Articles Stat:
Number of Articles: 100Number of Proceeding pages: 1298
Papers View: 25950
The 8th International Conference on Recent Advances in Railway Engineering (ICRARE 2023)
The 8th International Conference on Recent Advances in Railway Engineering (ICRARE 2023) In date 2023-05-23 by Iran University of Science and Technology,دانشكده مهندسي راه آهن in City Tehran was held. please refer to the following link to download all the papers of conference proceedings: _PROCEEDINGS The 8th International Conference on Recent Advances in Railway Engineering (ICRARE 2023)
Copyright © 2016 - All Rights Reserved - Symposia
Accepted papers in The 8th International Conference on Recent Advances in Railway Engineering (ICRARE 2023)
رویکرد یادگیری تقویتی در برنامه ریزی سفارش گیری و انبارداری شرکت های حمل ونقل ریلی با لحاظ قابلیتاعتماد ناوگان
ارائه یک مدل بهینه برای تخصیص بار در حمل ونقل چندوجهی «ریلی و جاده ای» با رویکرد استواری
بررسی موانع و راهکارهای نوین بهینه سازی مصرف انرژی الکتریکی در مصارف ریلی
Integrated timetable rescheduling and rolling stock reassignment for an urban railtransit system during large-scale disruptions
Analysis of Residual Stress Distribution in the ESCO Rail Profile ۶۰E۱ by Contour Method
Analyzing Energy Efficiency Improvement in DC-Traction Systems by Using Reversible Substation(ICRARE ۲۰۲۳)
Improving efficiency of long distance passenger railway traffic planning using the digital twins technology
بررسی ضوابط و معیارهای محوطه های مانور در ایستگاه های تشکیلاتی
طراحی نرم افزار تست ها و بازدیدهای پیش از اعزام قطارهای باری
بازطراحی هیدرولوژیکی و هیدرولیکی و مقاوم سازی پل های آبرو مسیر ریلی مطهری- کاشمر
Smart detection of wheel defects using artificial intelligence and wayside monitoring system
Automated System For Control Of The Operation Of Special Rolling Stock
مرو ر مطالعات انجام شده در زمینه سنجش عوامل روان شناختی و الکتروفیزیولوژیک در صنعت حمل و نقل
ارزیابی و اولویت بندی طرح های توسعه بندرخشک آپرین با استفاده از روش تحلیل سلسله مراتبی
ارزیابی هندسی پل های قوسی بنایی شبکه راه آهن براساس نقشه پهنه بندی لرزه ای ایران
بررسی رفتار درون صفحه ای پل های قوسی بنایی تحت بارگذاری چرخه ای
بررسی آزمایشگاهی تاثیر تثیبیت بالاست سنگدانه ای با ژئوگریدهای نوار لاستیکی تحت بارگذاری سیکلیک
Improving reliability assessment of degrading linear assets by aligning inspection measurement
ارزیابی پیمانکاران پروژه نگهداری و تعمیرات خط و سازه های راه آهن با استفاده از روش بهترین- بدترین ؛مطالعه موردی محور جنوب
رتبه بندی شاخص های استرس شغلی در گروه کارکنان مرکز کنترل ترافیک متر و تبریز
Sensorless Speed Control Methods for SynRM Drives Suitable for TractionApplications, An Overview
استفاده از زیباسازی به منظور کاهش تنش و اضطراب و افزایش تاب مسافران مترو
تحلیل اثر جنس عایق بکار رفته در واگن مسافری، در توسعه آتش و توزیع دود و حرارت
بررسی تاثیر جانمایی مختلف کالا بر خروج از خط واگن باری استاندارد در قوس با شبیه سازی دینامیکی
تاثیر عملیات حرارتی بر ریزساختار و سختی مهره اتصال دهنده در خطوط ریلی راه آهن شهری مشهد
ارایه یک دستور حل یابنده برای توسعه بلندمدت شبکه حمل ونقلی ریلی با رویکرد کمینه کردن کل زمان سیر مطالعه موردی: راه آهن ایران
تحلیل ریسک جابجایی مشتقات نفتی از روسیه به اقلیم کردستان: مقایسه دو مسیر تمام ریلی و ریلی-جاده ای
راه آهن های کویری، مروری بر چالش ها و راهکارهای مقابله (مطالعه موردی راه آهن ایران)
Maximum Torque per Ampere Sensorless Speed Control of SynchronousReluctance Motors
