railway Network and Proposing the Way to Reduce the Risk of Voltage Instability
پیش بینی نامنظمی های هندسی خطوط ریلی ایران
An Overview of Passenger Railway Rolling Stock Scheduling
ارزیابی عملکرد زنجیره تامین راه آهن با مدل اسکور و روش تحلیل سلسله مراتبی فازی و تکنیک دیمتل (مطالعه موردی زنجیره تعمیر و نگهداری جرثقیل های ریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران )
شناسایی و ارزیابی عوامل کلیدی موفقیت در صنعت تولید ناوگان ریلی ایران (کاربردی از تکنیک دیمتل فازی)
رویکرد سبک سازی طراحی و نصب سیگنالینگ در ایستگاه ها با استفاده از شبکهLAN
Deflection measurement of masonry arch bridges with tall piers: A case study of Shahbazan bridge
تعیین ضریب شدت تنش در نمونه سنگ بالاست دارای ترک به روش بدون مش گالرکینEFG
Risk Analysis of Stationary Hazardous Materials Rail Cars; A Case Study
ارایه مدل جدید ارزیابی اقتصادی احداث و توسعه خطوط حومه ای: مطالعه موردی مسیر تهران-شهریار
شبیه سازی عددی خستگی کم چرخه در دماغه سوزن های موجود در خطوط ریلی ایران
مکان یابی مراکز امدادی در اطراف تانکرهای نگهداری سوخت به منظور کاهش تلفات در زمان رخداد حادثه، مطالعه موردی: ایستگاه راه آهن تهران
بررسی مسیله زمانبندی خدمه در سیستم ریلی به همراه ارایه یک مدل ریاضی جهت کاهش تعداد انتقال خدمه مطالعه موردی: شبکه راه آهن ایران
ارزیابی کارایی راه آهن ج.ا. ایران در بخش حمل بار با استفاده ازروش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی و تحلیل پوششی داده ها
ارزیابی و اولویت بندی پیمانکاران پروژه های اجرایی راه آهن با روشAHP
مدیریت لجستیک ریلی در شرایط بحران
بررسی روابط ساختاری بین کیفیت خدمات، ارزش درک شده، رضایت، مشارکت ، وفاداری و تمایلات رفتاری مسافرین قطارهای حومه ای
ارزیابی کیفیت خدمات مسافری قطارهای حومه ای با استفاده از مدل سروکوال (مطالعه موردی: محور تهران-پرند)
Study on Electrical Parameters Calculation of Traction Network Based on the Multi-conductor Loop Circuit Method
Risk analysis of LPG transport by road and rail: case study
تعیین راهکارهای بهینه افزایش ظرفیت در محورهای مرکزی شبکه ریلی ایران
Transient temperature field analysis of a wheel in block braking using two different 2-D finite element modeling
Analysis of the effects of flexural modes of carbody on vertical vibrations of a high speed railway vehicle
مقایسه ریسک حمل و نقل مواد نفتی از طریق جاده و ریل؛ مطالعه موردی کریدورهای غرب - جنوب (مریوان و قصر شیرین به بندر امام و بندر شهید رجایی)
بررسی تحلیلی پدیده پیستونی قطار در تونل مترو بر سیستم تهویه ایستگاه
بررسی تماس چرخ و ریل در هنگام ترمزگیری از منظر تیوری های کلاسیک، آنالیز المان محدود و مدل تیر
بهینه سازی همزمان مصرف انرژی و کیفیت سرویس دهی در سیستم های راه آهن برقی
طراحی و توسعه سامانه کمک راهبر قطار با هدف بهینه سازی مصرف انرژی ناوگان ریلی کشور
بررسی روش های استاندارد محاسبه شاخص راحتی سفر ناوگان مترو، مطالعه موردی قطار شهری شیراز
بررسی مدل های تلاطم دینامیک صریح و ساده شده برای واگن های مخزن دار تحت شتاب ترمزگیری و حرکت در قوس
بررسی رابط کنترل کننده ترمز قطار و ارایه طرح خود چک بودن به منظور عیب یابی خودکار با هدف بهبود ایمنی
بررسی ایمنی سطح دو سیستم کنترل اروپایی قطارETCS با استفاده از روش تحلیل ایمنیFMEA
مکان یابی دسترسی ایستگاه های مترو در بافت های فرسوده شهری، گامی موثر در ارتقای امنیت اجتماعی، احیا و بازآفرینی محلات فرسوده شهری
Evaluation and P rediction of Track Geometry Condition
تعیین و تحلیل عوامل موثر بر افزایش شدت سوانح گذرگاهی (تقاطع ریل و جاده) با استفاده از مدل لوجیت
تحلیل تقاضا و مطالعات امکان سنجی راه اندازی قطارهای حومه ای در استان یزد
شبیه سازی و بررسی جابجایی پایه موتورهای، موتور 16 سیلندر دیزلی سنگین، در اثر پدیده ی عدم احتراق
تحلیل ترک خستگی در سوراخ پیچ ریل در محل درز و تخمین عمر رشد آن
کاربرد روش مارکوفMarkovدر ارزیابی ایمنی و قابلیت اعتماد سیستم اینترلاکینگ دارای افزونگیRedundancy
وابستگی ضریب شدت تنش روی نمونه نیم حلقه با ترک لبهای تحت بار کششی به دمای نوک ترک در اثر کرنش پلاستیک به روش ترموگرافی
راهکارهای جلوگیری از خوردگی سازه های اطراف جریان سرگردان خطوط مترو جریان مستقیم
2D Numerical Modeling of Differential Settlement in Transition Zone What Induced by Train Load
مدلسازی و کنترل یک حلقه ترافیکی با استفاده از سیستم خطی مکس-پلاس و اعمال آن بر خط 1 متروی تهران
A Computational Fluid Dynamics Analysis in Mesoscopic Scale on a Type of High Speed Railway Wind Barriers
ارتقای مسیریابی فضاهای زیرسطحی با استفاده از اصول چیدمان فضایی؛مطالعه موردی زیرگذر چهارراه ولی عصر (عج) تهران
Dynamic Response of Railway on Partial Elastic Foundation under Accelerating Moving Load using Dynamic Green Function
بررسی رفتار خط با بالاست سرباره ای ومقایسه آن با خط بالاستی معمولی
آنالیز و تحلیل استاتیکی دیوار حایل وزنی در حالت تیوریک ( مطالعه موردی : دیوار حایل ،ایستگاه قارون واقع در اداره کل راه آهن لرستان)
ارایه یک مدل ریاضی احتمالی برای زمانبندی حرکت قطارهای شهری با هدف کمینه کردن همزمان زمان سیر قطار وزمان انتطار مسافران با استفاده از روشskip and stop
ارزیابی عملکرد راه آهن ایران در قبال راه آهن های دنیا با استفاده از مدل فازی بازگشت به مقیاس متغیر تحلیل پوششی داده ها
مساله مسیریابی وسیله نقلیه چند دپویی با برداشت و تحویل همزمان با تقاضاهای فازی: مدل سازی و ارایه الگوریتم حل ابتکاری
شناسایی ظرفیت های چندمنظوره سازی رمپ ها و شفت های مترو
مدلسازی تنش های وارد برDowel barبه وسیله نرم افزارAbaqusدر روسازی های صلب