بررسی سانحه خروج از خط قطار مسافری زاهدان- تهران با استفاده از سیستم طبقه بندی و تجزیه و تحلیلعوامل انسانی
Investigation the effect of some train and track parameters on the wheel-railinteraction on curved track
تحلیل هزینه چرخه عمر ناوگان قطار شهری؛ مطالعه موردی قطار شهری کرمانشاه
بررسی روش های مختلف مدیریت انرژی و مدیریت توان
استفاده از سیستم های ذخیره ساز انرژی در صنعت ریلی
بررسی توپولوژی های مختلف جهت کنترل دور چند موتور الکتریکی توسط یک سیستم درایو در راه آهن برقی
ارائه و بررسی یک روش برای تولید و استخراج منطق اینترلاکینگ و جدول کنترل به صورت خودکاردر سیستم های سیگنالینگ خطوط ریلی
معرفی یک فیلتربانک تطبیقی برمبنای تبدیل موجک تحلیلی برای تشخیص عیوب بلبرینگ در صنایع ریلی
تاثیر لقی بین جعبه یاتاقان و فریم بوژی بر روی پایداری وسیله نقلیه با استفاده از نرم افزار Universal Mechanism
مطالعه کاربرد خرده لاستیک در خطوط بالاستی راه آهن
مدلسازی عملی قطاره ای موجود در مترو شیراز با استفاده از شبکه عصبی و کنترلر Fuzzy-PID بهمنظور پیاده سازی سیستم ATO
بررسی مطالعات رویکردهای ارزیابی مفهوم قابلیت اطمینان در سیستم حمل و نقل ریلی
Broken Rail Detection With Texture Image Processing Using Two-Dimensional Gray Level Co occurrence Matrix
Wheel-rail contact modeling considering roughness and strainhardening effects
چرا استراتژی توسعه کمربند آسیا توسط دولت چین به عنوان اصلی ترین پروژه رشد اقتصادی و اصلاح مدلاقتصادی انتخاب شده است و تحلیل ابعاد اقتصادی توسعه ریلی چین در سال ۲۰۰۸ در تحقق اصلاح مدل رشداقتصادی و مقابله با بحران اقتصادی
تحلیل سوانح در راه آهن و ارائه راهکارهای پیشگیری از آن (مطالعه موردی: اداره کل راه آهن لرستان)
مروری بر استفاده از شاخص کیفیت سازه ای خط راه آهن و پیشنهاد شاخص مناسب جهت ارزیابی کیفیتخطوط متروی ایران
An investigation of damage and reliability of metro bogies induced by Rail Corrugation
Rapid test method for evaluation of thermo-technical condition of non-traction rolling stock car bodies
معرفی سیستم نوین مدل متحرک مقیاسی دورانی اندازه گیری فشار آیرودینامیکی قطار پر سرعت به عنوان اولینستاپ متحرک تست آیرودینامیک قطار پر سرعت در خاورمیانه
میراگرهای جرمی و جاذب های ارتعاشی بکارگرفته شده در کنترل و کاهش ارتعاشات ریلی
جایابی پارامترهای کنترل کننده سرعت حرکت قطار الکتریکی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی جستجویگرانشی تنظیم شده توسط منطق فازی
طراحی قالب ماسه ای ریل قاشقی مدل T۶۵ در نرم افزار کتیا
Using fatigue parameter to predict crack initiation location by means of ۳D-finite element simulation on curved track
Evaluation of prevailing longitudinal forces in the couplings of electric trains
ارائه روش حفاری بهینه دستگاه حفاری مکانیزه با تحلیل پایداری تونل ها در زمین های مچاله شونده (مطالعهموردی تونل چم شیر)
ارزیابی تنش های پسماند چرخ قطار به روش کرنش سنجی سوراخ بر مبنای الزامات استاندارد BS EN ۱۳۲۶۲
ارزیابی تنش های پسماند محور قطار به روش کرن شسنجی سوراخ بر مبنای الزامات استاندارد EN ۱۳۲۶۱
ارزیابی عملکرد مکانیکی بتن پیش آکنده بالاستی از طریق آزمایشات بتن و سنگدانه بالاست
استفاده از لایه های تثبیت شده با سیمان در نواحی انتقال پل ها و آبروها(مطالعه موردی: راه آهن سریع السیر تهران- قم- اصفهان)
ارائه یک روش بهینه سازی مصرف انرژی در خطوط ریلی با طراحی نمودار سرعت قطار در سیستم های سیگنالینگ از طریق کنترل بهینه چند فازی
بررسی مشخصات بالاست استفاده شده در خطوط بالاستی راه آهن ایران(نمونه موردی بالاست خط آپرین-ملکی)
الگوی تاثیر بنادر خشک بر افزایش بهره وری حمل و نقل ریلی؛ مطالعه موردی: بندر خشک ایستگاه راه آهنسیستان اصفهان(شرکت بهتاش سپاهان)
اندازه گیری و مقایسه خاصیت روانکاری روانکارهای جامد پایه گرافیت و ۲MoS ، مورد استفاده در بین فلنجچرخ و گوشه ریل، با استفاده از آزمون پین بر روی دیسک
الویت بندی عوامل موثر در تصمیم گیری مشتریان بار برای انتخاب مد حمل و نقل بار زمینی (جاده ای و ریلی)
بازطراحی و بررسی نتایج المان های بتنی پروژه راه آهن دورود خرم آباد (مطالعه موردی: پایه پلکیلومتر ۵۶۰ + ۷۴ پروژه راه آهن دورود خرم آباد)
بررسی آسیب های ناشی از انفجار و محاسبه فاصله ایمن در اثر انفجار در واگن قطار
بررسی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی ایستگاه های راه آهن
بررسی چالش های ایستگاه راه آهن هوشمند
بررسی روش های شناسایی قطار با استفاده از بینایی ماشین
بررسی، معرفی و تحلیل تنش های بوژی، بولستر و محور قطار در حین گذر از قوس
بررسی تاثیر زاویه ورق موجدار تک لایه بر مقاومت، سختی اولیه و جذب انرژی دیوارهای برشی فولادی موجدار(مطالعه موری پروژه احداث راه آهن چابهار به زاهدان)
بررسی تنش دیوار برشی فولادی همراه ستون CFT در پل های راه آهن پس از انجام آنالیز پوش آور در نرم افزار اجزا محدود آباکوس (مطالعه موری پروژه احداث راه آهن چابهار به زاهدان)
مدل سازی پاسخ دینامیکی پل هنگام عبور قطار با سرعت های مختلف با نرم افزار um
پنج نیروی پورتر در صنعت راه آهن ایرا ن
تاثیرات مثبت بهره مندی از مترو با استفاده از توسعه شهری مبتنی بر حمل و نقل عمومی محور Positive effects of metro system by using TOD
تدوین و ارزیابی استراتژی های شرکت ترکیب حمل ونقل
به دست آوردن سفتی معادل المان های جاذب انرژی جهت درج در مدل های دینامیکی
رویکرد مدل سازی فازی در برنامه ریزی سیر و حرکت ناوگان ریلی :بهبود بهره وری با انتخاب بهینه ی بارهای سر بازگشت
بررسی و کاربرد ژئوسنتتیک در زیر سازی راه آهن سریع السیر(مطالعه موردی پروژه راه آهن سریع السیر تهران-قم-اصفهان)
شبیه سازی دینامیک حرکت عبور قطار از پل با نرم افزارهای سیمپک و آباکوس
طراحی مدل تخصیص مزایای انگیزشی کارکنان شرکت راه آهن بر اساس معیارهای موثر در عملکرد راه آهن بااستفاده از روش سلسله مراتبی
مروری بر اثر ماشین پایدارساز بر روی تغییرات مقاومت جانبی و سختی قائم خطوط بالاستی
حفاظت شبکه تغذیه راه آهن برقی با ادوات الکترونیک قدرت
مدل سازی و کنترل ترافیک یک خط مترو با شبکه پتری رنگی-زمانی (موردمطالعه: بخشی از خط ۷ مترو تهران)
مطالعه عددی تاثیر طول تراورس های نردبانی بر رفتار دینامیکی خط ریلی
معرفی و بررسی انواع روش های جدید شناسایی قطار
کاربرد تکنولوژی پست های حالت جامد در شبکه مترو
چالش ها و راهبردهای توسعه حمل بار در صنعت ریل ایران
بخش بندی مشتریان در شرکت های حمل و نقل ریلی مسافری با استفاده از روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبیو خوشه بندی دو مرحله ای
تجزیه و تحلیل کیفی سانحه خروج از خط قطار برون شهری؛ مطالعه موردی: حادثه قطار مشهد-یزد
بررسی اثرات تغییر سرعت دورانی فرایند سنگ زنی بر رفتار براده برداری ریل هادفیلد
ردیابی حداکثر بازده پیل های سوختی در قطار هیبرید مبتنی بر پیل سوختی
بررسی عوامل موثر بر انرژی جاذب های لانه زنبوری در سازه های ریلی
کنترل بهینه نیروی ترمز قطار جهت حداقل سازی فاصله توقف و پد مصرفی با درنظر گیری راحتی مسافر
استخراج ویژگی در یک نوع موتور استارتر لوکوموتیو دیزل با روش تبدیل موجک
پیش بینی تاخیر قطارهای مسافری با در نظر گرفتن عوامل آب و هوایی از طریق یادگیری ماشین: مطالعهموردی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
بررسی قابلیت اعتماد قطارهای باری شبکه راه آهن جمهوری اسلامی ایران
مهندسی ارزش در طراحی الگوی بهینه حفاری در عملیات اجرایی تونل در پروژه های راه آهن
مقایسه تاثیر گوه های صلب یک تکه و دو تکه بر دینامیک بوژی های سه تکه Barber با بهره گیری از نرم افزار Universal Mechanism
اسیب شناسی تجربه خصوصی سازی شرکت رجا